| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2006-05-26 08:32:25 Mialem w rekach glowice -1,5mm ktora jezdzila na codzien, bez frezow w tlokach, a ruszony byl juz gwint od swiec. |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2006-05-26 10:38:34 Ja mam glowe -2,5mm ktora czeka na montaz w 2 silniku. U Ruffa jezdzilo to na sport walku a tloki niebyly ruszane. 1,5mm to chyba max. bez ruszania tlokow. |
layer Fiat CCS Tychy | 2006-05-26 12:02:16 Dzięki za info, tylko napiszcie mi jeszcze jaką wysokość ma seryjna głowica, co by potem nie miłej niespodzianki nie było heh |
RUFF 126p i.e Poznań | 2006-05-26 19:01:46 Hemi tylko że mo 284 ma mniejszy skok ale bawie sie teraz głowicaą od A1000 i na moje jest ok 3 splanowana. strach to zakładać... |
Mariusz126p F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p GŁOSKÓW | 2006-05-28 08:51:12 a od czego jest frezarka by poglebic lub zrobic naciecia na tłokach ?? |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2006-05-28 19:02:07 Po co robić podcięcia w tlokach,nie ma tam aż takiego wzniosu?ale wszystko trzeba sprawdzić.
wiekszym problemem jest regulacja zaworów.do dużego splanowania trzeba mieć mechaniczną a nie hudrauliczną. a do sportu podwójne sprężyny. |