Nie pali na cieplym silniku 1,6efi-czy juz ktos to rozwiazal

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Wiem ze temat juz byl poruszany pare razy ale moze od tamtej pory ktos to rozwiazal w 100%
Jak silnik cieply rozrusznik kreci ale tak slabo ze nie zapala, podobnie jak na rozladowanym aku. ale aku mam na 100% dobry, pisaliscie wczesniej ze moze rozrusznik ale wymienilem i ciagle to samo jak odczekam ok. 10-15min zapala normalnie! Czy ktos kto mial wczesniej ten problem juz go rozwiazal? a moze ktos wie co to za g......? POMOCY
  
 
u mnie wymiana rozrusznika pomogla ale wymienilem na taki z mk4 xr3i z grubsza obudowa i jak narazie problemow nie mam
  
 
czy to ze jest grubsza obudowa chroni rozrusznik przed cieplem? czy ten rozrusznik z mk4 podchodzi pez problemu?
  
 
troszke trzeba pokombinowac przy wkladaniu ale pasuje
mozesz tez sprobowac odpalic na krotko jak wystapi problem z zapalaniem
jezeli odpali tzn ze za due spaddki na instalacji
  
 
a jak sie dokladnie odpala na krotko? :/
  
 
.........................musisz mieć krótkie przewody rozruchowe......................
  
 
Powodem może też być złe dawkowanie paliwa ( za małe z jakiegos powodu) . Zbyt mała dawka paliwa bardzo szybko odparowuje na gorącym silniku i " nie ma co się zapalić". Objaw podobny jak w gaźnikowcach. A bywały takie przypadki...
  
 
Cytat:
2006-05-31 21:13:16, sirtom pisze:
Powodem może też być złe dawkowanie paliwa ( za małe z jakiegos powodu) . Zbyt mała dawka paliwa bardzo szybko odparowuje na gorącym silniku i " nie ma co się zapalić". Objaw podobny jak w gaźnikowcach. A bywały takie przypadki...



tylko ze jemu nie ma sily obrocic walem
  
 
Cytat:
2006-05-31 19:39:59, kielek23 pisze:
a jak sie dokladnie odpala na krotko? :/



musisz podac + z aku bezposrednio na rozrusznik zeby pominac cala reszte instalaccji
  
 
Cytat:
2006-05-31 21:15:16, PUNIU pisze:
tylko ze jemu nie ma sily obrocic walem



Faktycznie, nie przeczytałem zbyt uważnie. Jak napisano wcześniej wymierną próbą będzie podłączenie aku na krótko, być może przewody elektryczne do aku się przygrzewają nadmiernie, a to obniża "wartość" przepływającego przez nie prądu zasilającego rozrusznik.
  
 
sprobuj zrobic dodatkowa mase bezposrednio od karoserii do rozrusznika!! u mnie pomoglo;]
no i ostatnio jak mi nie chcial tak odpalac na cieplym to wyciagnelem rozrusznik i go calego ropuszczalnikiem a wirnik przetarlem pilniczkiem i papierem sciernym!! zwlaszcza tam gdzie szcotki sa to sie zebral taki czarny nagar ze szczotek... i pomoglo!! juz odpala za kazdym razem!!