TD - Przewod podcisnienia idacy do kabiny

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Czy ktos wie do czego konkretnie sluzy przewod podcisnienia idacy do kabiny (konczy sie mniej wiecej nad filtrem paliwa, wchodzac do oslony nad schowkiem)? Drugi koniec ma on na srodku dlugiej rury podcisnieniowej (?? lub powietrznej) idacej wzdluz silnika miedzy glowica a kolektorem dolotowym. Jest to tuz obok miejsca gdzie konczy sie przewod idacy od tej samej rury do czujnika cisnienia powietrza doladowanego znajdujacego sie obok zbiorniczka plynu ukladu wspomagania kierownicy.
Po prostu polamalo mi sie dzisiaj zakonczenie tego przewodu i szczerze nie mam ochoty tego kleic bo widac jak by juz ktos to robil z 5 razu przede mna i z sensownym sklejeniem bedzie wielki problem. Moze to jakis przewod do nawiewu w kabinie lub jego przelacznika? Bardzo toto potrzebne, czy mozna troche bez tego wytrzymac?
  
 
Witam

To jest przewód do sterowania nawiewów w kabinie.

Pozdrawiam.
  
 
Super
A cos sie stanie jak bedzie on niepodlaczony? Nie bedzie sterowania kierunkiem nawiewu (np. nogi / szyba / pysk)? Czy tez cos przestanie innego dzialac? Klimatyzacja u mnie i tak jest wylaczona bo uklad jest pusty a z napelnianiem mi sie niespieszy. Korzystam jedynie z nawiewow...
  
 
Prawopodobnie raczej napewno regulacja nie będzie działała - będzie wiało z każdej dziurki Zresztą jak zobaczysz mój świeży post na temat obiegu zamkniętego to zobaczysz że to podciśnienie to ważna i dziwna sprawa - mnie już ręce opadają

Pzdr.