| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() tomala2301 VW Vento 1,9 TD Wołów | 2006-05-16 06:56:38 Witam , sprawdź jaki jest naciąg paska , co to za pasek ? Jaki to samochód? Podaj więcej , przy 5mm że pasek jest dłuższy nie powinno piszczeć , |
ginel Foca busko | 2006-05-16 12:33:15 Polo 1900 SDI 2001r. Napinacz jest w porządku. Pasek Bosch. |
![]() tomala2301 VW Vento 1,9 TD Wołów | 2006-05-16 19:27:52 A kiedy jest piszczenie największe tego paska? |
![]() tomala2301 VW Vento 1,9 TD Wołów | 2006-05-17 20:26:06 Jeszcze raz to Ci piszczy pasek czy cyka , napisałeś że cyk cyk cyk czyli cyka , czy piszczy.
|
ginel Foca busko | 2006-06-04 17:20:51 Moja radość była przedwczesna Problem piszczącego paska powrócił. Mechanicy rozkladają ręce i sami nie wiedzą. Spryskam WD40 i jest ok przez pół godziny potem zaczyna się piszczenie na maxa. jeden mechanik podpowiedział mi żebym wymienil na oryginalny pasek WV i powinno byc dobrze, ale sam w to nie wierzę. Kiedy piszczenie zaczęło się jak zdemontowałem pompę wspomagania gdzie bylo uszkodzone łozysko w tej pompie. Załozylem popmpę i zaczęło piszczeć. Czy jest możliwe, że po takiej zmianie pompy bedzie piszczał pasek, bo tak właśnie bylo w moim przypadku.
Jesli mogę coś jeszce podpowiedzieć to to, że mechanik wymieniając mi lożysko w pompie zmienił tez inna obudowe pompy, moje zostalo tylko koło na ktorym się kręci pasek wielorowkowy. Mowią tez, że jest nierówno osadzone i dlatego piszczy. Sam już nie wiem, tyle teorii ilu mechaników. Zaznaczam, ze zaczęlo piszczeć zaraz po wymianie obudowy i lozyska pompy wspomagania. Czekam na wasze podpowiedzi dziękuję i pozdrawiam. p.s Jeszce parę dni i to piszczenie mnie rozerwie i moge coś samochodzikowi zrobić |
ginel Foca busko | 2006-06-05 18:35:45 Dziś nastepna wizyta u mechaniora. Przyczyną za płytko osadzone kolo od pompy i wystawalo za reszte kół o 5mm. I to było sedno sprawy. Kolega z ogólnego mnie na to naprowadzil. ![]() |