Pytanie z elektryki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam . Auto stało po stłuczce jakiś czas i jak chciałem zapalić (żeby spróbować czy kreci rozrusznik ) to ani mru mru. Pewnie wyskoczył wyłącznik uderzeniowy. Z tym że on jeśli dobrze pamiętam odcina zapłon i pompke paliwa. Chyba rozrusznik powinien zaburzyć a tu nic.
Koleś mi mówił że miał kiedy essa i ten miał przy kole zapasowym drugi wyłącznik uderzeniowy. Ja nie widziałem tam nic takiego ale też sie specjalnie nie przyglądałem. Cóz by mogło być przyczyną że po stłuczce nie kręci rozrusznik. Na razie auto stoi u blacharza tak że se nie pogrzebie ale jak odbiore to pręciutko bo wyjazd sie szykuje
  
 
a aku . . ? zwarcie po stluczce ci sie nei zrobilo i nie rozladowalo akumulatora ? jak sprawa od tej stront wyglada ?
  
 
nie aku jest ok ,bo jak na krótko to rozrusznik burzy. Sprawdzałem wczoraj u blacharza. Zauważyłem że nie kręci jak go miałem holować do warsztatu. tak że nie miałem czasu nawet miernika złapać.
  
 
Znalazłem w książce że niby jest tylko 1 wyłącznik bezwładnościowy
Ale jak by był wciśnięty to pompka paliwa i załon też by nie chodziły.
  
 
wylacznik masz przy nogach kierowcy za tym wiekszym plastikiem kolo slupka i ma byc WCISNIETY a podczas udezenia kulka go wybija i odcina - sprawdz jak masz
  
 
wyłacznik jest ok bo sprawdzałem wczoraj z blacharzem
  
 
Wyłacznik zderzeniowy odcina zasilanie pompy paliwa a nie rozrusznik
  
 
... nie jest to regóła ... u mnie jak przez przypadek go wybiłaem to zgasło wiele innych ustrojstw ... m.in. śiwtała , radio .....

.... a bezpieczniki posprawdzałeś .....



[ wiadomość edytowana przez: SwIeTyY dnia 2006-08-22 14:58:45 ]
  
 
Cytat:
2006-08-22 14:57:41, SwIeTyY pisze:
... nie jest to regóła ... u mnie jak przez przypadek go wybiłaem to zgasło wiele innych ustrojstw ... m.in. śiwtała , radio ..... .... a bezpieczniki posprawdzałeś ..... [ wiadomość edytowana przez: SwIeTyY dnia 2006-08-22 14:58:45 ]



tak na szybko sprawdzałem ale moze jakas kostka albo wtyk sie wyhaczył. Uderzenie było dość mocne.
  
 
Fordy mają przewód od rozrusznika poprowadzony osobno - nie w wiązce - i jest on najczęściej łączony pod maską - jest tam pojedyńcza złączka konektorowa na przewodzie. Przewód to najczęściej czarny z niebieskim paskiem, śledząc od rozrusznika sprawdź czy jest dobrze podłączony przy konektorach po drodze. Zobacz też czy odpali na na "pych".
Pozatym zastanów się czy to nie jest raczej kwestia immobilisera

[ wiadomość edytowana przez: damian-k dnia 2006-08-22 17:10:19 ]