Dla znających się.Nowy krokowy,zawór odpowietrzenia i LIPA:(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Więc tak wymieniłem krokowy i zawór odpwietrzenia skrzyni korbowej wszystko MOTOCRAFTA oryginał. Reset dokonany. Wszystkie przewody drożne i całe (do kolektora ssącego, i odpowietrzenia pokrywy zaworów). Czujnik temperatury (do kompa) cieczy chłodzącej nowy. Filtr powietrza, sonda lambda 5 tys km przejechane.

Objawy:
- na jałowym niedobrze bo 1000-1100 obr ale równo.
- najgorsze jest to, że jak jadę na 3000 obr wrzucę na luz to obroty zostają w miejscu po chwili powoli spadają na 2000 a do 1000 spadną dopiero jak zatrzymam samochód

HELP HELP HELP
słyszałem że to może być jakiś czujnik prędkości albo położenia wału korbowego i należy go odpiąć by sprawdzić czy to jest jego wina. Gdzie on się znajduje ?? Pomóżcie ??
Może inne sygestie ??
  
 
Witam
Nie chciałbym wprowadzić w błąd, ale dokładnie takie objawy(zawieszanie się obrotów)występowały, gdy odpiąłem przepływomierz. Warto sprawdzić i ew. go wyczyścić.
  
 
to chyba nie przepływomierz bo przy starymkrokowym było wsio ok !!!
  
 
Ten czujnik predkosto VVS czy jakos tak sie nazywal jest na lince od licznika w komorze silnika. Ja mam odlaczyny i jezdzi ok.
  
 
Może jakieś FOTO lub rysunek poglądaowy bo nadal nie wiem
  
 
lapiesz za linke od predkoscciomierza
schodzis po niej do skrzyni dlonia
obmacujesz dookola miejsce wkrecenie linku - ciut nizej - wyczuwasz przewod idziesz nim do gory
i tam masz zlaczke od czujnika vss