| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
szefer DEADSOUL opel Omega Bi-Turbo Poznań | 2006-05-21 21:55:02 Jestem zagorzałym fanem drytu i zastanawiam sie czy nie zbudowac Omegi B do dryftu, zamierzam wlozyc do niej silnik od A 3.0 Dual Ram i dlozyc do niego 2 turbinki, do tego zestawu wlozyc skrzynie od MV6 i zespawac dyfer tez z MV6. Jak uwazacie czy to dobra idea czy Omega sie nie nadaje do dryftu.
Pozdrawiam. Peace [ wiadomość edytowana przez: szefer dnia 2006-05-21 21:55:29 ] |
SEBA-OMEGA OMEGA A & VECTRA A Radom | 2006-05-21 22:01:06 Nadaje się.
Ale po co te kombinacje.Nie lepiej kupić ome A 3000 w manualu i ją wybebeszyć z niepotrzebnych rzeczy,zostawić jeden fotel.Twardy zawias.A szpere ma w standardzie. Tylko co to ma wspólnego z działem "sprawy klubowe" ?? Oj chyba poleci wątek. [ wiadomość edytowana przez: SEBA-OMEGA dnia 2006-05-21 22:02:18 ] [ wiadomość edytowana przez: alicia dnia 2006-05-21 23:32:13 ] [ powód edycji: przeniesiony do innej kategorii ] |
dARTi LOB WETERAN czarna mamba Radomsko | 2006-05-21 23:24:57 oczywiscie najwazniejsze w tym aucie bedzie przelozenie R6 do budy od B
inna sprawa, ze do driftu bardziej przydaja sie umiejetnosci niz 300 koni pod maska Sluchaj Seby - niska masa A to to czego potrzeba. A jezeli koniecznie chcesz przekladac silniki to lepszym wyborem bedzie przelozyc V6 do budy A niz odwrotnie |
szefer DEADSOUL opel Omega Bi-Turbo Poznań | 2006-05-21 23:42:38 Sorki zeczywisice pomylilem posty, przepraszam !!
A jezeli chodzi o przekladke to wydawalo mi sie ze B ma lepsze zawieszenie a jezeli chodzi o silnik to dlatego A a nie MV6: A ma mozliwosc wlozenia turbinki badz kompresora. MV6 jest za slaby na jakikolwiek tuning. A jezleli chodzi o skrzynie i dyfer to w MV6 sa bardzo wytrzymale wiec co za tym idzie zmniejszam koszty ew. wymiany badz napraw. Sprawdzalem i skrzynia od Mv6 podejdzie do A. Klopot jaki mam to nie wiem czy w budzie A wejdzie skrzynia i dyfer od B. Pozdrawiam peace ![]() |
zork LOB SYMPATYK Saabolot Wrocław/Kalisz | 2006-05-21 23:56:12
niech no to tylko kilka osób przeczyta |
marek281 LOB MEMBER Opel Omegax2 w tym p ... Wrocław | 2006-05-22 00:38:06 A świstak siedzi i zawija ![]() ![]() |
szefer DEADSOUL opel Omega Bi-Turbo Poznań | 2006-05-22 07:48:20 No skoro jestes madzejszy od GekoCars...
|
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2006-05-22 08:09:16 to po co pytasz tu na forum skoro korzystasz z pomocy Geko?
|
miklo DEADSOUL V6 w autobusie Warszawa | 2006-05-22 08:19:33
Jak dobrze poszukasz, to znajdziesz posty o magentyzerach i czipach Podobno szczególnego kopa daje ten pierwszy
Nie wyszłoby Ci taniej kupić starego Escorta chociażby? Po cholerę takie kombinacje? Zgadzam się z dARTim - umiejętności panie, nie moc. Ja na przykład nie umiem i zwaliłbym przejazd nawet i dłubanym Skyline ![]() [ wiadomość edytowana przez: miklo dnia 2006-05-22 08:22:35 ] |
dARTi LOB WETERAN czarna mamba Radomsko | 2006-05-22 10:34:12 stary daj na luz i zamiast zmieniac silnik zaloz wreszcie ten grill kameja i ładna koncowke
[ wiadomość edytowana przez: alicia dnia 2006-05-22 11:01:38 ] |
zork LOB SYMPATYK Saabolot Wrocław/Kalisz | 2006-05-22 12:44:56 Tyle że Polody przesiadł się już na S14, a w Escorcie był silnik z Coswortha
Niejaki Aniołek miał shamowane X30XE na 600+ koni, silnik robiony tylko pod podtlenek. Stosunkowo niskimi nakładami pieniężnymi można ładnie podbić parametry tego silnika, są na tym forum tego przykłady. |
profil-usunięty | 2006-05-22 13:11:53
Pewnie że nie zdobywałby pucharów jeżdząc seryjnym MK2 .
Mimo to ów silnik Cossie miał "tylko" 220KM, co na papierze wyglądało blado w porównaniu z konkurencją. Za to na torze... wiadomo . |
szefer DEADSOUL opel Omega Bi-Turbo Poznań | 2006-05-22 13:19:47 Nie mowie ze sie nie adaje kompletnie ale cena jaka musialbym zapalcic za zrobienie Mv6 bedzie 2x wieksza niz za 3.0 z A. A chcialbym sie zmiescic w jakiejs realnej kwocie
A jezeli chodzi o przerobki mojej Mv6 to mam Grilla ala kamei oraz wydech sebringa dedykwany do Mv6 ,i do tego komplet ospojlerowania ale narazie nie mam czasu pojechac i zalozyc
Pozdro Peace ![]() |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2006-05-22 13:52:42
Skrzynia ta sama co w A a dyfer ? W A ma szperę a w B nie i Ty chesz tym driftować? Ja się pytam jak się to robi bez szpery? |
KOLIBERk LOB SYMPATYK S63 + G65 Londyn | 2006-05-22 14:59:42
pitolenie z dupy.
Tak jak koledzy pisali, jest kilka przykladow niezlej mocy wycisnietej z X30XE czy Y32SE. Ostatnio wyczytalem w TISie: "Gegenüber dem C30SE sind die Motoren um 20% leichter und höher in der spezifischen Leistung." |
szefer DEADSOUL opel Omega Bi-Turbo Poznań | 2006-05-23 22:56:59 To jaki samochod poleciacie Omege B czy A ??
No i ceny czesci uzywanych do omeg i A z silnikiem 3.0 ?? P.S> Nie wiem jak wy chcecie latac na szperze przeciez do dryftu najlepiej zespawac. [ wiadomość edytowana przez: szefer dnia 2006-05-23 22:58:18 ] |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2006-05-23 23:08:29 tylko omega A sedan
a o jakie części pytasz? |
zork LOB SYMPATYK Saabolot Wrocław/Kalisz | 2006-05-23 23:16:07 Zespawanie dyfra ("elektroszpera") to raczej niskobudżetowa prowizorka, do momentu uzyskania funduszy na szperę.
Myślisz że w D1 czy nawet w zawodach pod flagą PFD mają zespawane dyfry i wymieniają je co 1000km? Ciekawe |
Mariosomegos LOB MEMBER ![]() Omega-Monaro, Omega ... Parczew | 2006-05-23 23:29:44
jak ktoś by potrzebował informacji i fotek, oraz rozwiązań technicznych na temat R6 do B to dam namiar, jest to możliwe i nie takie trudne, a prezentuje się lepiej jak V6 w B |