Dryft a Omega??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jestem zagorzałym fanem drytu i zastanawiam sie czy nie zbudowac Omegi B do dryftu, zamierzam wlozyc do niej silnik od A 3.0 Dual Ram i dlozyc do niego 2 turbinki, do tego zestawu wlozyc skrzynie od MV6 i zespawac dyfer tez z MV6. Jak uwazacie czy to dobra idea czy Omega sie nie nadaje do dryftu.
Pozdrawiam.

Peace

[ wiadomość edytowana przez: szefer dnia 2006-05-21 21:55:29 ]
  
 
Nadaje się.
Ale po co te kombinacje.Nie lepiej kupić ome A 3000 w manualu i ją wybebeszyć z niepotrzebnych rzeczy,zostawić jeden fotel.Twardy zawias.A szpere ma w standardzie.
Tylko co to ma wspólnego z działem "sprawy klubowe" ??
Oj chyba poleci wątek.



[ wiadomość edytowana przez: SEBA-OMEGA dnia 2006-05-21 22:02:18 ]

[ wiadomość edytowana przez: alicia dnia 2006-05-21 23:32:13 ]
[ powód edycji: przeniesiony do innej kategorii ]
  
 
oczywiscie najwazniejsze w tym aucie bedzie przelozenie R6 do budy od B

inna sprawa, ze do driftu bardziej przydaja sie umiejetnosci niz 300 koni pod maska

Sluchaj Seby - niska masa A to to czego potrzeba.
A jezeli koniecznie chcesz przekladac silniki to lepszym wyborem bedzie przelozyc V6 do budy A niz odwrotnie
  
 
Sorki zeczywisice pomylilem posty, przepraszam !!
A jezeli chodzi o przekladke to wydawalo mi sie ze B ma lepsze zawieszenie a jezeli chodzi o silnik to dlatego A a nie MV6:
A ma mozliwosc wlozenia turbinki badz kompresora.
MV6 jest za slaby na jakikolwiek tuning.
A jezleli chodzi o skrzynie i dyfer to w MV6 sa bardzo wytrzymale wiec co za tym idzie zmniejszam koszty ew. wymiany badz napraw. Sprawdzalem i skrzynia od Mv6 podejdzie do A. Klopot jaki mam to nie wiem czy w budzie A wejdzie skrzynia i dyfer od B.
Pozdrawiam
peace
  
 
Cytat:
MV6 jest za slaby na jakikolwiek tuning.


niech no to tylko kilka osób przeczyta
  
 
A świstak siedzi i zawija
  
 
No skoro jestes madzejszy od GekoCars...
  
 
to po co pytasz tu na forum skoro korzystasz z pomocy Geko?
  
 
Cytat:
2006-05-21 23:42:38, szefer pisze:
MV6 jest za slaby na jakikolwiek tuning.


Jak dobrze poszukasz, to znajdziesz posty o magentyzerach i czipach Podobno szczególnego kopa daje ten pierwszy

Nie wyszłoby Ci taniej kupić starego Escorta chociażby? Po cholerę takie kombinacje? Zgadzam się z dARTim - umiejętności panie, nie moc. Ja na przykład nie umiem i zwaliłbym przejazd nawet i dłubanym Skyline

[ wiadomość edytowana przez: miklo dnia 2006-05-22 08:22:35 ]
  
 
stary daj na luz i zamiast zmieniac silnik zaloz wreszcie ten grill kameja i ładna koncowke


[ wiadomość edytowana przez: alicia dnia 2006-05-22 11:01:38 ]
  
 
Cytat:
2006-05-21 23:42:38, szefer pisze:
(...)MV6 jest za slaby na jakikolwiek tuning(...)


Dobrze poinformowane źródła donoszą, że w Skandynawii jeździ MV6 biturbo z mocą ponad 800 kucy i max. momentem +900NM (popraw mnie DrA jeśli pokręciłem ). Więc chyba się da, nawet jeśli Geko twierdzi inaczej.

Poza tym tak jak mówi miklo umiejętności to kluczowa sprawa. Nie wiem jak Ty potrafisz jeździć, ale najlepszym przykładem jest Maciek Polody, który swoim zabytkowym Escortem niszczy kolesi w Porsche, Bawarach M itd.
 
 
Tyle że Polody przesiadł się już na S14, a w Escorcie był silnik z Coswortha
Niejaki Aniołek miał shamowane X30XE na 600+ koni, silnik robiony tylko pod podtlenek.
Stosunkowo niskimi nakładami pieniężnymi można ładnie podbić parametry tego silnika, są na tym forum tego przykłady.
  
 
Cytat:
2006-05-22 12:44:56, zork pisze:
Tyle że Polody przesiadł się już na S14, a w Escorcie był silnik z Coswortha


Pewnie że nie zdobywałby pucharów jeżdząc seryjnym MK2 .
Mimo to ów silnik Cossie miał "tylko" 220KM, co na papierze wyglądało blado w porównaniu z konkurencją. Za to na torze... wiadomo .
 
 
Nie mowie ze sie nie adaje kompletnie ale cena jaka musialbym zapalcic za zrobienie Mv6 bedzie 2x wieksza niz za 3.0 z A. A chcialbym sie zmiescic w jakiejs realnej kwocie
A jezeli chodzi o przerobki mojej Mv6 to mam Grilla ala kamei oraz wydech sebringa dedykwany do Mv6 ,i do tego komplet ospojlerowania
ale narazie nie mam czasu pojechac i zalozyc
Pozdro
Peace
  
 
Cytat:
2006-05-21 23:42:38, szefer pisze:
A jezleli chodzi o skrzynie i dyfer to w MV6 sa bardzo wytrzymale



Skrzynia ta sama co w A a dyfer ?
W A ma szperę a w B nie i Ty chesz tym driftować?

Ja się pytam jak się to robi bez szpery?
  
 
Cytat:
2006-05-21 23:42:38, szefer pisze:
MV6 jest za slaby na jakikolwiek tuning.


pitolenie z dupy.

Cytat:
2006-05-22 13:19:47, szefer pisze:
Nie mowie ze sie nie adaje kompletnie ale cena jaka musialbym zapalcic za zrobienie Mv6 bedzie 2x wieksza niz za 3.0 z A. A chcialbym sie zmiescic w jakiejs realnej kwocie




Tak jak koledzy pisali, jest kilka przykladow niezlej mocy wycisnietej z X30XE czy Y32SE.

Ostatnio wyczytalem w TISie:
"Gegenüber dem C30SE sind die Motoren um 20% leichter und höher in der spezifischen Leistung."
  
 
To jaki samochod poleciacie Omege B czy A ??
No i ceny czesci uzywanych do omeg i A z silnikiem 3.0 ??
P.S>
Nie wiem jak wy chcecie latac na szperze przeciez do dryftu najlepiej zespawac.

[ wiadomość edytowana przez: szefer dnia 2006-05-23 22:58:18 ]
  
 
tylko omega A sedan
a o jakie części pytasz?
  
 
Zespawanie dyfra ("elektroszpera") to raczej niskobudżetowa prowizorka, do momentu uzyskania funduszy na szperę.
Myślisz że w D1 czy nawet w zawodach pod flagą PFD mają zespawane dyfry i wymieniają je co 1000km?
Ciekawe
  
 
Cytat:
2006-05-21 23:24:57, dARTi pisze:
oczywiscie najwazniejsze w tym aucie bedzie przelozenie R6 do budy od B inna sprawa, ze do driftu bardziej przydaja sie umiejetnosci niz 300 koni pod maska Sluchaj Seby - niska masa A to to czego potrzeba. A jezeli koniecznie chcesz przekladac silniki to lepszym wyborem bedzie przelozyc V6 do budy A niz odwrotnie



jak ktoś by potrzebował informacji i fotek, oraz rozwiązań technicznych na temat R6 do B to dam namiar, jest to możliwe i nie takie trudne, a prezentuje się lepiej jak V6 w B