| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rdt cinquecento nieruchome Radom | 2002-09-29 22:37:08 hhehehe widze ze nikt nie odpowiada wiec ja powiem to tak :
jakby sie zerwal pasek to w najlepszym wypadku by sie rozregulowal rozrzad w najgorzym to glowica do roboty tloki do wymiany mocowanie walka rozrzadu do roboty wiec : skoro tylko silnik chodzi to jest git ale 1 stopien sprezania - tak profilaktycznie 2 obejrzec czy nie ma wyciekow ze szczegolnym uwzglednieniem walka (jak mozesz to odkrec pokrywe rozrzadu i tam luknij ) 3 obsluchac silnik w standardowych miejscach czyli panewki ,wzdluz bloku i na glowicy ale tu juz trzeba miec wprawe i stetoskop ( nawet o tym nie mysl ze sam cos "wysluchasz", ja probowalem jak robilem w stacji diagnostycznej i dupa nic nie slyszlaem do tego trza miec spoooora wprawe) Jezeli czegos zapomnialem albo naopisalem bzdure to niech mie ktos poprawi |
kuba A Zawieje i nie zamiecie | 2002-09-29 23:26:03 Dzieki serdeczne za rady. Juz przynajmniej bede wiedzial od czego zaczac.
Pozdrowienia |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-11-25 23:19:32 Pomóżmy chłopakowi. Małe koło mogło być wymienione przy okazji wymiany paska. Nieokręcone lubi się zużyć. Zazwyczaj wraz z czopem wału. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2006-11-25 23:23:09
![]() |
adamdn Miłośnik FSO Polonez Atu Plus 1.4 ... Olsztyn / Gdansk | 2006-11-25 23:31:51 Rovera idzie poznac przede wszystkim po odglosie - musialbys posluchac jak pracuje dobrze utrzymany egzemplarz i na tej podstawie decydowac. Oczywiscie takie elementy jak kolor i ew. zaolejenie swiec, stan paska rozrzadu i jego naciag, ladowanie alternatora, zapach (serio) oleju i jego konsystencje a takze ew. wycieki nad alternatorem odrazu na rogu (tam najczesciej mi padala uszczelka) takze nalezaloby sprawdzic. Silnik powinien wkrec sie po nagrzaniu zywo na obroty i szybko soadac - wskazowka nie powinna zatrzymywac sie np. na 1500rpm podniesc na 2500rpm i dopiero spasc na ca. 900 - choc to tylko objawe kompa do naprawy. Depnij mu i zobacz czy sie nie bedzie takze krztusil - glowie w granicach 4000rpm (+- 500). To chyba tyle |
andrzejp2 Miłośnik FSO polonez caro plus gsi Białystok | 2006-11-26 07:05:07 a ja ci powiem nie kupuj tego samochodu ,koszt naprawy czego kolwiek związanego z silnikiem do duży wydatek,ja pozbyłem się tego i kupiłem 1,6 gsi jestem bardziej zadowolony niz z rovera. |
Lukas_Ciech Miłośnik FSO Fiat 126p/SCS Ciechanów | 2006-11-26 10:20:38
Rzeczywiście
Olo:
Marcin: Gratulacje z okazji Elite1000! |
Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2006-11-26 10:21:04
Olo lubi czasem pogrzebać przy trupach ![]() |
-Marcin- Miłośnik FSO PN jeden koma cztery Warszawa | 2006-11-26 10:26:13
O kurde, nawet nie zauwazylem Dzieki! |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-11-26 16:54:38 ROTFL - Leon brawo za czujność! ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2006-11-26 18:06:44
Pozdrawiam Adamus |
AndrewS FSO 125p 1.4 GLI 16V ... Puławy | 2006-11-27 00:06:52 tak se czytam od poczatku watek patrze data 2002
mysle ze ktos pieknie uzyl wyszukiwarki, zamiast zakladac nowy watek
tym czasem chlopaki zaczeli sie produkowac
a post mojego imiennika mnie rozbroil na maxa |
Senn_PTK CARO+ 1.8 K16 Warszawa | 2006-11-27 09:05:54 No tak andrzejp2 pojechal po calosci hehe. W koncu to nie ta liga. Nawet bym nie smial porownywac rovera do GSI |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2006-11-27 09:51:54 Olo nekrofil
A tak na poważnie to nie zawsze problemy z wolnymi obrotami na zimnym silniku to oznaka że pada komp. jestem tego najdobitniejszym przykładem . |
Senn_PTK CARO+ 1.8 K16 Warszawa | 2006-11-27 10:44:43 Bocian, ale pitolisz. Nie wiesz ze za wszystkie usterki w roverku odpowiada nieudany, beznadziejny i awaryjny komp ![]() |
profil-usunięty | 2006-11-27 11:49:43 Bocian, Senn, nie odkryliście prawdy absolutnej... za wszystkie awarie we wszystkich wtryskowcach odpowiada beznadziejny komp sterujący...
...nawet gdyby korba wyszła bokiem, winny będzie komp. |