Zegary i zamek

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich

mam 2 tematy:

Pierwszy to niedzialajacy predkosciomierz. Jakis czas temu wymienilem linke i te plastikowe kolo zebate w skrzyni i wszystko gralo. Od pewnego czasu podczas jazdy czasami licznik halasowal (zgrzytal) ale po chwili przestawal az pewnego razu sie spierdziulil na dobre. Moje pytanie jest takie, w jaki sposob dobrac sie do samego predkosciomierza? Czy moze warto od razu kupic na allegro jakas uzywke. Czy moze wiecej osob na cyrki z przedkosciomierzem? No i czy liczniki z RS ewentualnie spasuja do mojego Essiego?

Drugi temat to taki, ze zamkiem od strony kierowcy da sie zamykac ale nie da sie otwierac. Czy wiele jest roboty z wyjeciem zamka? Czy jak juz go wyjme to czy ma sens jego rozbieranie czy lepiej zainwestowac kilka zlotych na nowy?

Z gory dziekuje za odpowiedzi,

pozdro
  
 
poszukaj w archiwum, wiele tego było o zamku.
powiem Ci ze wymieniałem zamek dorabialem kluczyki i wszystko po max roku siadało.. zainwestuj lepiej w central na pilota. Pozdr
  
 
Cytat:
2006-06-20 19:18:47, dyras pisze:
poszukaj w archiwum, wiele tego było o zamku.



No luzik.... ale cos wyszukiwarka ostatnio szwankuje, sorka za zawracanie zadow.... Mimo to prosze o odpowiedzi....
  
 
Witaj.Co do zegarów to jeżeli poszedł mechanizm w zegarze to szkoda dłubania lepiej kupić używkę.A jeśli chodzi o zamek to zgadzam się z dyrasem, central i spokój.
  
 
Co do zegarów proponuję odpiać linkę od licznika i podpiąć na nowo niekiedy się okazuję, że spadła troszku
  
 
Zamki w fordach jak pewnie większość wie są tak zbudowane, ,ze można je zamknąć dowolnym kluczykiem od forda ale otworzyć już nie. W Twoim przypadku może być coś takiego, że zamek został wymieniony.
Jeśli chodzi o demontaż zamka to nie ma z tym wielkiego problemu 10-15 minut.

1. Zdjąć tapicerkę drzwi i wygłuszenie (jeśli takowe jest)
2. Odkręcić plastikową obudowę 3 śruby
3. Odpiąć cięgna
4. Wysunąć blaszkę mocującą zamek
5. Wyjąć zamek na zewnątrz

Gotowe
Powodzenia
  
 
Cytat:
2006-06-20 21:04:10, pwrlax pisze:
Zamki w fordach jak pewnie większość wie są tak zbudowane, ,ze można je zamknąć dowolnym kluczykiem od forda ale otworzyć już nie. W Twoim przypadku może być coś takiego, że zamek został wymieniony. Jeśli chodzi o demontaż zamka to nie ma z tym wielkiego problemu 10-15 minut. 1. Zdjąć tapicerkę drzwi i wygłuszenie (jeśli takowe jest) 2. Odkręcić plastikową obudowę 3 śruby 3. Odpiąć cięgna 4. Wysunąć blaszkę mocującą zamek 5. Wyjąć zamek na zewnątrz Gotowe Powodzenia



Dziekuje za pomoc, dzis bede dlubal

Centrala mam ale nie na pilota.

Pozdrowienia,

T.K.
  
 
U mnie jedne drzwi tez nie reagowały na kluczyk (zamkał, ale nie otwierał), przyczyna był wytarty kluczyk który powoli przypomniał zwykły gwóźdź, teraz mam dorobiony nowy i wszystko jest OK, ale jestem tego zdania co inni, dołóż 90zł i zamontuj pilota - przydatne rzecz.
  
 
Cytat:
2006-06-21 08:15:39, ToFastMKIV pisze:
U mnie jedne drzwi tez nie reagowały na kluczyk (zamkał, ale nie otwierał), przyczyna był wytarty kluczyk który powoli przypomniał zwykły gwóźdź, teraz mam dorobiony nowy i wszystko jest OK, ale jestem tego zdania co inni, dołóż 90zł i zamontuj pilota - przydatne rzecz.



ToFastMKIV, mowiesz ze tylko 90zł? Ale chyba sam musialbym to zrobic..... czy juz na okolo 100zł zrobia mi to w serwisie?