Będe jak kazdy i napisze CI że temat już był poruszany i poszukaj sobie w wyszukiwarce

Ale jak Ty często mam podobne pytania i albo mi sie nie chce szukac albo nie moge znaleść więc napsize CI na przykłądzie moich obserwacji
Nie jest to trudna rzecz ja wymieniałem sam łożyska z tyłu w kołach (trwało to jakieś góra 2 godziny).
Potrzeba do tego bodajrze klucz 32 (nasadkowy) lepszy śrubokręt płaski no i coś czym mogł byś zabić spowrotem nowe łożysko (jakiśbolec kawałek gróbszej rórki lub poprostu 2 młotki i stare łożyska

)
Jęłsi chodzi o łozyska to polecam (nie to zebym Cie namawiał albo robił komuś reklame) takie (akurat nie ma tej aukcji na allegro ale takie lepsze ja płąciłem za nie ok 60 za sztuke i są to dobre łożyska niemieckiej formy ale nie pamiętam jakiej
Nie polecam takich
http://allegro.pl/item110648674_lozyska_kola_do_forda_tyl_escort_fiesta.html
założyli mi takie w warsztacie jakieś6 moze 7 tyś. km temu i jedno sie rozjebało niedawno (byćmoze źle założone ale nie są solidne z tego co widze)
Jak ściąniesz bęben będziesz miał takągómę zabezpieczjacą wyrzucasz jąi masz dostep do łozyska, obkręcasz bęben i masz ostęp do 2 u mnie lekko poszło wybiłem śrubokrętem i młotkiem
Jeszcze 1 sprawa

jak będziesz wymieniał łożyska to nie ździw sie jak bedziesz też mósiał wymienić okładniny hamulcowe bo często widok po ściągnięciu bębna nie jest zadowalający
Jak yścośjeszcze nie wiedział to pisz