MotoNews.pl
  

Nie jedzie na LPG poniżej -10 stopni

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pewien problem, podczas ostatniej fali mrozów gdy temp w nocy spadła poniżej -10 stopni moje auto nie mogło przejść na gaz tzn silnik po przejściu na gaz szarpał i słabł, pewnie gdybym go dłużej potrzymał na gazie to by zgasł, na benzynce śmigał b. ładnie. Teraz kiedy temp. jest już trochę wyższa autko na gaz przechodzi ale czuć lekkie szarpnięcie, poza tym jak już przejdzie na gaz to jeździ poprawnie. Mam instalację BRC full Sequent na wtryskach Keihn. Zadzwoniłem do serwisu i usłyszałem że możliwą przyczyną jest padnięty któryś z wtrysków (ok 700 zł za sztukę), zaproponowali mi wymianę wszystkich na tańsze wtryski BRC (900 zł za 4 szt.)
Jak zakładałem instalację 4 lata temu mówili że te wtryski są nie do zajechania a ja już raz 2 lata temu je wymieniałem na gwarancji - teraz chistoria się powtarza.
Proszę o komentarze do tego co napisałem, bo chcę dysponować wiedzą zanim pojadę do serwisu.
Dziękuję wszystkim za sugestie.

Mbaworek
Peugeot 307 1.4

  
 
Trochę za mało piszesz w jakich warunkach przechodzisz na gaz.
Jeżeli w automacie, to spróbuj inaczej. Przełącz na gaz po osiągnięciu przez silnik normalnej temperatury, jeżeli przejdzie normalnie na gaz, to znaczy że masz reduktor do czyszczenia (oleje parafinowe gęstniejące przy niskich temperaturach). Ewentualnie przyjrzyj się pod tym kątem elektrozaworowi na reduktorze.
  
 
Przechodzę na LPG po osiągnięciu pewnej temperatury, ale właśnie sobie przypomniałem że wiosną kiedy to wymieniałem filtr a benzyna dochodziła do 5 zł poprosiłem o obniżenie temp. przejścia (prawdopodobnie mam ustawione 30-35 stopni). Co do reduktora to w ubiegłym roku był wymieniany bo przpuszczał więc chyba jeszcze jest czysty.
w jakich granicach powinna być ustawiona temp. przejścia na LPG?
  
 
ile za wtryski? te z BRC to chca jak za ko0mpletna prawie instalacje. a nowa listwa keihin kosztuje 1200 zł. na 4 cylindryzmień gazowników bo cię ze skóry zedra.


Cytat:
2009-01-18 14:34:09, mbaworek pisze:
Mam pewien problem, podczas ostatniej fali mrozów gdy temp w nocy spadła poniżej -10 stopni moje auto nie mogło przejść na gaz tzn silnik po przejściu na gaz szarpał i słabł, pewnie gdybym go dłużej potrzymał na gazie to by zgasł, na benzynce śmigał b. ładnie. Teraz kiedy temp. jest już trochę wyższa autko na gaz przechodzi ale czuć lekkie szarpnięcie, poza tym jak już przejdzie na gaz to jeździ poprawnie. Mam instalację BRC full Sequent na wtryskach Keihn. Zadzwoniłem do serwisu i usłyszałem że możliwą przyczyną jest padnięty któryś z wtrysków (ok 700 zł za sztukę), zaproponowali mi wymianę wszystkich na tańsze wtryski BRC (900 zł za 4 szt.) Jak zakładałem instalację 4 lata temu mówili że te wtryski są nie do zajechania a ja już raz 2 lata temu je wymieniałem na gwarancji - teraz chistoria się powtarza. Proszę o komentarze do tego co napisałem, bo chcę dysponować wiedzą zanim pojadę do serwisu. Dziękuję wszystkim za sugestie. Mbaworek Peugeot 307 1.4

  
 
czyścimy keihiny najlepiej w europie
masz znimi problem wyślij do nas
chcesz kupić tanio zadzwoń
reduktor też się znajdzie