Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() adamdn Miłośnik FSO Polonez Atu Plus 1.4 ... Olsztyn / Gdansk | 2007-04-17 20:25:15 Warto byloby napisac jaki silnik.
Niech zgadne... Rover? Napisy to "In" oraz "Exhaust" - musza byc ustawione naprzeciwko siebie (inaczej mowiac In z Exhaust obok siebie) tak aby In wskazywal kolektor ssacy a Exhaust wylotowy... Skoro jestes z Olsztyna to moze stawisz sie na najblizszy spot Olsztynski (bedzie w maju)?? Info do dogrania... [ wiadomość edytowana przez: adamdn dnia 2007-04-17 20:27:02 ] |
![]() BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2007-07-24 21:15:28 Mam bardzo pilne pytanie, poniewaz zostawilem auto z rozgrzebanym rozrzadem i juto musze wymienic graty i zlozyc polda do kupy.
W silnikach montowanych w Polonezach naciag rolki napinacza rozrzadu ustalany byl przez sprezynke mocowana miedzy napinaczem a trzpieniem w bloku. Dowiedzialem sie, ze do "naszych silnikow" pasuje rolka z automatycznym napinaniem (nowszy typ) i do tej rolki przeznaczony jest pasek rozrzadu posiadajacy 145 zebow (a nie 143 jak w standardzie). Kupilem taki zestaw (i to ze do nowej rolki jest inny pasek potwiedzilo sie przy zakupie). Dzisiaj rozebralem rozrzad, wymienilem pompe wody i okazalo sie ze nowa rolka mocowana jest inna sruba (ciensza i dluzsza niz std) wiec nie moge tego zamontowac. W katalogu ta rolka byla oznaczona < przy niektorych silnikach 98- a niektorych 99- > czyli stosowana w silnikach wyprodukowanych po 1998 roku. Z tad moje pytanie: Czy istnieje rolka samonapinajaca pod pasek 145 zebow do silnikow z poczatku/polowy lat 90 czy w moim przypadku musze kupic standardowa rolke i pasek 143 zeby? Z gory dziekuje za odpowiedz, gdyz temat jest dla mnie bardzo wazny. |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2007-07-25 13:21:55 ale kombinowanie....
Kupujesz normalny pasek nierządu do Rover PN normalny napinacz Rover PN i składasz wszystko do kupy, kontrolując naciąg paska pewnym sposobem i tak pewnie wiesz jakim, nie bede się rozwodził teraz na ten temat... i wszystko jeździ jak trzeba... po co udziwniać, paski na 145 czy 143 anie to lepsze ani pożyteczniejsze. pozdrawiam |
![]() BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2007-07-25 23:35:41 Wymienilem graty na standardowe (INA + Contitech), zlozylem do kupy napinajac pasek na czuja i wszystko gra ![]() |