SPRZEDAM SWOJA MIRKE!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hallo 4 all

sprzedam fiata 131 supermirafiori 1400tc,autko jest zarejestrowane,oc wazne do 2007r, mojim zdaniem jest w stanie dobrym jak na mirafiori cena jaka mnie interesuje to 1000 zl

podziwiajcie moje cudenko




wozek oczywiscie jest w pelni sprawny dodam jeszcze pare czesci w prezencie

[ wiadomość edytowana przez: Peyyoo125 dnia 2006-05-24 09:54:27 ]
[ powód edycji: ;) ]
  
 
nie wiem dlaczego nie widac mojich fotek tutaj :/

ale macie tutaj linka z galeria mojej mirki

http://acidacid.fotosik.pl

[ wiadomość edytowana przez: Peyyoo125 dnia 2006-05-24 09:55:30 ]
[ powód edycji: ;) ]
  
 
Dopiero co sie nią chwaliłes a już sprzedajesz?
Oj szybki jestes. hehe
Ja to bym silnik i skrzynie z niej zakupił.
Daje 300zl
Pozdrawiam!
  
 
poszedł priv.

Wik : jeżeli chcesz taki silnik to ma do sprzedania Blady z F&F

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
Mam taki silnik, chętnie go - z dpołatą na 2.0 bym wymienił.
  
 
Jednym 2.0 sie poruszam, w drugim rozwaliłem pompe oleju.
Po za tym blok kwalifikuje sie na drugi szlif. Tłoki sa płaskie nominaly.
Wał nominał w stanie bdb. Silnik bez głowicy niestety.
Wiec do niego trzeba załatwić pompe oleju, miske olejową i głowice. Czyli silnik niekompletny.
A jak jest z częsciami do 1400tc? Np. pasek rozrządu.
Pozdro!
  
 
Cytat:
2006-05-23 22:07:35, Wik pisze:
Dopiero co sie nią chwaliłes a już sprzedajesz? Oj szybki jestes. hehe Ja to bym silnik i skrzynie z niej zakupił. Daje 300zl Pozdrawiam!



sprzedaje poniewaz wyjezdzam do pracy za granice i szkoda byloby ten wozek zostawic bez wlasciciela na czesci sprzedawac nie bede bo nie
  
 
Cytat:
2006-05-24 12:19:01, Wik pisze:
Jednym 2.0 sie poruszam, w drugim rozwaliłem pompe oleju. Po za tym blok kwalifikuje sie na drugi szlif. Tłoki sa płaskie nominaly. Wał nominał w stanie bdb. Silnik bez głowicy niestety. Wiec do niego trzeba załatwić pompe oleju, miske olejową i głowice. Czyli silnik niekompletny. A jak jest z częsciami do 1400tc? Np. pasek rozrządu. Pozdro!



pasek nierządu jest dostepny bez problemu.

fajna wiertarka, na przyspieszenie i elastycznosc nie narzekam i do tego malo pali trasa okolo 7l (mozna zejsc nizej - ale po co) miasto przy spokojnej jezdzie 9l. przy "niespokojnej" gorna granica zalezy tylko od wyobrazni ownera
  
 
mam 2 takie silmiki do opchnięcia
  
 
Blady to podaj cene i stan jednego kompletnego co bedzie działał jakbym go kupił. I jaka jest jego pojemność w dowodzie. Bo ja mam teraz 1400 a może by coś mniejsza była i OC też.

Dejta, ile waży Twoje autko?
Chce kupić taki silnik w ramach programu zmniejszania spalania.
Na trasie pali mi ok 11-12l gazu, a w miescie 13-15l, co mi sie nie podoba.
Jestem biedny student który nie pracuje i chciałbym żeby Argenta mniej paliła ;P
Jeszcze niedługo zmieniam most z 3,15 na 4,1
To powinno dać dość dużo.
Pozdro!
  
 
wazylem moje autko ze dwa miesiace temu. ze mna w srodku i na prawie pustym baku (jak zawsze...) wyszło 1120 kg ja waze 100 wiec mirka wazy 1020 kg
  
 
No to ja waże duuużo mniej ;P
Ale Argenta około 1200kg.
Masz LPG w swoim 131 czy bena?
I jeszcze jedno.
Wczoraj dopadł mnie gość który zamierza sobie zrobić 131 2d o mocy 170km. Szuka budy 131 2d w stanie nadającym sie do odbudowy. I szuka silnika Ritmo 130TC.
Jeśli ktos ma info o czymś z tego, to prosze o kontakt.
Pozdrawiam!

Wik
  
 
Cytat:
2006-05-24 23:33:34, Wik pisze:
Na trasie pali mi ok 11-12l gazu, a w miescie 13-15l, co mi sie nie podoba. Jestem biedny student który nie pracuje i chciałbym żeby Argenta mniej paliła ;P Jeszcze niedługo zmieniam most z 3,15 na 4,1 To powinno dać dość dużo. Pozdro!

Cześć ! no jeśli chodzi o spalanie gazu przez 2.0 to ja mam 2 maszyny przetestowane : 2.0 manual pali 10l trasa do120 km/h i miasto 13l natomiast 2,0 automat (w polonezie)
trasa 10l do 110km/h a miasto do 15 L (dziwne nie?)
miasta nie obniżysz raczej poniżej 12L a trasy poniżej 10L
a ' jak liczysz przejechane kilometry z tym mostem
  
 
Wik nie wiem czy to dobry pomysl wkladac mniejszy silnik majacy 75 koni do argenty plus gaz , to bedzie zludna oszczednosc paliwa, slaby silnik bedzie kiepsko napedzal bude ,bedziesz wiecej cisl na gaz i spalanie wyjdzie takie samo jak na dobrze wyregulowanym 2.0, mnie 2.0 i.e przy spokojnej jezdzie pali ponizej 9 w trasie i 11-12 w miescie, gazu. przy butowaniu nawet i 15 gazu wezmie ale 2.0 ma ten plus ze ma fajny moment obrotowy i ponad 80% momentu juz od 2000 obr jakos... mozna tym autem jezdzic doslownie w przedziale 2000-3000 rpm zupelnie normalnie,nie bedac zawalidroga, a 1400 tc ma tylko 60% momentu silnika 2.0{108 do 175} jak dla mnie kapa totalna w nadwoziu wazacym 1150 kilo

wyreguluj silnik i gaz i zmien most na 4.1 albo 3.73 czyli odpowiedni do 2.0 benzyny a nie turbodiesla jaki teraz masz a nie pakuj sie w dychawiczny silnik 1400 tc


[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2006-05-26 17:14:39 ]
  
 
Cytat:
2006-05-26 14:46:26, Wik pisze:
Wczoraj dopadł mnie gość który zamierza sobie zrobić 131 2d o mocy 170km. Szuka budy 131 2d w stanie nadającym sie do odbudowy. I szuka silnika Ritmo 130TC. Jeśli ktos ma info o czymś z tego, to prosze o kontakt. Pozdrawiam! Wik



marzyciel.... Stan nadajacy sie do odbudowy tzn jaki? moj przed remontem nadawal sie do odbudowy czy nie?
  
 
ja ci dam dychawiczny...
  
 
Pewnie, że się da, wszystko jest kwestią ceny
  
 
Widze że sie gorąco zrobiło
Ale to fajnie.
A teraz pokolei:

Automatic: kilometry licze tak ze liczbe przejechanych mnoże x1.2 (zaniża mi 20%- sprawdzone, na odcinku 24 km licznik pokazał 20km).
Bart: zmieniłem koncepcje, juz nie 1.4 tylko 1.6 i most 4.1- w końcu były Argenty 100 z silnikami 1.6
Tylko teraz pasuje taki silnik skądś wydrzeć.
Ale jeszcze wczesniej przed zmianami silnika musze zmienic most.
I jesli zmiana mostu nie pozwoli na zmniejszenie spalania to se wezme za silnik.
Kosa: wg mnie Twój sie nie nadawał kupa złomu, z której wyczarowałes coś piknego! Ja bym tak nie potrafił.
Pozdrawiam!


[ wiadomość edytowana przez: Wik dnia 2006-05-26 22:30:08 ]
  
 
Cytat:
2006-05-26 22:12:44, Wik pisze:
A teraz pokolei: Automatic: kilometry licze tak ze liczbe przejechanych mnoże x1.2 (zaniża mi 20%- sprawdzone, na odcinku 24 km licznik pokazał 20km).


podaj mi symbole początkowe z nr -u nadwozia ZFA...
to dojdziemy jakie były w oryginale przełożenia mostu
(stawiam 41/11) -różnica 18,2% to jest b.bilskie twego pomiaru bład + 1,8 % jest pomijalny.
przy 4,1 było by dokładnie 30%
  
 
Wg mnie oryginalnie przełożenie jest teraz (jesli chodzi o tą bude).
Bo licznik też miałem z TD, ale sobie zmieniłem. Garb na masce też jest.
A poprzedni własciciel powiedział że na poczatku byl silnik 2.5TD a potem zmienili na 2.0 na gaźniku.
I musisz wziąc pod uwage przy liczeniu że z tyłu mam opony 185/70. Czyli profil ciutke wiekszy niz w oryginale.
ZFA132A0000......
Pozdro!