Problemy z odpalaniem kontrolka silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam taki problem ze 3 razy ostatnio zdarzyło mi się ze nie chciał odpalić,(przeważnie jest ok) rano jest ok.ale po jeździe nie chciał odpalić,jak kr eciłem rozrusznikiem to przygasaly kontrolki i palił jakby nie na wszystkie gary,gdy załapał to kontrolka silnika sie pali i jest strasznie mułowaty,wykreciłem świece, 3 suchutkie a na jednej jest olej ale tylko na gwincie,na kolektorze wydechowym tez widac ze leje sie olej? co to może być?czyzby pierscienie poszły>?proszę pomóżcie
  
 
a może czujnik położenia wałka rozrządu?
jedź na kompa
będziesz mial błędy jak na tacy
  
 
No tak ale to sie dzieje w miare rzadko, jak pojade na kompa jak bedzie wszystko ok to chyba nic nie wykaże?
  
 
człowieku skoro zapaliła Ci się "kontrolka silnika" to "błąd" zapisał się w pamięci ECU i jest do wychwycenia !!
czytaj archiwum i wysil się troszkę!
sposoby odczytywania błędów itp itd na tym forum są opisywane bardzo często w wielu wątkach!

rusz dupę i poszukaj
  
 
Ok sory nie denerwuj sie.Nie doczytalem
  
 
A co to wogóle moze byc?czy trzeba sie liczyc z remontem kapitalnym?
  
 
Cytat:
2006-06-01 22:48:14, marco11 pisze:
A co to wogóle moze byc?czy trzeba sie liczyc z remontem kapitalnym?


napewno , przez kompa ba nawet moge ci wydechy wymienić
jedz na techa lub zczytaj błędy i sprawdz wg tabeli , a potem pytaj co z nimi
a wizyte u majstra masz pewną
  
 
ale czemu raz jest dobrze a raz zle
  
 
Cytat:
ale czemu raz jest dobrze a raz zle



jak to w życiu

jedź na techa tu niestety nikt nie umie wróżyć z postów
  
 
Trza do wróżki, Wróżka ZAWSZE prawdę ci powie.
  
 
stwierdziłem ze nie chce odpalać jak silnik jest mocno rozgrzany tj tem przekaracza 90C.Do tej granicy odpala ok,Świecei kable wymieniałem.
  
 
Miałem tak. Pierwszy raz rano odpalał, potem kręcenie do zagowowania rozrusznika. To był czujnik położenia wału korbowego (tak mi powiedział mecahik), nie wiem czy mówimy o tym samym czujniku położenia wałka rozrządu.
  
 
A czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak sprawdzić czy mam dobry jeszcze katalizator i czy lepiej go wywalić?Wiem że po takim przebiegu powiecie ze katalizator jest do d...ale chodzi mi o to żeby nie pozapychał mi tłumików,.