Przez analogię do 2.0
Skrzynka bezpieczników za lewym kielichem pod maską z przodu.
Przekaźnik nr.1 w lewym górnym rogu.
Pompa paliwa
Do sierpnia 1988 roku pompa paliwa była montowana pod podłogą obok zbiornika paliwa. Od września 1988 roku pompę przeniesiono do zbiornika paliwa.
Przekaźnik pompy paliwa jest umieszczony w komorze silnika za mocowaniem lewego amortyzatora.
- Jeżeli pompa nie pracuje, sprawdzić odpowiedni bezpiecznik.
- Jeżeli bezpiecznik jest sprawny, wyciągnąć przekaźnik pompy i zewrzeć styki ,,30" oraz ,,87B".
Podjęcie przez pompę pracy oznacza, że jest uszkodzony przekaźnik.
W innym przypadku sprawdzić ciągłość obwodu zasilania pompy.
Jeżeli nie stwierdzi się przerwy w przewodach, wymienić pompę.
Ja stawiam na zaśniedziałe styki na przewodach lub w gnieździe przekaźnika.
Bezpiecznik ma nr.16