Problemy z ch³odzeniem Rs Turbo

  
Sortuj wg daty:
rosn±co malej±co
Witam, sa problemy z ch³odzeniem tzn, zbiera mi sie bardzo duzo powietrza w uk³adzie w efekcie czego wypycha mi p³yn do zbiornika wyrównawczego i jest tego p³ynu coraz mniej, nie ma nigdzie wycieków ale po wy³aczeniu silnika s³ysze jak plyn gdzies tam w srodku sobie cieknie, i jak dotkne wezy to czuc jak kraz± tam bañki powietrza a nie p³yn.
  
 
Cytat:
2006-07-05 22:22:47, dr_boom1 pisze:
Witam, sa problemy z ch³odzeniem tzn, zbiera mi sie bardzo duzo powietrza w uk³adzie w efekcie czego wypycha mi p³yn do zbiornika wyrównawczego i jest tego p³ynu coraz mniej, nie ma nigdzie wycieków ale po wy³aczeniu silnika s³ysze jak plyn gdzies tam w srodku sobie cieknie, i jak dotkne wezy to czuc jak kraz± tam bañki powietrza a nie p³yn.



Generalnie konstrukcja silnika RST nie sprzyja niskim temperaturom (³atwo i czêsto siê grzeje). W Twoim przypadku, je¶li pojawiaj± siê b±belki powietrza to ¶wiadczy³oby o dostawaniu siê ci¶nienia z cylindrów do uk³adu ch³odzenie. Czy auto nie kopci Ci mocno na bia³o (para) ? Taki objaw ma strzelona uszczelka pod g³owic±, p³yn dostaje siê do cylindrów - st±d szybkie ubywanie, a tak¿e ci¶nienie kompresji dostaje siê do uk³adu ch³odzenia - stad pêcherzyki powietrza i s³yszalny efekt przelewania siê p³ynu.
Proponujê zdj±æ g³owicê, tym bardziej ¿e RST ³atwo przegrzaæ i szlag trafi turbinê.
  
 
Zgadzam sie z Wojtkiem wlasnie przerabiam ten temat u siebie, strzelila uszczelka i gotuje sie juz po 10 kilometrach
  
 
tak tez mysla³em ze to uszczelka pod g³owic± , dzieki wielkie , a czy moze ktos wie jakim momentem dokreca sie sruby g³owicy w rst?