MK7 + alarm

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
chcialbym puscic pare przewodow z kabiny do komory silnika ale nie wiem dokladnie jak ;/
bede wdzieczny za wszelkie wskazowki badz fotki
z gory dzieki
pozdro 4all
  
 
aha, musze jeszcze wyjac mechanizm zamka aby zamontowac silowniki, szukalem na forum zdjecia i opis ale nie moge znalesc do MK7, pomoze ktos?
  
 
oj z tym zamkiem moze byc klopot masz orginale silowniki czy zwykle uniwersalne bo takie mam ja zalozone i jestem chyba jedyny ktoremu sie udalo zalozyc zwykle silowniki do forda (kosztem braku otwierania z kluczyka)
  
 
polecam zakup na szrocie
mi sie udało
  
 
mam takie silowniki:
  
 
teoretycznie jest szansa bo wyglodaja inaczej jak te uniwersalne ale nigdy niewidzia;lem orginalnych fordowskich wiec niewiem czy sa podobne
  
 
Cytat:
2006-01-08 15:29:29, jurek_kiler pisze:
witam chcialbym puscic pare przewodow z kabiny do komory silnika ale nie wiem dokladnie jak ;/ bede wdzieczny za wszelkie wskazowki badz fotki z gory dzieki pozdro 4all



Po lewej stronie kierowcy, za nawiewem, jest otwór do komory silnika. Trzeba ściagnąć ten plastki wokół zegarów.
  
 
Cytat:
2006-01-08 15:58:44, organo pisze:
oj z tym zamkiem moze byc klopot masz orginale silowniki czy zwykle uniwersalne bo takie mam ja zalozone i jestem chyba jedyny ktoremu sie udalo zalozyc zwykle silowniki do forda (kosztem braku otwierania z kluczyka)



nie jestes jedyny ja mam tez uniwersalne zalozone i chodza OK, z kluczyka takze.

nalezy wykombinowac cos do uniwersalnych na zasadzie fotki jaka zamiescil jurek_kiler i gra.
Duzo zabawy jest z tylnymi drzwiami, malo miejsca i ciezko chodzace zamki, ale jest to wykonalne, powodzenia!

  
 
witam mam escosta z seryjny centralnym zamkiem jaki alarm najlepiej do niego podpiać zeby mi kieszeni zbytnio nie zrujnowało
  
 
Cytat:
2006-07-08 09:50:32, seb_j pisze:
witam mam escosta z seryjny centralnym zamkiem jaki alarm najlepiej do niego podpiać zeby mi kieszeni zbytnio nie zrujnowało



Np. MagiCar znajdziesz na Allegro, mam go już przeszło rok i żadnych problemów. Jak dla mnie dobry stosunek jakości do ceny.
  
 
witam,
Ja jestem kolejnym przykładem, że do MK7 można zamontować siłowniki uniwersalne i wszystko działa na 5. Tak jak mój poprzednik potwierdzam, że największe kłopoty są z tylnymi drzwiami (2-4 godzin na sztukę).
Podpowiem, że siłowniki nie są podłączone bezpośrednio do mechanizmu zamka ani do linki ale osadzone na samym dole drzwi i połączone z zamkiem za pomocą cięgna wykonanego z sztywnego drutu. Aby poprawnie to zrobić należy wyjąć każdy mechanizm zamka wywiercić w w nim otwór i zamocować cięgno. Potem już tylko regulacja- trzeba dużo cierpliwości.

Jeśli ktoś jest zainteresowany i jest z Rzeszowa lub okolic to mogę dać namiar na speca który robi takie przeróbki.

Pozdrawiam,

Jeszcze coś ważnego- z racji, że tylne mechanizmy zamka chodzą dosyć ciężko podczas zakupu proponuję kupić siłowniki jak najmocniejsze!!! różnica w cenie to od 10 do 30 PLN

[ wiadomość edytowana przez: pwrlax dnia 2006-07-08 12:51:48 ]