Problem ze zbieżnością w nowej Corolli - POMOCY!!!!

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem ze zbieżnością z Corolli Kombi D4D. Samochód ma 1,5 mies. i przejechane 3000 km.

Objaw jest następujący - samochód przy jeździe na wprost bez przyspieszania jedzie równo i nie ściąga. Jednakże podczas przyspieszana zaczyna od razu, gwałtownie ściągać na prawo wymusza od razu korektę kierownicy w lewo. Jak się odpuści pedał gazu, wówczas zaczyn skręcać w lewo (w/w korekta).

W ASO po sprawdzeniu geometrii okazało się, że nie są w stanie na miejscu jej ustawić i potrzebne są "jakieś" śruby regulacyjne przy kolumnach mcperson 4szt. Jak sprowadzą to wówczas będzie możliwe ustawienie geometrii. Twierdzą, że nie mogą ustawić kątów nachylenia kół i na razie mam nie robić dużych przebiegów (ścinam opony ).

Jestem laikiem w tych sprawach, więc nie do końca rozumiem czy chodzi o jakieś dodatkowe śruby, gdyż fabryczne nie wystarczają do regulacji, czy te fabryczne są złe. Czy jeżeli fabryczne nie wystarczają do poprawnego ustawienia zbieżności w nowym samochodzie, to czy samochód odbiega o standardowych dla niego parametrów?

Bardzo proszę o informację czy może ktoś wie w czym może być problem? Powiem szczerze, że nie za bardzo ufam ASO.

Pozdrawiam,
PB.

Może spróbuj w innym aso. Poprzeglądaj forum, jakie serwisy są polecane a jakie nie i spróbuj.

A taki objaw jak piszesz to zwykle było wybicie tulejki wahacza (przynajmniej w moich autkach).