MotoNews.pl
  

BMW 316i straszą że uszczelka pod głowica.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ubylo mi troche plynu w chlodnicy nie wiadomo ktoredy i dlaczego czy moze przy wymianie za malo mi go wlali lub nie odpowietrzyli ukladu. mechanik twierdzi ze na cieplym silniku wąż idacy od termostatu do chlodnicy jest zbyt twardy i uwaza ze do wymiany jest lub za niedlugi czas bedzie uszczelka pod glowica. w oleju nie widac sladu wody ani przy korku ani przy miarce. Samochod ladnie odpala nawet na zimnym silniku i juz sam nie wiem co mam o tym myslec. jak sprawdzic fachowo czy to uszczelka a nie opirac sie na domniemaniach?
  
 
Zalej płyn , zobacz ile go tam masz a za jakis czas sprawdz czy nie ubywa . Jesli nie ma nigdzie wycieków a płyn ubywa to być może puszcza uszczelka pod głowicą. Kiedyś miałem e-30 1.8 i kiedy miałem zalane płynem nie bylo widać osadu na korku ani bagnecie , ale jak wlałem wode to od razu wyszlo . Okazało sie ze zaczyna rozsadzać blok i przepuszcza miedzy kanałami olejowymi.
Aha i jeszcze jedno , zobacz ile masz oleju i czy po jakimś czasie Ci go nie przybywa .
Byc może Ci za mało zalali albo co gorsza to uszczelka .
  
 
w każdym porządnym warsztacie sprawdzając płyn chłodniczy stwierdzą czy masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą