| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
vital MK VII 1.6 16v WN | 2006-05-14 10:52:50
Spróbuj przeczyścić styki na rezystorze papierkim ściernym. Nie musisz wszystkiego rozbierać, rezystor jest na wierzchu na obudowie dmuchawy. [ wiadomość edytowana przez: vital dnia 2006-05-14 10:53:09 ] |
kubik Escort 1.8TD MK7 Kombi Sosnowiec | 2006-05-14 20:30:45 Jak ci działa tylko 1 bieg to problem masz gdzieś przy przełączniku/przewodach.
A co do plastiku - jego się po prostu zdejmuje. Szukajcie mojej fotorelacji na tym forum. |
SwIeTyY BYŁ - Ford Escort 16V Nowy Sącz | 2006-05-14 20:53:59 ... TU masz opis jak sie dostać do wentylatora ... ....
[ wiadomość edytowana przez: SwIeTyY dnia 2006-05-16 16:28:37 ] |
paver Ford Escort Inowrocław | 2006-05-14 21:01:07 Taki sam objaw jest jak opornice szlak trafi w wentylatorze wiec nie upieralbym sie tak z tymi kablami a z doswiadczenia wiem ze najczesciesz strzela opornica a nie wylacznik. ale wyjatki od regooly sie zdazaja. |
![]() orczyk ESCORT Warszawa | 2006-05-16 12:08:21 No i już wiem ile kosztuje wymiana rezystora ASO. Wymiana 175 zł a czujnik zamówiłem bo nie ma na stanie. Koszt około 150 zł (u nich około to różnie bywa) |
ssikor Mitsubishi Lancer Imie(L)in - Warszawa | 2006-05-16 15:52:42 Dobrze już coś wiedzieć na ten temat, bo też mam problem, że dmuchawa działa tylko na 3 biegu. Ale miałem nadzieję, że koszty będą mniejsze... ![]() |
Eskort1972 Sympatyk FEFK Ford Escort Ghia Tarnów | 2006-05-16 16:23:59 |
ssikor Mitsubishi Lancer Imie(L)in - Warszawa | 2006-05-16 18:56:17 |
![]() orczyk ESCORT Warszawa | 2006-05-16 20:39:37 Dzięki za linka. Jakby to był mój samochód już by to było wyjęte ale w służbowym nie grzebię. |
ssikor Mitsubishi Lancer Imie(L)in - Warszawa | 2006-07-12 08:05:57 Wymiana bezpiecznika termicznego opisana TUTAJ pomogła ale tylko na jeden dzień, potem znowu przestały działać 1 i 2 bieg
Teraz chyba pozostaje tylko dobrać się do samej dmuchawy... |
marg1961 Escort MK7 Strzelin | 2006-07-12 12:51:26
Jak wyjąć płytkę oporową już wiesz. Proponuję zrobić to jeszcze raz i skupić się na łączach kostki 3 przewodowej. Każdy z przewodów decyduje o innym biegu i podaje prąd na inną część oporu. Pojedynczy to zasilanie dmuchawy. Jeżeli chodzi znaczy jest OK. Dokładne wyczyszczenienie do białości styków na płytce, ew. wymiana lub poprawienie styków złącza żeńskiego powinno wystarczyć. Dobre styki na każdym + zasilanie z przełącznika = pełny sukces = 3 biegi. |
ssikor Mitsubishi Lancer Imie(L)in - Warszawa | 2006-07-12 14:09:34
Dzięki za wskazówki, zawsze łatwiej dobrać się do tej płytki niż do samej dmuchawy |