Tuning Essiego u Chojnackiego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zadbałem o Essiego chodzi ładnie. Dlatego też pomyślałem że jak mam cacy autko to może jakiś tuning. Pomyślałem o Chojnackim i tuning na GT?? Co wy na to jest sens pakować kase. Stoi 2000-2400??
http://www.chojnacki.com.pl/wersja_GT.php
  
 
chojnacki tuning
  
 
Cytat:
Pomyślałem o Chojnackim i tuning na GT?? Co wy na to jest sens pakować kase. Stoi 2000-2400??


"Praca z silnikiem przy wykonywaniu wersji GT zaczyna się od jazdy próbnej oraz pomiarów trakcyjnych samochodu. Czasami wykonujemy pomiar charakterystyki silnika na hamowni podwoziowej SCHENCK.
Demontujemy głowicę z silnika i weryfikujemy jej stan. Następujące elementy podlegają modyfikacji :

zawory
gniazda
prowadnice
kolektor ssący
kolektor wydechowy
komora spalania
nastawy wałka lub wałków rozrządu - jeśli jest taka potrzeba
sprawdzenie i usunięcie ewentualnych błędów ECU "

Jak widze w profilu masz 90 KM "jednostke" dowiadywałeś się może o jaki % wzrosna notowania twojej mocy po takich zmianach ?
+/- 2400 pln to cena jaką bedziesz musiał zapłacić za przeróbke tylko silnika ?
  
 
Własnie jeszcze sie nie dowiadywałem. Jutro zadzwonie albo podjade i sie dowiem. Tylko myśle czy jest sens??
  
 
za 2400 to kupisz sobie 2.0 i zapewne bedziesz mial wiekszy przyrost mocy niz po GT...

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
według mnie nie warto płacić 2400 za kilka koni bo taki bedzie realny przyrost mocy. Tak jak Zenq napisał za tyle mozna kupić części do Swapa na 2.0 150KM
  
 
VinCe z ust mi to wyjąłeś
jasne tylko silnik z rs
z reztą
wyniesie ciebie 2400 ( SWAP) ale wraz ze zmianą hamulców i itp .... a moc zmieni sie o ok 70 %
to jest cos ( laczki z bmw 318 zoooooooooooooooostaną)
wiec na wstepie odradzam "czip tuning" , bo to prawie tyle zysklu da
  
 
Cytat:
2006-07-12 22:27:02, le-mar pisze:
VinCe z ust mi to wyjąłeś jasne tylko silnik z rs z reztą wyniesie ciebie 2400 ( SWAP)



Zara, zara.. spokojnie. 2400 to na 100% nie wyniesie. Pogadaj spokojnie z Vincem, albo Kowalem ile REALNIE trzeba liczyć na swapa, bo ja już pytałem i zapewniem Ciebie, że nie jest to 2400. Bez 4 kawałków nawet nie ma co podchodzić.


[ wiadomość edytowana przez: KriSSo dnia 2006-07-12 22:40:16 ]
  
 
ja napisałem że same czesci do SWAPA nie pisałem nic o heblach.. o robocie. o żadnych płynach i ewentualnych czesciach..
  
 
Racja Michał.. Tylko zawsze zwykło się pisać - nie rób tego, nie rób tamtego, po co, na co, przecież za 2500 masz RS'a. Tymczasem prawda jest zupełnie inna, bo dla mnie zrobić RS'a to znaczy ponieść koszty od a do z, z wyjazdem z garażu. Co mi po samym silniku. Póki się RS'em z garazu nie wyjedzie, to na dobrą sprawę się go po prostu nie ma.
  
 
a ja o wymianie połowy wnętrzności silnika