| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
gigi24 byl ess, jest asia kobylnica k/poznania | 2006-07-12 20:43:02 |
El_Jefe Cabrio MkV 1.6 EFI Mikołów | 2006-07-12 21:07:39
"Praca z silnikiem przy wykonywaniu wersji GT zaczyna się od jazdy próbnej oraz pomiarów trakcyjnych samochodu. Czasami wykonujemy pomiar charakterystyki silnika na hamowni podwoziowej SCHENCK. Demontujemy głowicę z silnika i weryfikujemy jej stan. Następujące elementy podlegają modyfikacji : zawory gniazda prowadnice kolektor ssący kolektor wydechowy komora spalania nastawy wałka lub wałków rozrządu - jeśli jest taka potrzeba sprawdzenie i usunięcie ewentualnych błędów ECU " Jak widze w profilu masz 90 KM "jednostke" dowiadywałeś się może o jaki % wzrosna notowania twojej mocy po takich zmianach ? +/- 2400 pln to cena jaką bedziesz musiał zapłacić za przeróbke tylko silnika ? |
Hugolino Escort mk7 Warszawa | 2006-07-12 21:17:45 Własnie jeszcze sie nie dowiadywałem. Jutro zadzwonie albo podjade i sie dowiem. Tylko myśle czy jest sens?? |
KriSSo Ford Escort - był Szczecin | 2006-07-12 22:39:20
Zara, zara.. spokojnie. 2400 to na 100% nie wyniesie. Pogadaj spokojnie z Vincem, albo Kowalem ile REALNIE trzeba liczyć na swapa, bo ja już pytałem i zapewniem Ciebie, że nie jest to 2400. Bez 4 kawałków nawet nie ma co podchodzić. [ wiadomość edytowana przez: KriSSo dnia 2006-07-12 22:40:16 ] |
VinCe Sympatyk FEFK Audi RS4 B5 Warszawa | 2006-07-12 22:42:07 ja napisałem że same czesci do SWAPA nie pisałem nic o heblach.. o robocie. o żadnych płynach i ewentualnych czesciach.. |
KriSSo Ford Escort - był Szczecin | 2006-07-12 22:50:42 Racja Michał.. Tylko zawsze zwykło się pisać - nie rób tego, nie rób tamtego, po co, na co, przecież za 2500 masz RS'a. Tymczasem prawda jest zupełnie inna, bo dla mnie zrobić RS'a to znaczy ponieść koszty od a do z, z wyjazdem z garażu. Co mi po samym silniku. Póki się RS'em z garazu nie wyjedzie, to na dobrą sprawę się go po prostu nie ma. |
![]() kowal Sympatyk FEFK ESCORT & V40 Warszawa Bemowo | 2006-07-13 00:25:02 a ja o wymianie połowy wnętrzności silnika |