| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Galu Opel Omega B 2.5 V6 ... Peterborough - UK | 2006-07-15 23:16:59 Witam.
Miesiac temu bylem swa piekna Omega w Polsce. Stwierdzilem ze wymiana paska rozrzadu w kraju bedzie tansza wiec wymienilem. Moj silniczek 2.5 V6 otrzymal nowy pasek rozrzadu, rolki, pasek klinowy no i olej Mobil. Wszystko ladnie i pieknie, aczkolwiek wyczulem znaczny spadek (brak) mocy w przedziale 2300-3700 obr/min. Mam skrzynie automat i wczesniej autko swietnie chulalo. Teraz nawet przy zalaczeniu opcji sportowej (silniczek kreci do 6600 obr/min) wystepuje brak mocy w tym samym przedziale co powyzej. Czy ktos spotkal sie z czyms takim?? Czy cos zostalo zle zrobione?? Gdzie szukac problemu?? |
![]() chevy01 Omega Caravan Poznań | 2006-07-16 00:13:32 dokladnie potwierdzam slowa przedmowcy |
autoseba Jeep Wrocław | 2006-07-16 00:19:01
Dokładnie , masz opóźniony rozrząd o jeden ząbek względem wału , niestety często się to zdarza. Aby sprawdzić wykręć pierwszą świece i ustaw pierwszy tłok na samej górze , później odkręć dwie górne śruby od pokrywy rozrządu i odchyl ją na, tyle aby widzieć znaki , jeżeli znaków nie będzie w ogóle na górze , to przekręć wałem o 360stopni i znów ustaw pierwszy tłok na górze i sprawdź dokładnie czy znaki się pokrywają. Jeżeli się nie będą zgadzać znaki, to niestety czeka cię wizyta w warsztacie. |