Kod błędu 129 - brak w wykazach

  
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rosnąco malejąco
Wiem, ze na temat kodow bylo juz niemal wszystko, ale tego nie znalazlem. U mnie wystepuje m.in. kod 129, ktorego nie ma na wykazach kodow dla Omegi X30XE 1994 Bosch Motronic 2.8.1. Czy ktos wie co to jest?
  
 
129 recyrkulacja spalin - zbyt niskie napięcie
pozdrawiam..
  
 
To by sie zgadzalo bo jakis czas jezdzilem bez zaworu EGR.

Jesli mozesz daj jakis link do kodow, gdzie zawarty jest m. in. 129.

Dzieki!
  
 
niestety mam tylko po niemiecku ale jakby trzeba bylo ewentualnie potlumaczyc to sluze pomoca.
pozdrawiam


10 Codevariante nicht programmiert
12 Diagnosebeginn
13 Lambdasonde - keine Spannungsänderung
14 Kühlmitteltemperatursensor - Spannung zu niedrig
15 Kühlmitteltemperatursensor - Spannung zu hoch
16 Klopfsensor 1 - keine Spannungsänderung
17 Klopfsensor 2 - keine Spannungsänderung
18 Klopfsteuergerät - kein Signal
19 Drehzahlsensor - falsches Signal
21 Drosselklappen-Potentiometer - Spannung zu hoch
22 Drosselklappen-Potentiometer - Spannung zu niedrig
23 Klopfsteuergerät
24 Geschwindigkeitssensor
25 Einspritzventil Nr. 1 - Spannung zu hoch
26 Einspritzventil Nr. 2 - Spannung zu hoch
27 Einspritzventil Nr. 3 - Spannung zu hoch
28 Einspritzventil Nr. 4 - Spannung zu hoch
29 Einspritzventil Nr. 5 - Spannung zu hoch
31 Drehzahlsensor - kein Signal
32 Einspritzventil Nr. 6 - Spannung zu hoch
33 AGR-Unterdruckschaltventil - Spannung zu niedrig
34 AGR-Unterdruckschaltventil - Spannung zu hoch
35 Leerlaufregelventil
37 Motorstörung-Warnleuchte - Spannung zu niedrig
38 Lambdasonde - Spannung zu niedrig
39Lambdasonde - Spannung zu hoch
41 Geschwindigkeitssensor - Spannung zu niedrig
42 Geschwindigkeitssensor - Spannung zu hoch
44 Lambdasonde/Einspritzsignal - Gemisch zu mager
45 Larnbdasonde/Einspritzsignat - Gemisch zu fett
46 Luftpumpe/Relais - Spannung zu niedrig
47 Luftpumpe/Relais - Spannung zu hoch
48 Versorgungsspannung - niedrig
49 Versorgungsspannung - hoch
51 Steuergerät - Fehler im Speicher (PROM)
52 Motorstörung-Warnleuchte - Spannung zu hoch
53 Kraftstoffpumpenrelais - Spannung zu niedrig
54 Kraftstoffpumpenrelais - Spannung zu hoch
55 Steuergerät
56 Leerlaufregelventil - Spannung zu hoch
57 Leerlaufregelventil - Spannung zu niedrig
59 Ansaugluftumschaltungs-Magnetventil 1- Spannung zu hoch
61 Aktivkohlefilter-Magnetventil - Spannung zu niedrig
62 Aktivkohlefifter-Magnetventil - Spannung zu h ch
63 Ansaugluftumschaltungs-Magnetventil 1- Spannung zu hoch
65 Gemischregulierwiderstand - Spannung zu niedrig
66 Gemischregulierwiderstand - Spannung zu hoch
67 Drosselklappenschalter
68 Leerlaufschalter - öffnet nicht
69 Ansauglufttemperatursensor - Spannung zu niedrig
71 Ansauglufttemperatursensor -Spannung zu hoch
72 Drosselklappenschalter - öffnet nicht
73 Luftmengen-/Luftmassenmesser - Spannung zu niedrig
74 Luftmengen-/Luftmassenmesser - Spannung zu hoch
75 Drehmomentregelung (Automatikgetriebe) - Spannung zu niedrig
76 Drehmomentregelung (Automatikgetriebe) - fehlerhaft
79 Antriebsschlupfregelung-Steuergerät - Motoreingriff inkorrekt
81 Einspritzventil Nr. 1 - Spannung zu niedrig
82 Einspritzventil Nr. 2 - Spannung zu niedrig
83 Einspritzventil Nr. 3 - Spannung zu niedrig
84 Einspritzventil Nr. 4 - Spannung zu niedrig
85 Einspritzventil Nr. 5 -Spannung zu niedrig
86 Einspritzventil Nr. 6 - Spannung zu niedrig
87 Klimaanlagen-Abschaltrelais - Spannung zu niedrig
88 Klimaanlagen-Abschaltrelais - Spannung zu hoch
89 Lambdasonde - Spannung zu niedrig
91 Lambdasonde - Spannung zu hoch
92 Nockenwellenpositionssensor - falsches Signal
93 Nockenwellenpositionssensor - Spannung zu niedrig
94 Nockenwellenpositionssensor - Spannung zu hoch
95 Warmstartventil - Spannung zu niedrig
96 Warmstartventil - Spannung zu hoch
97 Antriebsschlupfregelung-Steuergerät - falsches Signal
98 Lambdasonde - Spannung zu niedrig
113 Ladedruckregelung - Ladedruck zu hoch
114 Ladedruck Leerlauf - über Maximalwert
115 Turbolader Vollast - unter Minimalwert
116 Ladedruck - Ober Maximalwert
117 Ladedruckregelventil - Spannung zu niedrig
118 Ladedruckregelventil - Spannung zu hoch
119 Saugrohrdrucksensor - Bereich/Leistung
121 Lambdasonde 2 - Gemisch zu mager
122 Lambdasonde 2 - Gemisch zu fett
123 Ansaugluftumschaltungs-Magnetventil 1-blockiert
124 Ansaugluftumschaltungs-Magnetventil 2- blockiert
125 Saugrohrdrucksensor - unter Minimalwert
126 Saugrohrdrucksensor - über Maximalwert
129 Abgasrückführung - Spannung zu niedrig
131 Abgasrückführung - Spannung zu hoch
132 Abgasrückführung - falsches Signal
133 Abgasrückführung 2- Spannung zu hoch
133 Ansaugluftumschaltungs-Magnetventil 2- Spannung zu niedrig
134 Abgasrückführung 2- Spannung zu niedrig
134 Ansaugluftumschaltungs-Magnetventil 2- Spannung zu hoch
135 Motorstörung-Warnleuchte -Spannung zu niedrig
136 Steuergerät
137 Steuergerät-Kasten - Temperatur zu hoch
138 Saugrohrdrucksensor - Spannung zu niedrig
139 Saugrohrdrucksensor - Spannung zu hoch
143 Wegfahrsperre - kein/falsches Signal
144 Wegfahrsperre - kein Signal
145 Wegfahrsperre - falsches Signal

  
 
Dzieki!

PS: Nie ma angielskiej wersji?
  
 
nie ma za co.. niestety ang. wesji nie mam...
  
 
Idac dalej tropem moich bledow: czy w Omedze B moge odczytac kody bledow ABS/TC? Jest na stronie klubowej info o odczycie w Omedze A, a jak jest w B?
  
 
129 - Abgasenrückführung - Spannung zu niedrig - znaczy odprowadzanie spalin - napięcie za niskie
  
 
  
 
Cytat:
2006-07-17 12:13:30, derbeste pisze:
129 - Abgasenrückführung - Spannung zu niedrig - znaczy odprowadzanie spalin - napięcie za niskie


No tak, to juz wczesniej sie wyjasnilo. Teraz poszukuje sposobu znalezienia kodow dot. ABS/TC, bo czasem swieci kontrolka, i wtedy obie te funkcje nie dzialaja. Kiedys juz zjechalem opony na kwadratowo, bo ABS chwilowo nie zadzialal, a jakis maluch wyjechal na moj pas przy roznicy przedkosci jak sadze ok. 150.
  
 
Jeśli nie patrzyłeś na te czujniki to proponuję spojżeć i zrobić to co Tutaj jest opisane.
Mi też czasem się zapala kontrolka ABS i muszę przeprowadzić ta operację. Może nie pomoże ale wykluczę chociaż ten tył.
  
 
Patrzylem i czyscilem czujniki, zeby i zlacza jeszcze wczesniej niz Mayster (wprawdzie nie na taki polysk ), ale to nie pomaga. Przyczyna lezy gdzies w dalszym okablowaniu lub niesprawnosci ktoregos czujnika. Zalezy mi na odczytaniu kodow, bo mam nadzieje ze powiedza mi w strone ktorego czujnka mam kierowac poszukiwania. Tym bardziej ze przednie czujnki sa trudne, a czasem niemozliwe do wyjecia i czesto wymienia sie je z cala piasta.