Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-11-06 23:31:32
zapłon!!! - kable wn, - kopułka i palec - świece - cewka impulsatora - cewka zapłonowa tam szukałbym przyczyny |
AsterixGal ESPERO było :( Mazda 626 jest | 2006-11-07 06:47:41 No ja dołożę jeszcze zapchany wydech...przez zapchany katalizator. |
![]() Witolo Opel Sintra, 2.2 16V Łódź | 2006-11-07 10:23:09 Miałem podobne objawy, aż w końcu musieli mnie ściągać, a okazało się że aparat zapłonowy padł.
Pozdro. |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2006-11-07 12:52:18 Elektryka.
Zrób szybko całość. |
tomtu PRIMERA GT łódź | 2006-11-07 15:04:20 Zgadzam się z RobertemS
Ja miałem podobne obiawy.Padła kopułka. |
![]() maskekk 1,5 wwa | 2006-11-08 00:27:06 Ja tez obstawiam zapchany katalizator.. Niech Ci sprawdza cisnienei w wydechu to bedziesz mial pewnosc. |
![]() jurcio ESPERO Ząbki | 2006-11-09 12:25:47 Dzięki za wskazówki . Poszedłem tropem elektryki, świece i przewody mam stosunkowo nowe. Na stykach w kopułce były lekkie wżery które delikatnie zlikwidowałem drobnym pap. ściernym.Po spryskaniu cewki mgiełką wodna okazało się, że ma przebicia. Juz jest wymieniona (85 zł na Gersona). Jest lepiej ale jeszcze nie całkiem. Autko jest słabe na benz. i na gazie. Przy przyśpieszaniu dławi się, przerywa i szarpie. Na gazie już mi raz strzelił a właściwie fuknął lekko z wydechu.
Na postoju wolne obroty co chwilę mają lekkie zakłócenia. Może kotś "przerabiał" już takie objawy i podzieli się doświadczeniami? ![]() |
![]() Witolo Opel Sintra, 2.2 16V Łódź | 2006-11-09 17:02:59 A może jeszcze warto ustawić zapłon. |
![]() jurcio ESPERO Ząbki | 2006-11-10 22:30:13 Przyjżałem się w ciemnościach przewodom WN. Okazało się, że mają przebicia. Są to przewody SAKURA wymienione rok temu i przejechane ok 20 000 km. Chyba za mało, jak sądzicie ?
Więcej ich nie kupię. Czy może ktoś ma doświadczenia z takimi: http://www.medbryt.com.pl/index.php?id_dzialu=9 Firma jest z W-wy robi sprzęt medyczny i kable zapłonowe !? Co ciekawe u nich kabelki do Espero kosztują 102 zł a na Gersona te same 85 !!! Zamierzam je kupić, proszę o uwagi czy warto? Nie chodzi mi o cenę ale o jakość ![]() |
MarEsp20 Audi A4 1,8T 150KM p ... Chorzów | 2006-11-11 14:59:09
Ja czuć zapach siarki to niechybnie potrzebny egzorcysta ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() malin2 Espace 2.0T Lancia ... Poznań - Koszalin | 2006-11-11 16:08:10 ja po 3 tys przewody WN (2 m-ce) musiałem wymienić takie z bykiem leader opakowanie niebieskie. Przy przyśpieszaniu szarpał jakby na 3 garach, słaby był. Po wymianie przewodów WN wróciło do normy. |
![]() jurcio ESPERO Ząbki | 2006-11-14 13:13:42 Już nie kicha i nie szarpie !!!
Pomimo braku pozytywnych opinii o kabelkach MEDBRYT ( negatywnych tez nie było), kupiłem je na Gersona za 73 zł ( z klubową zniżką). Po wymianie jest wszystko OK!!! Mam nadzieję, że wytrzymają dużo więcej niż poprzednie SAKURA. Potwierdzam, że jak autko straci moc, szarpie, gaśnie, silnik nie równo pracuje, najlepiej zacząć od zapłonu zapłonu czyli sprawdzić: - kable wn, - kopułkę i palec - świece - cewkę impulsatora - cewkę zapłonową Dzięki za wskazówki !!! ![]() ![]() ![]() |