MotoNews.pl
9 Na gazie kicha a na Pb szarpie (164904/26) - PT
  

Na gazie kicha a na Pb szarpie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie tak dawno prosiłem kolegów o namiary na sprawdzony dobry warsztat gazowniczy w W-wie lub bliskiej okolicy ale nikt mi nie odpowiedział. Ponawiam pytanie bo nie chcę trafic do partaczy- sprawa pilna bo jest coraz gorzej. Jeżdzę juz tylko na benzynie bo na gazie często mi strzela, ale nie przez filtr powietrza (juz to przerabiałem- pomogła wymiana starych świec) tylko jest to jakby głośne kichnięcie czy też fuknięcie i to gdzieś pod spodem z wydechu i czuć od razu zapach siarki. Tak się dzieje podczas jazdy a również szczególnie przy ruszaniu z miejsca np. spod świateł. Zanim to się zaczęło to autko stawało się powoli coraz bardziej mułowate. Dodatkowo na benzynie teraz jak próbuję go energiczniej przyśpieszyć, to zamiast płynnie nabierać szybkości przy wyższych obrotach przerywa i szarpie (pompa paliwa jet nowa). Jak koledzy myślicie czy te dwie sprawy mają coś wspólnego? Może ktoś miał podobne problemy? Na gazie moje Espero przejechało ponad 100 000 - może to już pora na nowy parownik? Będe wdzięczny za każdą rzeczową odpowiedż.
  
 
Białołęka ul. modlińsla 227A tel. 604-879-683
trzeci samochód trzecia instalacja i jest oki.
100tyśków to membramy napewno do wymiany przeważnie wymienia sie po 60 tyś

[ wiadomość edytowana przez: zuku19 dnia 2006-11-06 22:33:19 ]
  
 
Cytat:
2006-11-06 22:28:47, zuku19 pisze:
Białołęka ul. modlińsla 227A tel. 604-879-683 trzeci samochód trzecia instalacja i jest oki.



Czyżbyś miał na myśli "MIGAZ"?
Jeśli tak to też polecam!
  
 
Cytat:
2006-11-06 22:00:23, jurcio pisze:
Nie tak dawno prosiłem kolegów o namiary na sprawdzony dobry warsztat gazowniczy w W-wie lub bliskiej okolicy ale nikt mi nie odpowiedział. Ponawiam pytanie bo nie chcę trafic do partaczy- sprawa pilna bo jest coraz gorzej. Jeżdzę juz tylko na benzynie bo na gazie często mi strzela, ale nie przez filtr powietrza (juz to przerabiałem- pomogła wymiana starych świec) tylko jest to jakby głośne kichnięcie czy też fuknięcie i to gdzieś pod spodem z wydechu i czuć od razu zapach siarki. Tak się dzieje podczas jazdy a również szczególnie przy ruszaniu z miejsca np. spod świateł. Zanim to się zaczęło to autko stawało się powoli coraz bardziej mułowate. Dodatkowo na benzynie teraz jak próbuję go energiczniej przyśpieszyć, to zamiast płynnie nabierać szybkości przy wyższych obrotach przerywa i szarpie (pompa paliwa jet nowa). Jak koledzy myślicie czy te dwie sprawy mają coś wspólnego? Może ktoś miał podobne problemy? Na gazie moje Espero przejechało ponad 100 000 - może to już pora na nowy parownik? Będe wdzięczny za każdą rzeczową odpowiedż.



zapłon!!!
- kable wn,
- kopułka i palec
- świece
- cewka impulsatora
- cewka zapłonowa

tam szukałbym przyczyny
  
 
No ja dołożę jeszcze zapchany wydech...przez zapchany katalizator.
  
 
Miałem podobne objawy, aż w końcu musieli mnie ściągać, a okazało się że aparat zapłonowy padł.
Pozdro.
  
 
Elektryka.


Zrób szybko całość.
  
 
Zgadzam się z RobertemS

Ja miałem podobne obiawy.Padła kopułka.
  
 
Ja tez obstawiam zapchany katalizator.. Niech Ci sprawdza cisnienei w wydechu to bedziesz mial pewnosc.
  
 
Dzięki za wskazówki . Poszedłem tropem elektryki, świece i przewody mam stosunkowo nowe. Na stykach w kopułce były lekkie wżery które delikatnie zlikwidowałem drobnym pap. ściernym.Po spryskaniu cewki mgiełką wodna okazało się, że ma przebicia. Juz jest wymieniona (85 zł na Gersona). Jest lepiej ale jeszcze nie całkiem. Autko jest słabe na benz. i na gazie. Przy przyśpieszaniu dławi się, przerywa i szarpie. Na gazie już mi raz strzelił a właściwie fuknął lekko z wydechu.
Na postoju wolne obroty co chwilę mają lekkie zakłócenia.
Może kotś "przerabiał" już takie objawy i podzieli się doświadczeniami?
  
 
A może jeszcze warto ustawić zapłon.
  
 
Przyjżałem się w ciemnościach przewodom WN. Okazało się, że mają przebicia. Są to przewody SAKURA wymienione rok temu i przejechane ok 20 000 km. Chyba za mało, jak sądzicie ?
Więcej ich nie kupię.
Czy może ktoś ma doświadczenia z takimi: http://www.medbryt.com.pl/index.php?id_dzialu=9
Firma jest z W-wy robi sprzęt medyczny i kable zapłonowe !?
Co ciekawe u nich kabelki do Espero kosztują 102 zł a na Gersona te same 85 !!!
Zamierzam je kupić, proszę o uwagi czy warto? Nie chodzi mi o cenę ale o jakość
  
 
Cytat:
2006-11-06 22:00:23, jurcio pisze:
czuć od razu zapach siarki.



Ja czuć zapach siarki to niechybnie potrzebny egzorcysta (zapach siarki to diabeł

  
 
ja po 3 tys przewody WN (2 m-ce) musiałem wymienić takie z bykiem leader opakowanie niebieskie. Przy przyśpieszaniu szarpał jakby na 3 garach, słaby był. Po wymianie przewodów WN wróciło do normy.
  
 
Już nie kicha i nie szarpie !!!
Pomimo braku pozytywnych opinii o kabelkach MEDBRYT ( negatywnych tez nie było), kupiłem je na Gersona za 73 zł ( z klubową zniżką).
Po wymianie jest wszystko OK!!!
Mam nadzieję, że wytrzymają dużo więcej niż poprzednie SAKURA.
Potwierdzam, że jak autko straci moc, szarpie, gaśnie, silnik nie równo pracuje, najlepiej zacząć od zapłonu zapłonu czyli sprawdzić:
- kable wn,
- kopułkę i palec
- świece
- cewkę impulsatora
- cewkę zapłonową
Dzięki za wskazówki !!!