MotoNews.pl
6 Regulator napięcia (148406/26) - PT
  

Regulator napięcia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem z ładowaniem. mechanicy stwierdzili że to regulator napięcia. chcę go wymienić sam jak się do niego dostać?
  
 
Jak by nie było regulator znajduje się w alternatorze.
  
 
propo tematu.. regulator znajduje sie na alternatorze. od gory niema dostepu ,wiec pasuje od dolu???? czy przydalby sie kanal i na ile jest trudna ta wymiana???


1.5 espero
  
 
Cytat:
2006-06-06 22:03:58, matrixhasyou pisze:
propo tematu.. regulator znajduje sie na alternatorze. od gory niema dostepu ,wiec pasuje od dolu???? czy przydalby sie kanal i na ile jest trudna ta wymiana??? 1.5 espero


Piwewszy raz wyciągałem Alternator w Esperaku i nie trzeba kanału
musisz zdjąc pasek alt i obudowe filtra powietrza jak równiez ja musiałem zdemontowac silnik od dmuchawy i ewentualnie dolot powietrza do kolektora ( to nad wtryskami - chyba juz nawet niepamietam) i wtedy ładnie wychodzi, mocowany jest na łapie od pompy wspomagania i os dołu na 13 (chyba 13)
Miłej żeźby
  
 
wyjąłem go wtrasie w 45 minut, po tygodniu posiadania esperaka, zaczęły mi lampki się jażyć ( ładowanie i hamulec), myślałem, że szczotki, ale też okazał się regulator, z tego co wiem do niego nie jest zbyt łatwo dostęp juz po wyjęciu alternatora, trzeba lutować, a poza tym :
UWAGA!!!
Bo sa dwa rodzaje regulatorów, ja najpierw kupiłem nie ten...
juz nie pamiętam, ale różniły się iloscią diod ( 6 lub 9) i wielkościa , także nie są zamienne....
ja za regulator dałem 80 zeta,
  
 
ups... pochrazniłem, u mnie padł prostownik i pisałem o prostowniku... a poza tym po cyzm oni stwierdzili , że to regukator??
bo espero ma strasznie popier... napięcia, w porównaniu do innych samochodów, jakbym nie porównywał ze znajomym , to też bym myslał , że cały czas mam zje.. regulator