Jak przerobic filtr powietrza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
j/w zeby był odporny na kichanie przy jezdzie na LPG
  
 
Cytat:
2006-08-12 12:57:14, markon pisze:
j/w zeby był odporny na kichanie przy jezdzie na LPG


Skorzystać z wyszukiwarki, a potem założyć grzybek antystrzałowy. Koniec.
  
 
...nie wiem co wy wszyscy z tym "kichaniem" na gazie...
Odkąd zaczołem tankować Shell Power Gas, czyli od 4-ech lat, tak przez ostatnie 4-lata nie miałem ani jednego wystrzału! ...i żadnych korków antywystrzałowych nigdy nie miałem...
Zacznijcie tankować dobry gaz, a problemy miną same...

(Pytałem się kiedyś Pana Sławka czym są spowodowane owe wystrzały - powiedział że właśnie główną przyczyną jest gówniany gaz...)
  
 
Cytat:
2006-08-12 12:57:14, markon pisze:
j/w zeby był odporny na kichanie przy jezdzie na LPG


Ale on jest odporny jak cholera i bez tych antystrzałów przy tym silniku to akurat zbędne a poza tym gaz jest ważny ja tankuję zwykle tam gdzie taniej czyli raczej odpada BP, Statoil, Shell itp. od ponad 4 lat i żadnego syfu w instalce nie stwierdziłem a rozbierałem ją niedawno łacznie ze zbiornikiem zatem ważniejsze są : sposób montażu, stan instalacji głównie parownika, czystosć filtra powietrza i regulacja na komputerze do LPG i gra gitara bez gwizdków.
  
 
Cytat:
2006-08-12 16:52:25, rudi pisze:
Ale on jest odporny jak cholera i bez tych antystrzałów przy tym silniku to akurat zbędne a poza tym gaz jest ważny ja tankuję zwykle tam gdzie taniej czyli raczej odpada BP, Statoil, Shell itp. od ponad 4 lat i żadnego syfu w instalce nie stwierdziłem a rozbierałem ją niedawno łacznie ze zbiornikiem zatem ważniejsze są : sposób montażu, stan instalacji głównie parownika, czystosć filtra powietrza i regulacja na komputerze do LPG i gra gitara bez gwizdków.


Zgadzam się
  
 
Ja tam mam gaz chyba z rok i odpukać w niemalowaną maskę, gdzie bym nie tankował to nie znam czegoś takiego jak wystrzał przez LPG, po prostu mam nieźle wyregulowana instalke.

Żadnych grzybków i innych syfów.
  
 
Jeszcze LPG jest wrazliwe na uklad zaplonowy, swiece przewody... u kolegi walilo jak glupie po wymianie przewodow spokoj.
  
 
powiem więcej, u mnie niedługo po zalozeniu instalki padly swiece, tzn juz nie odpalaly bo sie zalewaly beną - pomogla wymiana razem z kablami, ale lpg nie strzelalo nawet wtedy.
  
 
Cytat:
2006-08-12 21:46:36, maskekk pisze:
Jeszcze LPG jest wrazliwe na uklad zaplonowy, swiece przewody... u kolegi walilo jak glupie po wymianie przewodow spokoj.


zgadzam się z tym ,też tak było przy mym esperaku 1,8CD LPG
  
 
ja jestem zdania Lukasza Gajera, lepiej zaplacic wiecej o te 5 pln na zbiorniku i lac dobry gazzzik, tez tankuje shell power gas i wystrzalow niemam a swiece maja juz 15 tys km przewody tak samo.... a i dynamika wedlug mnie odczuwalnie lepsza ( wczesniej tankowalem na JETT )
  
 
Cytat:
2006-08-12 23:26:18, Outcast pisze:
tankuje shell power gas i wystrzalow niemam a swiece maja juz 15 tys km przewody tak samo.... a i dynamika wedlug mnie odczuwalnie lepsza ( wczesniej tankowalem na JETT )



No... a obydwa gazy pochodzą z tego samego źródła dystrybucji. Jak PB.
  
 
Cytat:
2006-08-12 23:39:32, piotr_ek pisze:
No... a obydwa gazy pochodzą z tego samego źródła dystrybucji. Jak PB.



tez zawsze bylem podobnego zdania, ale odkąd jezdze na gazie to zaobserwowalem co nastepuje:
- tankuje gaz na shell lub orlen - wszystko ok,
- tankuje na geant, tesco, bp, noname - swieci sie lampka i pali o jakis 2-3 litry wiecej
  
 
też zaobserwowałem zależność pomiędzy gazem a lampką CHECK ENGINE:
na szelowskim gazie się nie świeci na na bp się świeci
  
 
u mnie tez kiedys strzelalo na zimnym jak palilem na gazie i gwaltownie dodalem gazu, po zmianie swiec na NGK vline 14 i przewodow na oryginal DU + przy okazji palec i kopulka zapomnialem co to takiego wystrzal

a dodam, ze tankowalem tam gdzie najtaniej, dokladnie Tesco i Jet, dzisiaj jedynie zatankowalem na Shellu bo do Wa-wy jade i jakos wolalem zalac Shella

[ wiadomość edytowana przez: netpro dnia 2006-08-13 17:23:19 ]
  
 
nie wiem o co wam chodzi z tymi strzałami.. ja w ciagu roku ponad odkąd mam espero zrobiłem ponad 60 kkm na gazie i auto strzeliło mi 2 razy... raz jak miałem świece do d.... drugi raz jak parownik siadał......

po za tym nic .. zero strzałów......

niczego antywybuchowego nie posiadam....
  
 
tankuję na shellu i Bp i nie widzę różnicy. Lampka mi się nie świeci. Ale jest prawda że Bp nie jest równy Bp i tak jest w Shellu
  
 
super inne pytanie inna odp szkoda ze mam tylko 4 stacje gazowe u siebie i wszystkie shel
[/LIST]

[ wiadomość edytowana przez: markon dnia 2006-08-15 00:33:17 ]
  
 
ja zawuazylem za to ze na benie z BP auto jedzie lepiej... i to nei tylko w esperaku tak sie dzieje.