MotoNews.pl
  

10 sek do 100 :)))

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dzis mierzyłem czas do setki i wyszło 10 sekund . moge byc dumny z mojej kombijki
  
 
możesz być dumny moja kombija 1,6 16V ma pewno gorsze osiągi ale za to moja druga zabawka na 3,2 do 100 przy 130KM i koło 200kg
  
 
Cytat:
2006-07-25 18:53:41, ruszi pisze:
dzis mierzyłem czas do setki i wyszło 10 sekund . moge byc dumny z mojej kombijki



mierzyles jak - stoperem w dloni?? zaden pomiar..

zaloze sie, ze rzeczywiscie miales jakies 12-13s w najlepszym wypadku
  
 
bez przesady 1,8 chyba ma prawo miec tyle do 100... bez jaj to nie polonez
  
 
Cytat:
2006-07-25 19:59:33, fryszard pisze:
bez przesady 1,8 chyba ma prawo miec tyle do 100... bez jaj to nie polonez



fryś w kombiwozie..? raczej nie
  
 
ile jest ciezszy 100kg? moim zdaniem to normalny wynik.
  
 
zgodze se 1.8 piwinno dac rade ..
moje kombi 1.6 na lpg ma ok 14-15 sek (jaksilnik nie jest mocno gorący )
  
 

Kiedyś na benzynie liczyłem sobie z zegarkiem i wychodziło coś koło 10-11 s.
Ale również wątpię by tak było naprawdę.
  
 
no dobry wynik

mój 1,6 ma cos koło 12s
  
 
Cytat:
2006-07-25 20:45:06, mss pisze:
no dobry wynik mój 1,6 ma cos koło 12s



Tym bardziej, że jak przejeżdżam pod ulicznymi miernikami prędkości, escort pokazuje kilka km/h mniej.
  
 
Panowie.. ja Was prosze..

jak juz chcecie mierzyc czasy do setki, to nie z zegarkiem w reku..

Fryś.. skoro taki Focus C-Max 2.0 145PS ma do setki 9.8s to nie uwierze, zeby kombiwar na seryjnym 1.8 mial dyszke..
  
 
porównaj sobie powierzchnie czołową, wysokosc szerokosc, itd... zreszta kazdy wie swoje pozatym nikt ci nie kazuje wierzyc
  
 
Cytat:
2006-07-25 20:02:17, retrospect pisze:
w kombiwozie..? raczej nie




ojjjjj (bede bronil kombic)
  
 
Borys - i Ty Brutusie przeciwko mnie??

Fryś, speszaly for ju

gugle podpowiada takie wartosci

rodzaj nadwozia kombi, 5-cio drzwiowy
osiągi prędkość maksymalna : 177 km/h, przyspieszenie 0-100 km/h : 12,7 sek.


Przyjmuje, ze kolega ruszi ma silnik w idealnym stanie.. ciekawy wynik

no chyba ze z gorki, bez zapasu, lewarka i siedzen
  
 
lepiej sie nie sprzeczać tylko z pod swiateł uciekać! !!!!

niedawno czytałem artykół ,ze podają moc silnika , moc która idzie na "asfalt" to nieraz 30 % strat
wiec ze 100 kucy zostaje 70 a z 200 już 140 ???
czy z moja matma az task żle ????
dodajmy ze i tak najwieksza role odgrywa moment obrotowy ..
nie znam ( nie pamiętam danych szczegłowych ów motorów) , ale
......................
  
 
Cytat:
2006-07-25 21:02:32, retrospect pisze:
Borys - i Ty Brutusie przeciwko mnie?? Fryś, speszaly for ju gugle podpowiada takie wartosci rodzaj nadwozia kombi, 5-cio drzwiowy osiągi prędkość maksymalna : 177 km/h, przyspieszenie 0-100 km/h : 12,7 sek. Przyjmuje, ze kolega ruszi ma silnik w idealnym stanie.. ciekawy wynik no chyba ze z gorki, bez zapasu, lewarka i siedzen



tylko że kolega ruszi ma silmnik 1,8 a Ty podałes chyba dane 1,6
  
 
Cytat:
2006-07-25 21:10:05, mss pisze:
tylko że kolega ruszi ma silmnik 1,8 a Ty podałes chyba dane 1,6



takie mnie gugiel znalazl na jakiejs stronie dla 1.8 Zetec
  
 

Kiedys ktoś mi powiedział:
Za przyspieszenie odpowiada moment obrotowy, moc daje co najwyżej pojęcie o prędkości maksymalnej.

Może powinniśmy zachwycać się momentem obrotowym, zamiast mocą do porównywania silników?

  
 
no dobra to u mnie moment na hamowni wyniósł 140Nm
  
 
Cytat:
2006-07-25 21:14:37, ThomasB pisze:
Kiedys ktoś mi powiedział: Za przyspieszenie odpowiada moment obrotowy, moc daje co najwyżej pojęcie o prędkości maksymalnej. Może powinniśmy zachwycać się momentem obrotowym, zamiast mocą do porównywania silników?



daj nam sie poprzekomarzac :S