Jak zamontować przekażnik do odciecia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak go podpiąc bo spodspodu wychodzi kilka złaczek z góry dzieki
moze ktos jakiś schemacik narysuje
co do masy co do przełacznika itd
z góry dzieki X2
  
 
przy silniku 1,4 miałem tak zrobione ze sterowałem przekażnikiem masą z radia i odpalał tylko jak radio było wsadzone i grało
pózniej radyjko sie zepsuło i musiałem wywalić przekażnik
kto pomoze poskładać to do kupy
????????
  
 
ej
nikt nie wie
tam są 4 wtyczki
30 87 86 i 89
co do czego podpiąc
pozdro
  
 
nie do końca rozumiem o co chodzi, ale:
z reguły przekaźnik ma:
-dwa piny sterujące 85 i 86. podanie na nie napięcia steruje pozostałymi.
-trzy (lub dwa) piny wykonawcze: 30, 87, 87a.
po podaniu napięcia na 85-86 rozwiera się połączenie 30 i 87a, a zwiera się 30-87. Schemat jest poglądowy (wykorzystanie przekaźnika do sterowania rozrusznikiem):

Wg mnie zasil 86 i 89, a powiniem zwierac-rozwierać pinami 30 i 87.
  
 
Cytat:
Wg mnie zasil 86 i 89, a powiniem zwierac-rozwierać pinami 30 i 87.


też mało rozumiem)
  
 
Też nie wiem o co ci chodzi Napisz dokładniej
może to
  
 
ok, to po kolei.
Podajesz napięcie plus i minus na 86 i 89 (nie ma znaczenie gdzie plus, gdzie minus)-zwiera Ci wtedy styki 30-87
Odłaczasz napięcie z któregoś pinu 86 lub 89 - rozwiera Ci styki 30-87.
Prościej już nie można.
Do odłaczania napięcia może posłużyć wyłaćznik, stacyjka, cokolwiek, do powoduje podanie napięcia lub jego odjęcie.
Styki 30-87 służa do rozłaczania obwodu (jakiego chcesz, np napięcia sterującego układem zapłonu) czyli odcinania napięcia.
Pary styków 86-89 i 30-87 nie są połączone elektrycznie, więc obwody te nie "mieszają" się ze sobą.
Czy teraz jest jasne?
Jeśli nie to napisz proszę co ma to odłaćzać, czy jest to orginalny przekaźnik, jakiej firmy, jakie ma ocnaczenia, kto i w jakim celu go montował...