NOWE ZDJĘCIA MOJEGO ESPERO !!! (1024x768)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Od momentu ostanich moich zdjęć
zmieniłem wydech, felgi,
opony i zlikwidowałem brewkę z przedniej szyby
więc nadszedł najwyższy czaz aby zaktualizować galerię...





















[ wiadomość edytowana przez: ŁUKASZ_GAJER dnia 2003-05-02 01:16:20 ]
  
 
Miodzio Łukasz - naprawdę miodzio........
  
 
no no ladne to wyglada!!! powiedz gdzie kupowales fele i jaki to wzor i forma rozmiar ile dales) a tlumik masz tez inny zamontowales go jakos blizej nic standart tak mi sie wydaje ale ogolnie fajnie fajnie
  
 
hehe.. a co to za panowie na tylnym siedzeniu?
 
 
Długo się zastanawiałem czemu nie macie znaczka Daewoo z przodu?... czemu go usuneliście... przeszkadzał w czymś?... ten patent Eros spodobał mi się.. jak ty to zrobiłeś?
 
 
a tą tablice rejestracyjną z przodu też mogłeś jakoś lepiej umieścić.. bo jest troche powyginana... ale autko mi się podoba, a w szczególności przyciemnione światła z tyłu
 
 
ten napis latwo zrobic trzeba zdjac napis ESPERO i zrobic z niego EROS ponownie przykleic ale jak bedziesz mial EROS to cie posadzimy o plagiat !!!
  
 
nie no nie martw sie... nawet mi to przez mysl nie przeszło... ale myślałem że to jest na jakieś nity albo śruby.. a to na klej... zdziwiło mnie to... gdybym miał się bawić w literki to bym kupił napis ferrari albo porsche
 
 
Łukasz gratukację za aparat. Jakość zdjęć jest o niebo lepsza od poprzednich. Felgi wyglądają zabójczo!!
Brakuje mi tylko fotki z boku z poziomu kół, tak dla pełnego pokazania felg...
A może jakies chromy rzucisz na autko..
  
 
1. Felgi kupiłem razem z oponami od Dominika Olechnowicza.
Są to "stare" (ale po renowacji) niemieckie felgi ATS
które były wkładane do Golfów II. Ich konstrukcja jest taka,
że po ich założeniu zbędne jest już zakłądanie pierścieni dystansowych,
bo kółeczka wystają delikatnie poza obrys samochodu...
Jazda na tych kółeczkach jest diametralnie inna, bo po pierwsze zwiększyłem rozmiar z 14 na 15 cali,
rozstaw kół mi się poszerzył i opony mają niższy profil...
jeszcze utwardzić zawieszenie i obniżyć i będzie miodzio!
2. Koledzy którzy sobie siedzą z tyłu to mój młodszy brat i kumpel.
3. Napis EROS wykonałem z "resztek" napisu ESPERO
a wpadła na ten pomysł moja była kobieta.
Każda literka przyklejana była oddzielnie i trzyma już rok czasu jak cholera!
4. Tłumik odkupiony od Adminka - faktycznie siedzi bardziej "pod samochodem"
niż jego poprzednik i ryczy aż uszy więdną!
5. Przednia blacha jest powyginana od różnych uderzeń
np: od zbyt "głębokiego" wjazdu do garażu, od wjechania Cinquecento w dupe...itp....
6. Przedni znaczek usunołem ponieważ po pierwsze:
był badziewnie brzydki,
po drugie: bez znaczka Espero agresywniej wygląda...
7. Z aparatu jestem naprawdę zadowolony...
  
 
uuu dawno mnie tu nie bylo ogulnie fajnie ale te felgi fajniej by wygladaly gdyby nie byly malowane tylko polerowane

Pozdrawiam
Wiktor
  
 
Obecnie nowe fele Łukasza na tych zdjęciach wyglądają naprawdę skromnie. Reality jest znacznie inne--dużo lepiej, są masywniejsze, bardziej objętościowe do zakoli przez profil 65 do felg 15 ``. Generalnie określając dosłownie auto na dużych butach.

Wiem bo widziałem.
  
 
Obecnie nowe fele Łukasza na tych zdjęciach wyglądają naprawdę skromnie. Reality jest znacznie inne--dużo lepiej, są masywniejsze, bardziej objętościowe do zakoli przez profil 65 do felg 15 ``. Generalnie określając dosłownie auto na dużych butach.

Wiem bo widziałem.
  
 
moga byc
  
 
Piotrze profil opony to 60. Zresztą wygląda na jeszcze mniejszy

Auto jest w super stanie, jeśłi chodzi o lakier

Łukasz, czy podczas malowania auta, były wygładzane z wgnieceń: maska, drzwi czy boki z przodu ?

Gratuluje wyniku
  
 
Hej Chciałem powiedzieć, że mi się podoba i: Lukasz, mam nadzieję, ze nie masz nic przeciwko, że umieściłem sobie jedno photo na pulpicie ??

No i zajebiście odbija się niebo w przedniej masce Eroska!!!!!

Jak zrobić by moje porysowania, wgniecenia, i inne takie zniknęły i żeby fura się tak prezentowała ... Oh! Można tylko westchnąć...
  
 
Ja osobiście swojego "Eroska" doprowadziłem do takiego stanu
trzema metodami:

- spolerowanie całego auta
(miało to miejsce dokładnie rok temu i trzyma tak do dzisiaj - zrobił mi to lakiernik)
- częste mycie auta szamponem z woskiem
- częste "plakowanie" (spray - PLAK)