| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2007-12-13 00:06:52 też słyszałem że na neste jest dobra 98 choc ja leje do rajdówki na BP i zdecydowanie lepsze niz sztucznie podkręcany V-pover |
likaszek 126p Kraków | 2007-12-13 00:49:36 ja do swojej "rajdówki" leje zwykla 95 ze stacji na ktorej pracuje (paliwa shela mamy) i smigam az miło |
13pawel Sosnowiec | 2007-12-13 08:49:28 Ok ale co z U 95 ( nie mylić z Pb95)??? |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2007-12-13 08:55:34 stukowe, stukowe....ten silnik na 95 wogole nie chcial jechac |
likaszek 126p Kraków | 2007-12-13 14:09:00 znaczy ja mialem na mysli bezołowiowa 95 zeby bylo jasne |
130TC (S) Furious Moderator 126p Jaworzno | 2007-12-13 20:25:34 Ja zawsze do malca leje Ultimate 98, 95 nigdy nie wlewałem jeszcze, a więc nie wiem jak to bangla w kaszlu. Taka mała rada: lej zawsze paliwo z jednego źródła. |
eLMo126 SC Radom | 2007-12-14 06:43:10
spróbuj 95, bo jeśli nie widać różnicy, to po co przepłacać?
u mnie w niewiele dłubanym 650 nie było czuć żadnej różnicy pomiędzy 95 a 98, poza ilością w baku za te same pieniądze |
Piorek Zastava 1100p i Polo ... Gdańsk | 2007-12-17 10:06:59 z definicji: Liczba oktanowa paliwa to wskaźnik odporności paliwa na spalanie detonacyjne (stukowe), gdy lejesz paliwo 98 możesz mieć obniżoną głowicę co skutkuje wzrostem ciśnienia sprężania, możesz też opóźnić zapłon, na niektórych aparatach zapłonowych w Ładzie widziałem kiedyś tzw oktanometr który przestawiał aparat, w zależności jaki syf kierowca zalał zmieniał ustawienie na aparacie |
bassman1986 Fiat 126p Żywocice | 2007-12-17 22:42:35 znajomy pracuje na orlenie i mówi,że jak kończy im sie werwa 98 to zawsze leją 95 i takie tam przekręty. Nie wiem jakim cudem ale w moim malcu miałem wrażenie,że na 99+ malec kręci się niżej niz na 95 |
-insekt- czerwona strzała Chrzanów | 2007-12-18 19:20:19 to wszystko zalezy od stacji. ja lalem verve 98 swego czasu i gadalo a lalem tez 98 u prywaciaza jakiegos i porazka... gadalo tak jak na 95. wogole do zdlubanego motoru leje sie 98 a na jakis rajdzik czy kjs to vpowera na szelu tylko takiego sprawdzonego. tam gdzie ja leje to jest duza roznica miedzy 98 a vpower. jak pisale mwszystko zalezy od stacji... czasami bardziej sie oplaca jechac jakis kawalek tankowac niz lac blisko domu.. |