| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
szefer DEADSOUL opel Omega Bi-Turbo Poznań | 2006-08-01 21:26:22 Czy ma ktos wykres z hamowni, chodzi mi o silnik mv6 poniewaz bylem i mam ale nie wiem czy on poprawnie przebiega.
Pozdrawiam. |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2006-08-01 21:50:29 wklej swój wykres to ocenimy czy poprawny czy nie
poszukaj w archiwum bo takowe wykresy były kiedyś umieszczane |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2006-08-01 21:53:40
Twój się nie liczy. Ma podkręcony gasssss |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2006-08-01 22:09:11 Szefer wklejaj tu jest tylu znawców co powiedzą Ci co i jak. |
szefer DEADSOUL opel Omega Bi-Turbo Poznań | 2006-08-01 22:56:27 Oki jutro zeskanuje w firmie bo w domu nie mam skanera i dam linka Ogolnie mowiac to jak zobaczylem wykres Dra to sie przerazilem prownojac moj.... |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2006-08-01 23:04:57 szefer nie wklei. Ale jak zapoda na 7gsi@wp.pl to ja wkleję
edit: no tak, pospieszyłem się
[ wiadomość edytowana przez: 7gsi dnia 2006-08-01 23:05:55 ] |
szefer DEADSOUL opel Omega Bi-Turbo Poznań | 2006-08-03 09:04:59 Wysłałem 7gsi mam nadzieje ze wkleji
Troche mam dziwny przebieg a w szczegolnosci w zakresie 4tyś a 4.7tyś. |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2006-08-03 09:59:49 jak obiecuje to wklei
ale dopiero wieczorkiem - z przyczyn technicznych. swoją drogą, masz rację, zakres 3500-4500 wygląda jak przesunięta turbodziura ![]() |
szefer DEADSOUL opel Omega Bi-Turbo Poznań | 2006-08-03 10:28:28 A najgorsze jest to ze wlasnie te obroty potrzebuje najbardziej i nie wiem co mam z tym zrobic zeby bylo lepiej
[ wiadomość edytowana przez: szefer dnia 2006-08-03 10:28:46 ] |
Vino LOB SYMPATYK M5 Warszawa | 2006-08-03 16:26:24 No i co z tym wykresem ? |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2006-08-03 17:28:47 trwa rozgrzewanie sprzętu i obróbka pliku |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2006-08-03 17:31:46 ![]() |
marekcaramba (S) LOB MODER Jeep XJ, 2xAudi A8Q Warcz, 20 km od Gdańska na S | 2006-08-03 19:23:34 To jeszcze jest wykresik przed zespawaniem dyfra?
Był już stożek na dolocie? |
szefer DEADSOUL opel Omega Bi-Turbo Poznań | 2006-08-03 20:26:10 Przed zespawaniem z stozkiem ale maska byla otwarta i mieli wentylator wiec powinien byl cos dawac zreszta moc i moment jest ok, ale przebieg jest nie taki jak bym sobie zyczyl |
profil-usunięty | 2006-08-03 20:31:41 Masz dołek w przebiegu akurat przy obrotach gdy otwiera się pierwsza klapka w dolocie. Sprawdź czy wężyk podciśnienia jest dobrze podłączony i czy zawór Ci się otwiera przy 3500 rpm.
[ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2006-08-03 20:59:39 ] |
marekcaramba (S) LOB MODER Jeep XJ, 2xAudi A8Q Warcz, 20 km od Gdańska na S | 2006-08-03 20:47:40
O dyfer się pytałem z powodu strat, które wynoszą 40 KM czyli normalnie jak na "tylniaka". Immo dobrze gada. U Ciebie nie były podłączone przewody podciśnieniowe. Teraz masz otwarte na stałe. Powinieneś się "zhamić" jeszcze raz... [ wiadomość edytowana przez: marekcaramba dnia 2006-08-03 20:48:55 ] |
szefer DEADSOUL opel Omega Bi-Turbo Poznań | 2006-08-03 21:38:40 Immo niezly jestes
pojade sie shamic i zobaczymy co wyjdzie.
P.S. Niestety Omega ma spore straty koledzy z BMW mieli 20-25KM. [ wiadomość edytowana przez: szefer dnia 2006-08-03 21:39:36 ] |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2006-08-03 21:41:49
a która to jest ta "pierwsza klapka" w dolocie co otwiera się przy 3,5k rpm? P.S. straty mocy na poziomie 40KM to wynik całkiem normalny dla omegi i rosną gdy i moc silnika jest większa te beemki co miały straty rzędu 20KM też legitymowały się mocą z hamowni ponad 200KM?? [ wiadomość edytowana przez: MEGA_3 dnia 2006-08-03 21:54:49 ] |
profil-usunięty | 2006-08-03 21:53:07
Ta
[ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2006-08-04 09:47:55 ] |