Problem z obrotami

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Rzecz się ma do 1,6 EFI CVH zagazowany

Samochód podczas zwalniania gąśnie zapala się lampka od ciśnienia oleju (czasem miga) a następnie gaśnie samochód. Dzieje się tak na jakimkolwiek biegu. Gdy jadę wszystko jest ok, problem pojawia się przy zwalnianiu kiedy spadaja obroty. Powiem tak jest cholernie uciążliwe. Jutro się wybieram do mechanika ale nie chciałbym żeby mnie zrobił w kuku. Więc chciałbym się dowiedzieć co to może być.
PS. (przeglądałem inne podobne posty ale były inne symptomy)
  
 
ale na lpg, czy pb? Jak chodzi na wolnych na luzie to też?
  
 
Na luzie też gaśnie.
LPG
  
 
siemka. miałem dokładnie ten sam problem kluczem do sprawy były nieszczelnosci w obudowie filterka powietrza.poprostu łapał lewe powietrze i gasł. dobrze by było jak załozysz jakąs rurke na wlot powietrza i skieruj ja w strone przeciwną do kierunku jazdy powinno pomóc.

ja tak zrobiłem i po kłopocikach pozdro

tylko ja mam 1.4 a w 1.6 jest to troszke innaczej rozwiązane ale pogłówkujesz i dojdziesz do tego

daje łeb se uciąc ze to bedzie to

[ wiadomość edytowana przez: kolo21dg dnia 2006-07-28 15:48:10 ]
  
 
to może lpg do regulacji. Kiedy zmieniałeś filtr powietrza, gazu, świece, kableWN? Czy układ chłodzenia masz sprawny? Czy na benzie też tak jest?
  
 
Spróbuje coś pokombinować jak koło21g.

Surec, gaz był regulowany 2 miesiące temu, co do tego co było wymienione do dam odpowiedź wieczorem. A czy może mieć na to jakiś wpływ że ktoś inny jeździł tym samochodem przez miesiąc a teraz mam go ja (chodzi mi o styl jazdy).

Na benzynie chodzi jak przecinak, układ chłodzenia jest sprawny włączają się wentylatory, płyn też jest uzupełniony
  
 
podpowiem ci jeszcze ze jak mocno dmuchniesz w wlot powietrza i zauwarzysz reakcje silnika czyli spadną obroty to głowa moja napewno zostanie na miejscu tylko pamietaj p przejrzeniu całości nie zakoncz pracy tylko na rurce bo problem znów sie pojawi

[ wiadomość edytowana przez: kolo21dg dnia 2006-07-28 16:04:45 ]

[ wiadomość edytowana przez: kolo21dg dnia 2006-07-28 16:08:06 ]
  
 
Ok, to ja lece sprawdzić i wieczorem dam odpowiedź
  
 
Witam mam podobny problem. Kiedys zauwazylem ze mam peknieta puszke filtra powietrza (obudowe) od spodu jest niewielka dziura przy jednym z tych plastikowych bolcow co sie wciska ( jeden jest oderwany) zakleilem ta dziure tasma od wewnatrz i raczej niedostaje sie tam powietrze ale chcialem sie zapytac czy to moze byc powodem gasniecia i nierownych obrotow? i ile kosztuje taka obudowa? Co radzicie? pozdrawiam
  
 
Teraz to już powiem ratunku ---> stanął mi na środku drogi

Odpalam go (normalnie się odpala) wciskam pedał gazu i po 2 -3 sekundach nic (nie reaguje na naciskanie pedału i gaśnie)

POMOCY !!!!!!!!!!!!!
  
 
Byłem z powrotem poszedłem i jakoś dojechałem do domu 10 km/h

Zauważyłem że on nie reaguje na pedał na gazie, a gaz włącza mi się po przekroczeniu iluś tam obrotów, toteż na minimalnych obrotach udało mi sie dojechać.

Jak wyłączyć LPG żeby się nie włączał ?
  
 
a nie masz przelacznika lpg<->gaz? powinien taki byc jesli to nie jest automat (przelacza sie sam po nagrzaniu silnika) tylko przelacza ci sie na gaz po wejsciu na odpowiednie obroty.
  
 
masz rację a wszystko to

bo gaz mi się skończył

sam siebie wyśmiałem