| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
misioki omesia B wola | 2006-06-05 20:15:48 czesc wam wszystkim jestem nowy ale mysle ze dojdziecie wraz zemna do problemu.
wiec tak nierowna praca na wolnych obrotach po jakims czasie zapala sie silniczek ale po wejsciu na wieksze obroty spowrotem gasnie.i jest oki.mam test komputerowy i pisze tam ze LMM dostaje zasysanie powietrza powyzej normy.przechlodzenie termoelemetow albo , niewiem dokladnie jak to przetlumaczyc "stauklappenausschlag".za pomoc wielkie dzieki [ wiadomość edytowana przez: misioki dnia 2006-06-05 20:19:09 ] |
misioki omesia B wola | 2006-06-06 21:02:28
to jest przeplywomierz powietrza ale klapki tam niema i jest czysciutki jak nowy a moze jest nowy bo tak wyglada.niewiem co dalej.plisss |
Scooby Omega caravan 2.5V6 Warszawa | 2006-06-07 16:26:22 W jednym z postów napisałem:
TU Byłbym wdzięczny za przetłumaczenie tych wypocin ![]() |
Scooby Omega caravan 2.5V6 Warszawa | 2006-06-08 08:24:05 Wielkie dzieki, wyczytałem to z TISa i przepisałem jak umiałem. Brakowało trylko niemieckiej czcionki, jeszcze raz dzięki. |
misioki omesia B wola | 2006-08-03 21:07:09 Serwis Opla do bani .a mianowicie pojechalem z ta usterka do opla"w Niemczech "i okazalo sie ze sada lamda do wymiany,
zostala ona tez wymieniona i dalej ten sam numer LMM dostaje zaduze ilosci powietrza,ponatto slychac w okolicy wtryskiwaczy,zasysanie powietrza ale niemoge dojrzec gdzie to .jak zwykle zabudowane niewiem od czego mam teraz zaczac,bo w oplu niemogli dojsc poniewarz silnik byl zagoracy"sostawilem autko na 2 godz". poradzcie cos bo niechce wszystkiego rozbirrac [ wiadomość edytowana przez: misioki dnia 2006-08-03 21:09:03 ] |