LMM-dostaje jakies lewe powietrze-silnik na wolnych skacze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czesc wam wszystkim jestem nowy ale mysle ze dojdziecie wraz zemna do problemu.
wiec tak nierowna praca na wolnych obrotach po jakims czasie zapala sie silniczek ale po wejsciu na wieksze obroty spowrotem gasnie.i jest oki.mam test komputerowy i pisze tam ze LMM dostaje zasysanie powietrza powyzej normy.przechlodzenie termoelemetow albo , niewiem dokladnie jak to przetlumaczyc
"stauklappenausschlag".za pomoc wielkie dzieki

[ wiadomość edytowana przez: misioki dnia 2006-06-05 20:19:09 ]
  
 
Hej zacznijmy od przetlumaczenia:
LMM= Luftmassenmesser czyli przeplywomoerz powietrza.
Stauklappe= przyslona ,membrana zamykajaca przeplyw ( w tym przypadku powietrza)
stauklappenausschlag= miejsce w ktorym przeslona domyka sie lub blokuje ( punkt zamkniecia)
Najprawdopodobniej w Twoim przeplywomierzu blokuje sie klapka sterujaca przeplywem.Rozbierz, wyczysc, i bedzie ok.
Pozdrawiam
  
 

to jest przeplywomierz powietrza ale klapki tam niema i jest czysciutki jak nowy a moze jest nowy bo tak wyglada.niewiem co dalej.plisss
  
 
Hmm.. wiem ze Opel stosowal przynajmniej dwa rodzaje przeplywomierzy. W ukladach L3-Jetronic zasysana ilosc powietrza mierzona jest przeplywomierzem ( z ukladzie Multec zastepuje to czujnik cisnienia w kolektorze). W jego obudowie znajduje sie przyslona polaczona z potencjometrem. Wychylenie katowe jest proporcjonalne do ilosci plynacego powietrza. Poprzez potencjometr przekazywane sa odpowiednie sygnaly ( napiecia) do urzadzenia sterujacego. I to jest ta twoja nieszczesna klapka

W ukladzie MOTRONIC M 2.5 zastosowano unowoczesniony przeplywomierz powietrza z automatyczna korekcja wplywu zmian temperatury i wysokosci. Nie posiada on czesci ruchomych. Pomiar zasysanego powietrza odbywa sie za pomoca elektrycznie ogrzewanego drutu umieszczonego w obudowie przeplywomierza, który jest schladzany poprzez oplywajace go powietrze. W celu utrzymania stalej temperatury drutu, prad podgrzewania zmienia swa wartosc w zaleznosci od ilosci zasysanego powietrza. na podstawie wahan pradu uklad MOTRONIC rozpoznaje stopien obciazenia silnika i stosownie reguluje ilosc wtryskiwanego paliwa. Po wylaczeniu silnika drut oczyszcza sie samoczynnie z zanieczyszczen naniesionych przez powietrze.
Mam nadzieje ze nie namieszalem zbytnio
Pozdrawiam



[ wiadomość edytowana przez: eisvogel dnia 2006-06-06 23:31:19 ]
  
 
W jednym z postów napisałem:

Cytat:
Kurzschlu(s) gegen Batteriespannung oder Unterbrechung im Stromkreis zum Steuegerat Klemme 35

Bedingung muss fur mindestens 4s erfullt sein


TU

Byłbym wdzięczny za przetłumaczenie tych wypocin
  
 
Zwarcie do plusa( ORYGINALNIE przeciw napieciu akumulatora) lub przerwa w obwodzie do urz. sterujacego zlacze 35.Polecenie musi co najmniej byc wypelnione w ciagu 4s (ORYGINALNIE polecenie musi byc wypelnione dla conajmniej 4s.
Sorki, oryginalny tekst calkowicie pozbawiony jakiegokolwiek kontekstu dlatego tlumaczenie dosyc glupawe.
  
 
Wielkie dzieki, wyczytałem to z TISa i przepisałem jak umiałem. Brakowało trylko niemieckiej czcionki, jeszcze raz dzięki.
  
 
Serwis Opla do bani .a mianowicie pojechalem z ta usterka do opla"w Niemczech "i okazalo sie ze sada lamda do wymiany,
zostala ona tez wymieniona i dalej ten sam numer LMM dostaje zaduze ilosci powietrza,ponatto slychac w okolicy wtryskiwaczy,zasysanie powietrza ale niemoge dojrzec gdzie to .jak zwykle zabudowane niewiem od czego mam teraz zaczac,bo w oplu niemogli dojsc poniewarz silnik byl zagoracy"sostawilem autko na 2 godz". poradzcie cos bo niechce wszystkiego rozbirrac

[ wiadomość edytowana przez: misioki dnia 2006-08-03 21:09:03 ]