| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() jurcio ESPERO Ząbki | 2006-08-16 16:03:44 Chcę wymienić świece. Wymyśliłem sobie, że będą to BRISK SILVER. Tymczasem na tej stronie: http://www.expert.auto.pl/sklep.php?group_id=3 znalazłem,aż 11 typów tych świec. Czy jest tu ktoś kto powie mi które z nich będa najlepsze do mojego Espero?
Mam 1,8 z gazem, 140000 km, 1999 r. |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-08-16 18:14:02
Jurcioooo!...a przeczytaj Ty DOKŁADNIE ...spojrzyj na sam dół tej strony do której link podałeś ...i co tam jest napisane ???...
....jakby były wątpliwości to tutaj masz instrukcję : Jak Kupować ? ...KLiiiK ! W razie dalszych trudności ..masz katalog w formacie pdf ...ooo tutaj: Katalog świec BRISK ...KLiiiK ! Powodzenia ![]() [ wiadomość edytowana przez: bogdan1 dnia 2006-08-16 18:19:09 ] |
Czarek_Rej Klubowy Weteran FOKA Chorzów -Batory | 2006-08-16 18:31:28 kup se NGK V-Line... 50zł kpl. i finito.. na 50tys.km spokój |
LOST ESPERO 2.0 CD POZNAŃ | 2006-08-16 19:31:16 Czarek, któreś z BRISK-ów starczają na 90 tyś |
raffsa Klubowy Weteran Espero Miasteczko Slaskie | 2006-08-16 19:55:02 BRISK silver to dla 1.5 i 1.8 różnią tylko kluczem !!tzn w 1,5 jest mniej miejsca !!
tak więc dla1,5 tj typ DR15YS a dla 1,8 LR15YS Jak dla mnie w briski lepiej spisywały mi się niż zwykłe NGK dwa razy droższe. Raffsa |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-08-16 20:01:12
NIGDY NIE KUPUJ NGK V-Line jeśli masz gaz
no i po co wywalać tyle kasy !
Raffsa Dobrze pisze! BRISK jest OK! |
LOST ESPERO 2.0 CD POZNAŃ | 2006-08-16 20:04:42 ja właśnie zamierzam zakupić BRISK-i Extra, tylko w tym cholernym poznaniu nie mogę ich znaleźć |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-08-16 20:54:59
Expert chyba przecie ma wysyłkową ofertę ...po co kombinować i tracić czas na szukanie ?? |
Padre_cornelone Erdzero jeden 8 Lpg Katowice | 2006-08-16 22:05:40 Do gazu warto użyć zapalarki |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-08-16 22:21:12
Coby siem PedeeFy otwierały musisz mieć programik AdobeReader ...nie mów że nie masz ?? ..coraz więcej wszelakiej maści dokumentów ( w tym np. książka serwisowa tudzież katalog części do Espero ) jest w tej formacie więc na pewno siem Tobie przyda
Poza tym....Rafssa napisał konkretny typ świecy więc warto to gdzieś zapisać ...wcześniej czy później się na pewno przyda
Jak już sprawdzałeś świeczki to warto się było DOKŁADNIE przyjrzeć jaki jest ich stan - szczególne stan "porcelany" elektrody centralnej...to jest niestety PROBLEM świec NGK
Pozdrawiam |
LOST ESPERO 2.0 CD POZNAŃ | 2006-08-17 18:28:55 |
Czarek_Rej Klubowy Weteran FOKA Chorzów -Batory | 2006-08-18 16:59:23
EEEE? a to nie jezdzi na gazie?? z tymi swiecami?? pierwszy kpl. swiec przejechał u mnie ok 40tkm drugi juz ok 10tkm... najlepiej sie własnie sprawuje na tych swiecach... przynajmniej u mnie... |
netpro Nubira 1,6 SX (sedan) Jelenia Góra | 2006-08-18 19:24:32 ja tam latalem wlasnie na vline'ach i swiece poprostu dzialaly tak jak mialy dzialac (LGP i PB), po zmianie silnika jeszcze nie wykrecilem ich, a w tym silniku nawet nie wiem co siedzi, podejscie do odkrecenia skonczylo sie ze klucz sie urwal i zostal w srodku, 7zl na JET
Bojowe zadanie zostawilem kumplowi u ktorego stoi silnik, ma mi go wyjac i pospawac. Jak zmienie to dam znac na jakich obecnie jezdze, bo tez jest dobrze [ wiadomość edytowana przez: netpro dnia 2006-08-18 19:25:12 ] |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-08-18 21:48:17
Nie głowice DOHC Panie Krzysztofie....jeno cały urok w NIEdoświadczeniu wkręcającego! Nowe świece w zasadzie powinno się dokręcić (w domowych warunkach ,używając zwykłego klucza d/ś) jedną ręką czyli w efekcie naprawdę lekko (gdybyś porównał dokręcając z odpowiednim momentem kluczem dynamometrycznym. na bank uznał byś że po kluczu dyn. nawet jest ZA lekko!) Podkładka zastosowana w świecy , szczególnie przy pierwszym dokręceniu jest na tyle delikatna i "puszysta" że nawet przy bardzo ostrożnym dokręcaniu spokojnie i dokładnie uszczelni połączenie. Zła opinia o świcach NGK (jak się przekonałem ZŁA jak najbardziej słusznie ) pojawiła się z tego co kojarzę ok.1,5-2 lat temu.../może skończyły się zapasy "oryginałów" i na polskę wszedły te z fabryk europejskich ...? /
Ja w każdym razie stanowczo ODRADZAM stosowanie świec NGK w aucie z LPG |
gadas Renault Scenic Piaseczno | 2006-08-19 10:39:06 Witam,
U mnie jak u Czarka i netpro: na NGK jeżdzi bez zarzutu zarówno na PB jak i na LPG - nigdy nie miałem problemów (przejechałem już w sumie 65tkm). Fakt, że zmieniam świece co 20tkm... pozdro |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2006-08-19 10:56:52 Ja przejeździłem na NGK V-LINE 50 tyś km., nigdy nie miałem wystrzału gazu.
W Wafffce większość klubowiczów i mechaników jeździ na w/w świecach i nikt nie narzeka. Jeśli dobre świece do gazu TO TYLKO jednoelektrodowe NGK V-LINE. [ wiadomość edytowana przez: -JACO- dnia 2006-08-19 10:58:19 ] |