Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Radass Fiat 126p Brodłej | 2006-08-09 18:30:36 Wiadomo, ze zwykly ręczny nie jest za bardzo przystosowny do sportowej jazdy. moja przerobka jest modyfikacją seryjnego systemu "linkowego". wymodziłem to, bo zeby zainstalowac hydrorekaw potrzeba jakiejs pompy, nowych przewodow, konstrukcji dzwigni, płynu hamulcowego, kupy czasu i pojecia jak to ma działać ![]() ja uzywając czesci po starym recznym, linki sprzegła, kilku srobek, kawałka rury i spawarki skonstruowałem alternatywne użądzenie dla hydro- recznego. oto fotki: ![]() ![]() pozdro |
![]() 34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2006-08-09 18:37:25 no fajnie
a jak blokujesz go kiedy zostawisz auto na wzniesieniu albo w czasie naprawy bez standardowego z zapadka chyba przegladu nie przejdziesz (legalnego) a i psy sie moga doczepic |
![]() mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2006-08-09 18:51:12 pomysl spoko i plus za checi, zapadka by sie przydala ale to nie problem, natomiast moje pytanie brzmi: czy nie lepiej byloby przedluzyc dzwignie seryjna i wygiac do gory?? |
![]() Radass Fiat 126p Brodłej | 2006-08-09 18:55:26 mmost -myślałem o tym ale tak jest wygodniej i szybsza regulacja montaż/demontaż. a zapadka by się przydała ale nie przyznali mi stypendium na razwijanie patentu ![]() |
![]() Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2006-08-09 20:01:33 pomyśl cos nad ogólnym usztywnieniem konstrukcji bo mam wrazenie ze po kilku upalaniach moze to popękać lub się powyginać
|
![]() bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2006-08-09 20:09:06 obspawaj to dookola gringo i bedzie spoko |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2006-08-09 20:12:33 a jak dziala? ![]() |
![]() mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2006-08-09 20:31:10 no ale odpowiednio wygieta rura ktora mozna zakladac na seryjna dzwignie a w razie potrzeby zdejmowac to chyba dobre rozwiazanie |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2006-08-09 20:48:59 Wielki Brat jest pod wrażeniem... |
![]() Radass Fiat 126p Brodłej | 2006-08-09 21:38:12 konstrukcja prototypowa była za wiotka dlatego juz jest po kuracji usztywniającej ![]() ![]() ![]() mmost rura on off moze i praktyczna ale w jakiej pozycji dla kierowcy to by było? dzieki za komentarze mojej rzeźby ![]() pozdro szutry Brodłej ![]() |
![]() mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2006-08-09 22:35:26 rura bylaby przedluzeniem dzwigni i lekko zakrzywiona do gory, warunek taki zeby za duzy luz na dzwigni nie byl, poza tym koszta eksploatacji takiego patentu sa podejrzewam jedna linka na kazde lepsze upalanie |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2006-08-09 22:51:13
Powiedz jak sie sprawuje bo jeszcze nie probowalem ![]() |
![]() bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2006-08-09 23:04:20 ale to i tak hydrołapki nie pobije ![]() |
![]() Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2006-08-10 00:16:48 a ile Cie to wyniosło po hydro można zrobic w cale nie za dużą kase, a linka sie wyciaga a hyrdo jest na wieki |
![]() Radass Fiat 126p Brodłej | 2006-08-10 09:12:29 na razie spisuje sie niezle. nic sie nie wygina i jest wystarczająco sztywne, ale jeszcze bede wzmacniał.
bizer-nie pobije hydro i jestem tego swiadom ![]() ![]() |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2006-08-12 14:52:27 Widzę, że Mechanika Radasa rozwija i coraz to nowe pomysły do globusa mu przychodzą;] Gratuluje pomysłu;] |
![]() Radass Fiat 126p Brodłej | 2006-08-12 15:46:12 Dzieki Simon! cos tam po prostu próbuje podłubać ![]() tak dla odmiany fotki oldschoolowej owiewki made by Radas ![]() ![]() |
rosck Z Poznań | 2006-08-12 21:31:56 zajebista owiewka ![]() |