| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
HeSk Bialystok | 2006-08-08 07:13:40 [ wiadomość edytowana przez: HeSk dnia 2006-08-08 14:23:33 ] |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2006-08-08 08:08:36 W tym miejscu (na wężu do miksera) nie występuje podwyższone ciśnienie, a wręcz przeciwnie lekkie podciśnienie. Próby szczelności dotyczą raczej układu doprowadzającego gaz i samego parownika, tam może dojść do przecieków. W miejscu krokowca wystarczy dobre dociśnięcie opasek .
Tylko nie wiem jak chcesz czyścić krokowca, bo on jest dość szczelnie zamknięty w obudowie. Rozumiem, że chodzi Ci o czyszczenie kanału? Samego krokowca możesz śmiało odkręcić od króćca (2 śruby) i go wyjąć razem z tłoczkiem/dławikiem. Na obudowie krokowego jest jeden lub dwa oringi uszczelniające to połączenie. Króciec to zwykły trójnik z gniazdem na tłoczek/dławik i otworami mocującymi silnik oraz przelotową rurką, którą dławik przesłania. Sam krokowiec (ten jego tłoczek) powinien dać się wsuwać i wysuwać po średnio lekkim naciśnięciu/pociągnięciu. Uwaga przyłożenie za dużej siły może uszkodzić przekładnię ślimakową w środku lub mocowanie tłoczka/dławika. [ wiadomość edytowana przez: Danek dnia 2006-08-08 10:55:51 ] |
HeSk Bialystok | 2006-08-08 14:25:58
Mam tester do silnikow krokowych (home made) wiec sprawdzenie jego pracy to zaden problem. Czyszczenia wymaga ta czesc metalowa pracujaca w "trojniku". |
kaziu50 POLONEZ ATU PLUS lpg ... Oświęcim ATU GSI 86KM. | 2006-08-08 17:24:27 Koleś nie taki diabeł straszny jak go malują.Bez problemu i większego zabezpieczenia odkręcaj krokowego lpg,ale tam nie ma nic do czyszczenia co najwyzej potraktować go WD40.Na wyłączonym silniku elektrozawory trzymają gaz z daleka od niego. |