Głowica do zrobienia,pytanie o popychacze-PILNE,prosze o pop

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam ! ( 1.6 16V 165 tys km '97)

Tak jak pisalem mam na cylindrach (zimny silnik) 10,5 ; 9 ;8,5 ; 6,5

auto jak zimne oczywiscie gasnie

jak sie rozgrzeje jest OK i mocowo , osiagi itd

czy cisnienie sprezenia powinno mierzyc sie na cieplym czy na zimnym silniku , czy powinno byc takie samo ?

druga sprawa silnik jak jest zimny gasnie ( sprawdzony trojnik , krokowy , zawor odpowietrza , WN , swiece , podcisnienie itd , wymienieony czujnik tem silnika , sonda itd )

czytajac rozne forum ludzie wskazuja na popyczache ? ale mi nic nie halasuja , no moze w mrozy kilkanascie-dziesiat sekund zanim zalpie olej temp oczywiscie 5w30

silnik jak sie rozgrzeje jest niby OK, moze kwestia pomy olej albo cos innego , czy jak hydrauliczne popychacze nie dostaja odpowiedniego cisnienia olej wtedy jest taka padaczka i zawory sie dobrze nie ustawija i stad tez taki niskie cisnienie sprezenia

bo przy jednym garze 6,5 to to nie powinny jechac chyba ze sie myle

BARDZO PROSZE O OPINIE BO MUSZE SZYBKO NAPRAWIC AUTO

W.



  
 
u mnie jeden popychacz strasznie nawala, jak zimny to chodzi prawie jak diesel, ale nie mam problemu z gaśnięciem silnika
  
 
Miałem podobny problem, auto było bardzo słabe ciśnienie na cylindrach około 8 – 9, po wymianie wałka rozrządu i popychaczy poprawiło się do 10 - 11. Niestety po upływie 3 miesięcy wałek (FEBI) padł, wymieniłem głowice i też coś padło – jutro będę grzebał.
Objaw jak w poście: "stukanie w silniku" - http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=90615&c=45&f=20
  
 
Cytat:
Miałem podobny problem, auto było bardzo słabe ciśnienie na cylindrach około 8 – 9, po wymianie wałka rozrządu i popychaczy poprawiło się do 10 - 11. Niestety po upływie 3 miesięcy wałek (FEBI) padł, wymieniłem głowice i też coś padło – jutro będę grzebał.



Tak czytam co napisales i wydaje mi sie, ze jesli tak szybko padl Ci walek, to moze masz problemy z cisnieniem oleju. Powiem Ci, ze ja mam walek FEBI, juz chyba z 15kkm zrobione i wyglada to dobrze. Pytanie tylko, czy przy wymianie walka posmarowales wszystko olejem i czy wymieniles olej na nowy? W sklepie, w ktorym kupowalem wlasnie tak radzili, mowiac, ze walek najbardziej obrywa wlasnie przy pierwszym uruchomieniu silnika, zanim wytworzy sie cisnienie, ktore z kolei posmaruje waleczek
  
 
Cytat:
2005-04-04 15:02:15, Woytas pisze:
Witam ! ( 1.6 16V 165 tys km '97) Tak jak pisalem mam na cylindrach (zimny silnik) 10,5 ; 9 ;8,5 ; 6,5 auto jak zimne oczywiscie gasnie jak sie rozgrzeje jest OK i mocowo , osiagi itd czy cisnienie sprezenia powinno mierzyc sie na cieplym czy na zimnym silniku , czy powinno byc takie samo ? druga sprawa silnik jak jest zimny gasnie ( sprawdzony trojnik , krokowy , zawor odpowietrza , WN , swiece , podcisnienie itd , wymienieony czujnik tem silnika , sonda itd ) czytajac rozne forum ludzie wskazuja na popyczache ? ale mi nic nie halasuja , no moze w mrozy kilkanascie-dziesiat sekund zanim zalpie olej temp oczywiscie 5w30 silnik jak sie rozgrzeje jest niby OK, moze kwestia pomy olej albo cos innego , czy jak hydrauliczne popychacze nie dostaja odpowiedniego cisnienia olej wtedy jest taka padaczka i zawory sie dobrze nie ustawija i stad tez taki niskie cisnienie sprezenia bo przy jednym garze 6,5 to to nie powinny jechac chyba ze sie myle BARDZO PROSZE O OPINIE BO MUSZE SZYBKO NAPRAWIC AUTO W.



Witam u mnie podobna sytuacja(97 1.6 16 v) jak zmierzylem sprawność cylindrów na zimnym I 60% II 50% III 40% IV 40 %. Mechanicy sugerują remont silnika (pierscienie) ale nie chce mi sie wierzyc zeby nagle taka usterka sie pojawila. Nie bierze mi oleju, brak spadku mocy ( na 2 idzie ladnie do 100). Tylko ze jak jest zimny to za pierwszym odpaleniem gasnie a potem przy dodawaniu gazu dlawi siE. Wymienilem ostatniokrokowy i swiece na bosch ( bląd), wczesniej obroty na zimnym falowaly teraz jest kaplica. Moze ktos cos poradzic, bo cos czuje ze mnie naciągaja z tym remontem, czy wymiana swiec by cos dala, a moze to popychacze.
  
 
cześć,u mnie (1,6 16V -160kkm -96r)
I-12,5
II-6,5
III-11,5
IV-4,5
okazało się po zdjęciu głowicy ,że na IIi IV cylindrze nadpalone zawory wydechowe -czyli remont głowicy -materiały + robocizna 1200zeta(u nas)
Przy takim stanie silnika nie wiem czy miałem pod machą ze 60 KM