Pomoc z lokalizacją. ZDJĘCIA/ TO Kangur ? Czy to są objawy ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś byłby tak dobry i zaznaczył w miarę możliwości konkretne miejsca lub obszary, a także wskazówki słowne, jak odnaleźć następujące miejsca.

1. przepływomierz !!
2. "silnik" krokowy !!
3. odpowietrzenie skrzyni korbowej (zawór, przewody) !!
4. czujnik prędkosci !!
5. odpowietrzenie pokrywy zawórow
6. dysza wolnych obrotow ?
7. czujnik temp. cieczy chlodzacej

Stan jazdy samochodem pogarsza się z dnia na dzień - (przerywa, nie przyspiesza, szarpie samochodem). Najgorzej jest na zimnym silniku.

Na poczatku rzucalo nim przy jezdzie bez dodawania gazu (na biegu)
Teraz szarpie takze podczas dodawania gazu, brak mocy itd, jak wyzej.
Poza tym ostatnio czesto gasnie np. na luzie przy duzych i mniejszych predkosciach, wczesniej nic takiego nie mialo miejsca.

Bylbym wdzieczny za zaznaczenie przewodow jakas linia, a np konkrentych miejsc strzalkami lub punktami z numerkiem...i przeslanie na maila (wstawie do posta) lub wstawienie od razu tutaj.

Dalem kilka zdjec by wybrac najlepsze ujecie...
Cokolwiek byleby wpasc na trop, bo z ksiazek jest ciezko...A moze komus jeszcze sie przyda











[ wiadomość edytowana przez: penny_pl dnia 2006-08-05 00:30:34 ]
  
 
to moj silnik 1.4i, 1991, 71KM, CVH, CFI, F6F/F6G

Czy w nim w ogole jest przeplywomierz ??

Interesuje mnie takze znalezienie zaworu EGR na foto.

Nikt nie jest w stanie chociaz troszke pomoc ?
  
 
przepływomierza nie masz
egru również
  
 
czunik temp masz wkrecony w glowice,pod korkiem wlewu oleju chyba czujnik predkosci znajduje sie na lince predkosciomierza tuz przy skrzyni biegow. odpowietrzenie skrzyni korbowej to te kilka gumowych,dosyc waskich rurek wychodzacych z bloku silnika. a o czyms takim jak dysza wolnych obrotow nigdy nie slyszalem
  
 
czunik temp masz wkrecony w glowice,pod korkiem wlewu oleju chyba czujnik predkosci znajduje sie na lince predkosciomierza tuz przy skrzyni biegow. odpowietrzenie skrzyni korbowej to te kilka gumowych,dosyc waskich rurek wychodzacych z bloku silnika. a o czyms takim jak dysza wolnych obrotow nigdy nie slyszalem
  
 
czunik temp masz wkrecony w glowice,pod korkiem wlewu oleju chyba czujnik predkosci znajduje sie na lince predkosciomierza tuz przy skrzyni biegow. odpowietrzenie skrzyni korbowej to te kilka gumowych,dosyc waskich rurek wychodzacych z bloku silnika. a o czyms takim jak dysza wolnych obrotow nigdy nie slyszalem
  
 
Cytat:
2006-08-05 10:32:03, maciek701 pisze:
czunik temp masz wkrecony w glowice,pod korkiem wlewu oleju chyba czujnik predkosci znajduje sie na lince predkosciomierza tuz przy skrzyni biegow. odpowietrzenie skrzyni korbowej to te kilka gumowych,dosyc waskich rurek wychodzacych z bloku silnika. a o czyms takim jak dysza wolnych obrotow nigdy nie slyszalem


WOW aż trzy razy to musiałeś napisać
  
 
czy ktos moglby mi pomoc ? szczegolnie chodzi mi o silnik krokowy, odpowietrzenie korbowodow i czujnik predkosci Halla
czujnik temp chyba widze, ten niebieski...ale z przewodami odpowietrzenia i czujnikiem predkosci jest juz gorzej tyle tego tam jest...gdyby ktos pociagnal kreska w paincie byloby duzo latwiej, albo znaznaczyc to jakos inaczej...

[ wiadomość edytowana przez: penny_pl dnia 2006-08-06 13:35:58 ]
  
 
Cytat:
2006-08-06 13:28:23, penny_pl pisze:
czy ktos moglby mi pomoc ? szczegolnie chodzi mi o silnik krokowy, odpowietrzenie korbowodow i czujnik predkosci Halla



Bracie... Jedź do mechanira niech cos zaradzi!!! Jeśli nie znasz sie na silnikach to nie grzeb w nim bo tylko pogorszysz a wtedy zaczna sie wydatki...Pozdrawiam
  
 
a ja wychodze z zalozenia ze czyszczenie moge zrobic sam i troche zaoszczedzic skoro wszysscy pisza, ze to takie proste i robia to sami to czemu mialbym nie sprobowac ? klopot tylko z namierzeniem wypisanych rzeczy...od tego jest forum..
  
 
a ja cie pociesze, ze kangur to to nie jest
bo ten fordowski kangur to tyczył się mk7
u ciebie faktycznie czyszczenie może pomóc

1. przepływomierz !!
nie masz

3. odpowietrzenie skrzyni korbowej (zawór, przewody) !!
przewody idą od prawego górnego rogu pokrywy zaworów w dół
idąc po tej rurca znajdziesz wszystko co sie tyczy odpowietrzenia

5. odpowietrzenie pokrywy zawórow

6. dysza wolnych obrotow ?
to bedzie krokowy na mój gust

7. czujnik temp. cieczy chlodzacej
który ?
ten od włączania wentylatora ?
ten od wskaźników ?
  
 
ok to moze na poczatek sprobuje z tym:

1. odpowietrzenie - CZY MOGE SPOKOJNIE ROZLACZAC TE RURKI / ZAWOR, NIC NIE WYPŁYNIE, NIE SPADNIE CISNIENIE ITP. ?
2. wszyskie kabelki, wtyczki pod pokrywa filtra powietrza (czyszczenie preparatami "kontakt")
3. czujnik predkosci Halla

dobrze by bylo gdyby na foto ktos zaznaczyl mi czujnik predkosci, chociaz obszar, albo zaznaczyc linke predkosciomierza skoro na niej jest umieszczony.

Chyba wymienie termostat, bo wskazowka od temperatury jest znacznie ponizej polowy podczas jazdy tak w okolo 4/10 calej skali, to chyba za malo czy dobrze ??

czy o te rurke odpowietrzenia chodzilo, foto ponizej ?

  
 
Sprawe odpowietzrenia juz znam i bede sie za to bral. Pozostaje umiejscowienie czujnika predkosci...nie nadazam z czytaniem podpowiedzi i te zdjecia by sie przydaly

[ wiadomość edytowana przez: penny_pl dnia 2006-08-06 18:42:43 ]

[ wiadomość edytowana przez: penny_pl dnia 2006-08-06 18:50:05 ]