| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
zYx LOB SYMPATYK ____Ω____ EU | 2006-08-05 09:34:35 Witam,
czasami podczas postoju np. na swiatłach zaświeca mi się pomarańczowa kontrolka silnika. Jak tylko rusze to po około 2 metrach ona gaśnie. Ona zaświeca się tylko czasami podczas zatrzymania się, nie zawsze, co to może być? |
pioczel OMEGA A C20NE Zabrze | 2006-08-05 10:08:25 moze zła mieszanka
musisz sprawdzić kody błedów w omie b przy bezpiecznikach |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2006-08-05 11:19:01
Usterka, którą łatwo jest zdiagnozować, spinacz w dłoń i do dzieła. |
zYx LOB SYMPATYK ____Ω____ EU | 2006-08-05 11:24:20 Gdzieś czytałem, że dwa kabelki i żaróweczka, ale nie wiem jak to zrobić |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2006-08-05 11:34:28 Tylko spinacz.
Resztę znajdż sam wpisz "kody błędów" Piny w złączu dignostycznym A i B, połączyć SPINACZEM. Odpalić silnik i liczyć błyski najpierw 12 potem .... Mam dobry dzień. [ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2006-08-05 11:37:05 ] |
Brutal LOB MEMBER Szczytno | 2006-08-05 11:47:41
znowu jakas akcja? |
zYx LOB SYMPATYK ____Ω____ EU | 2006-08-05 11:55:41 A jesli już znajde co jest nie tak, np błąd klimy (bo mi sie dwie kreski świecą) da rady skasowac? |
abacus Omega25TD Kutno | 2006-08-05 11:56:41 Miałem to samo tylko że kontrolka sie zapaliła i nie zgasła już.
Będy dwa: 64 i 81 Brak mocy i oprócz tego wszystko OK nnawet nic nie ciekło. Co się okazało uszkodzony wtryskiwacz sterujący. Nowy 390 Oryginał więc nie jest źle trzeba wymienić. Aha i jeszcze jedno. Kumplowi nie paliła 2,5 TD na cipłym. Oddał do mechanika i mechanik się zawziun
Wymieniał i podmieniał wszystko co mozliwe (sprawdzał) Został tylko rozrząd z którym absolutnie nic się nie działo. Decyzja zapadła - wymienia I jak inny samochód pali w każdych warunkach i przy każdej temperaturze i nie zapala sie kontrolka silniczka (pomarańczowa) przy przegazowaniu. Na pewno nie we wszystkich przypadkach jest tak samo ale jest to jakiś pomysł. |
zYx LOB SYMPATYK ____Ω____ EU | 2006-08-05 12:28:02 Wsadzilem spinacz, wlaczylem zaplon i kontrolka mruga nastepująco: razy: 10-1-10-1-6 a potem to juz dziwnie, w każdym razie nie mruga za pierwszym 12x tylko 10x
Aha, jak odpalilem silnik kontrolnka w ogole zniknęła. [ wiadomość edytowana przez: zYx dnia 2006-08-05 12:31:39 ] |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2006-08-05 15:23:04 Hehe zapomniałem dodać, że 12 to jest kod .
Myślałem że odrobiłeś lekcję o kodach. 12= 1 blysk, przerwa 1 s i 2 blyski co 0,5 sekundy i tak all x3. Ty masz chyba wrednego simteca wieć początek moze być inny. Odób lekcję o kodach błędów potem spinacz w dłoń i do dzieła. Brutal: Mogliśmy zrobić "jihad" a tak dobry dzień trwa! |
zYx LOB SYMPATYK ____Ω____ EU | 2006-08-06 08:32:08 Oki to jest Simtec i pokazuje mi kody:
0100 - Mass Air Flow (MAF) sensor 1503 - Immobiliser control unit ale w kolumnie fault jest napisane n/a takze nie wiadomo co jest nie tak? |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2006-08-06 12:26:24 100- Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza
Znaczy się popsuty?Wybuch gazu? Wtyczka luźna? Immobilizer - nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera Zaprogramować trzeba? |