Swap - 903 - pyatnie o wysokosc mocowania silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie dla fachowców - jak optymalnie zawiesic silnik.jestesmy w trakcie dorabiania belka a skrzynia wraz z silnikiem jest juz polaczona flanasza o grubosci 25mm. mam problem z zmieszczeniem sie silnika zeby nie bylo na zewnatrz nic widac - troche pomaga dzwiganie silnika do gory - stad moje pytanie - skrzynia przykrecona na tych 3 srubach i jak wybadac najlepszy kat dla silnika?? Rozumieze flansza niepozowli silnikowi i skrzyni pracowac pod zlym kątem - wiec czy moge silnior ciagnąc do góry maxymalnie tak zeby mi pasowala belka??
  
 
Możesz dość wysoko podnieść silnik. Ale uważaj żeby nie przegiąć patrz na wybierak skrzyni jeśli bedzie już pod kątem to niema co wiecej podnosić silnik. Myśle że optymalnie bedzie tak wysoko żeby tylko koło pasowe wmieściło sie w belke z małym luzem.
  
 
skrzynia musi byc w poziomie jesli chodzi o wybierak i lacznik wybieraka musi to byc all w poziomie bedzie pod katem i beda probelmy z wrzucaniem biegow ustaw tak zeby miedzy skrzynia( pokrywka ta odkrecana u gory co widac bebechy jak sie zdejmie ) a buda byla okolo 5mm-1cm i ma to byc w poziimie rowne na calej powierzchni wtedy bedzie najlepiej
  
 
Cytat:
2005-01-29 21:56:19, beneq pisze:
skrzynia musi byc w poziomie jesli chodzi o wybierak i lacznik wybieraka musi to byc all w poziomie bedzie pod katem i beda probelmy z wrzucaniem biegow ustaw tak zeby miedzy skrzynia( pokrywka ta odkrecana u gory co widac bebechy jak sie zdejmie ) a buda byla okolo 5mm-1cm i ma to byc w poziimie rowne na calej powierzchni wtedy bedzie najlepiej



Podzielam opinie.Jak nie bedzie w poziomie to przeguby beda cay czas pracowaly gnąco i wytrzymaja jakies 50 kilców
  
 
dzieki chlopaki.
  
 
Cytat:
2005-01-29 19:48:20, Pat_kdb pisze:
Mam pytanie dla fachowców - jak optymalnie zawiesic silnik.jestesmy w trakcie dorabiania belka



troche odkopie temat-mam nadzieje ze nikt mi za zle tego nie bedzie mial.

Pat, dorobiłeś tą belke ? mozna jakies fotki tego wykonania prosic?tak z boku jak i przy silniku..

z gory thx
pzdr
  
 
Cytat:
2005-01-29 21:56:19, beneq pisze:
skrzynia musi byc w poziomie jesli chodzi o wybierak i lacznik wybieraka musi to byc all w poziomie bedzie pod katem i beda probelmy z wrzucaniem biegow ustaw tak zeby miedzy skrzynia( pokrywka ta odkrecana u gory co widac bebechy jak sie zdejmie ) a buda byla okolo 5mm-1cm i ma to byc w poziimie rowne na calej powierzchni wtedy bedzie najlepiej


też pozwolę się dopisać do tematu...
co w przypadku gdy ta przerwa między budą a skrzynią wynosiła ok. 1.5-2cm i zabierak był pod dość niebezpiecznym kątem do przegubu (padały średnio 2x na tydzień) a teraz podniosłem skrzynię na grubość podkładki gumowej ok. 5mm kąt zmniejszył się dość znacznie. Wszystko wydaje się być proste i jest narazie w fazie testów zobaczymy czy coś padnie
  
 
przerwe miedzy buda a skrzynia mam max 1 cm i nic sie nieurywa. co do zdjec - pelno tego w moim temacie, profilu itp
  
 
podnoś go tak żeby lewarek skrzyni biegów był w położeniu pionowym, biegi muszą wchodzić ok, półosie prawie w poziomie
  
 
Powiem tylko tyle, ze w sumie nie ma reguły.... U jednego lepiej będzie tak a unnego siak;] Kwestia spasowania wszytskiego tak by było ok.