Po wymianie rozrządu-mułek

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy mieliście kiedyś przypadek złego założenia paska rozrządu o jeden ząbek(1,6 16V) Jakie mogą być objawy?U mnie po wymianie żle zapala rano (trzęsie silnikiem na wszystkie strony ,Obr. 450) -potem w ciągu dnia jak jest ciepły z zapalaniem wszystko OK, DODATKOWO żle wchodzi na wyższe obroty i dochodzi efekt mulenia Proszę o jakieś podpowiedzi
  
 
Ale jesteś pewien że pasek został przesunięty o jeden ząbek??
  
 
nie nie jestem -pasek zmieniał mechanik,ale mechanik mechanikowi nie równy więc może cosik spaprał
  
 
Kiedys w Nissanie miałem przestawiony pasek o jeden ząb,efekt:tłoki stukały o zawory.Silnik chodził jak wiertarka udarowa i do tego straszny muł.W dieslu w grę wchodzi jeszcze ustawienie zapłonu natomiast bensin nie mam pojęcia.
  
 
Zgadzam sie z kolegą buksan. Bo przestawiony pasek zmienia fazy otwarcia i zamknieca zarów/to jest oczywiste/Najlepiej udac sie jutro do tego mechanika i powiedziec co jest nie tak.Moze po prosu źle ustawił punkty i założył pasek;(Naprawde nie wiem.Moge tylko gdybac.Wybacz...
  
 
Osobiście bałbym sie aby ta sama ofiara mi to poprawiala.......
Odebrałbym kase za usługe i jechał do kogos bardziej rozgarniętego.