126p - Belka

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytanie extremalnie banalne dla Was, ale ja jestem extremalnie początkujący więc wybaczcie - ta belka z tyłu jest przykręcona śrubami czy to jest jakiś lepszy patent? albo prościej - jak ją zdemontować ?

jest przykręcona czterema śrubami. po dwie na jeden koniec podwieszasz silnik, albo jakoś inaczej go umocowujesz. potem odkręcasz silnik od belki, to jest bodajże 17. potem odkręcasz te cztery śrubki 13 (?) i jeśli nic więcej nie jest przymocowane to wyszarpujesz z auta. tylko pamiętaj żeby umocować silnik żeby Ci nagle nie spadł na podłoge

a czym podwiesić go? bo chyba sznurek nie da rady a jesli mam poduszki wywalone ze skrzyni biegow to jest prawda ze jak opadla skrzynia to poszla razem z silnikiem ? Bo problem tkwi w tym że dłubie w aucie Turkusowym (patrz opis moimch aut) i tam jest dużo dziwnych rzeczy, np tylnej klapy nie dalo sie zamknac

prowokacja

Jaka tam prowokacja, ja młody jestem i niedoświadczony więc pytam

przewróc auto na opony na bok, i wtedy wyjmij silnik obejdzie sie bez odkręcania belki

Już kolejna osoba mi mówi o przewracaniu auta, chyba tak wkońcu zrobie bo chce jeszcze zdemontować wałek rozrządu i cały wydech i.... chyba wystraczy

jak wałek rozrzadu i wydech to go musisz w takim razie na lewy bok przewrócic

Zdemontuj jeszcze wzdrygiwacz do giwaresu to pomaga i belki wyciagac nie trzeba.

Lewy jest bardziej zniszczony to mi nie będzie żal Dzięki za porady - jutro ide walczyć

ty bo on go na prawde na bok wywróci

Tyle dobrze że mu napisali żeby na bok bo jakby ktoś napisal żeby go przez tyl to...

Prosze o spokuj - domyślam sie już co robić - chyba

na dach go

Cytat:
2006-12-27 22:17:23, R1-E pisze:
Prosze o spokuj - domyślam sie już co robić - chyba

Czy aby na pewno

na pewno

a fee olej i benzyna i podwórko zapaskudzą zresztą szyb nie chce zniszczyć bo jakimś cudem przetrwały i trzeba wyciągnąć