Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
krazboy BMW kolobrzeg | 2007-03-22 18:27:11 Gratuluje pomysłu !!
Kolego kup sobie lepiej trabanta i w nim praktykuj takie metody. Pozdrawiam |
seba27 BMW E-36 KOMBI Bartoszyce | 2007-03-22 21:37:02 bez obrazy ale zawory są hydrauliczne |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2007-03-22 22:50:10
hydrauliczne zawory??? Ja rozumie wszystko ale zeby nawet czytac ze zrozumieniem nie umiec... Mlias pisze:
..... |
flajszm BMW e36 318is COUPE wrocław | 2007-03-26 00:41:05 ja wiedziałem, żę to sie tak skończy ![]() |
BeeMWe (S) BMW Master (Moderator) BMW 525 24v Olsztyn | 2007-03-26 09:09:48 Milas, Twój ostatni post to na poważnie, czy może to taka mała prowokacja w tonie prześmiewczym ![]() ![]() ![]() ![]() "Letko" się ubawiłem ![]() ![]() ![]() |
![]() melakser Warszawa | 2007-03-27 20:12:32 no to sobie popisaliscie...
szkoda tylko ze nic konstruktywnego z tego nie wyniklo, mialem nadzieje ze sie czegos dowiem ![]() |
kubiseba BMW Friend BMW E46 Tarnowskie Góry | 2007-03-29 20:17:33 Witam
Widziałem na Allegro preparat na stukające popychacze zaworów, sam nie wiem czy to coś da ale można spróbować. Jest on znanej firmy więc jak sądze coś powinien pomóc. Pozdrawiam Preparat na stukające zawory ![]() [ wiadomość edytowana przez: kubiseba dnia 2007-03-29 20:23:30 ] |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2007-03-29 21:04:53 Wiem, ze masz dobre intencje , ale to nie na temat(poza tym etap cudownych preparatów przerabiałem z 10 lat temu i już z tego wyrosłem). Jak popychacz staje się za krótki, żeby skompensować luzy to,zaden preparat go nie wydłuży.
W zasadzie temat poruszyłem po to by znalezć rozwiazanie dla tych licznych ktorzy mają problem i uważam, że często bez potrzeby wymieniają cały rozrząd(wydajac masę kasy). Rzuciłem konkretne rozwiązanie i chodzi mi o jego ocenę. Rzeczową. |
kubiseba BMW Friend BMW E46 Tarnowskie Góry | 2007-03-30 07:57:07 Witam
Z popychaczmi hydraulicznymi nie jest tak do końca, że w związku z wytarciem są za krótkie, częstą przyczyną jest to że napełnione olejem nie są wstanie z powodu wytarcia ich gładzi wypełnić luz zaworowy i zaczynają stukać. Jak mi wyjaśnisz to że że po wymianie oleju często na jakiś czas stuki znikają? a w miarę zużywania oleju znów się pojawiają. Sam miałem kiedyś cinqucento 900 z popychaczmi hydraulicznymi i gdy olej już był mocno przepracowany (rozcieńczony benzyną bo tak to jest w starszych samochodach) zaczynały popychacze stukać. W książce do fiata był opis jak sprawdzić który popychacz jest do wymiany, wyglądało to tak, że który popychacz napełniony olejem był twardy podczas ściskania był ok a ten który był elastyczny był do wymiany. Pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: kubiseba dnia 2007-03-30 08:04:25 ] [ wiadomość edytowana przez: kubiseba dnia 2007-03-30 08:04:44 ] |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2007-03-30 14:53:19 Masz rację, ale w takim przypadku ja wymienił bym olej, a nie używał bym dodatku zagęszczejacego olej.
Jeśli popychacze są zużyte to są oczywiście do wymiany. Chodzi mi o sytuację kiedy wymiana popychaczy nie jest skuteczna(rozrząd nadal stuka), olej wymieniony, silnik dynamiczny w pełnym zakresie obrotów, a wałek jest mało "wytarty", czy zużycie pozostałych elementów może być na tyle duże, że popychacz nie jest w stanie kompensować luzów? |