| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
joker Ford Escort Bydgoszcz | 2006-08-07 14:04:30
tak ! tak moze sie dziac, wymien te swiece i przewody WN...i pozniej zacznij od zaworu odpowietrzenia skrzyni korbowej i jego obwodu, a ten "krokowiec" to napewno helli ?? bo jak jakis zamiennik z allegro to tez zaczalbym od tego...(masz typowy problem co wiekszosc...silnik 1.6 zetec to wielka niewiadoma)...wpisz w wyszukiwarce "kangur" to sobie troche poczytasz...masz ten sam problem co ja mialem, wymien zawor odpowietrzenia, i zwroc uwage na to czy nie lapie lewego powietrza, jak sie rozgrzeje to nie ma podniesionych obrotow biegu jalowego ?? [ wiadomość edytowana przez: joker dnia 2006-08-07 14:08:38 ] |
joker Ford Escort Bydgoszcz | 2006-08-07 15:56:47
ja wymienialem tylko zawor odpowietrzenia z uszczelka, ale sprawdz tez caly uklad czy nie masz sparcialych lub popekanych wezy (u mnie jest ok) wymiana zaworu pomogla zdecydowanie bo wczesniej nie moglem nawet dodac gazu po odpaleniu bo gasl, po nocce pracowal nierowno i gasl czesto, teraz jest super czeka mnie tylko wymiana "krokowca" bo moj nie dziala poprawnie ale jest juz zdecydowanie lepiej bo moge jechac zaraz po odpaleniu a nie sie meczyc ![]() [ wiadomość edytowana przez: joker dnia 2006-08-07 15:59:47 ] |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2006-08-07 16:56:35 Sprawdz podcisnienia czy wszystko szczelne jest,wejscie rurki od serwa itd |
chasmo Ford Escort 5d Kraków | 2006-08-08 15:46:22 MY - dumnie nazwana grupka ludzi walczących z dławieniek do 2000rpm w 1.4i- też mamy tego już dosyć.
Jakiś czas temu rozebrałem regulator paliwa, przeczyściłem (liczyłem na jakieś syfki czasem przytykające kanalik, ale było ok) i zacząłem zmieniać ciśnienie paliwa na regulatorze przy pewnych obrotach (wolne, średnie, wyższe). Obserwowałem wskazania z sondy lambda i albo było za bogato, albo za ubogo - wiadomo.. gorzej radził sobie z regualcją. Ustawiłem tak jak mi się wydawało najodpowiedniej. Efekt taki (czyli bez zmian) że jeśli na zimnym silniku jest ok przy niskich obrotach, to wejście powyżej 4000rpm jest problematyczne, natomiast jak się nagrzeje do do 2000rpm muli... ale (to trzeba by jeszcze sprawdzić do dałem sobie spokój bo i tak jeżdżę na LPG ) wysokie obroty OK. Widocznie nie można ustawić optymalnie - coś nie doregulowuje do końca...
Tutaj bym szukał przyczyny - bo np. u siebie raczej wszystkie inne (chyba?) czynniki albo wyeliminowałem, albo sprawdziłem - została pompa paliwa i ciśnienie paliwa i oczywiście wtrysk, który może leje... Co Wy na to? Pozdrawiam |
Cichanos Ford Orion 1.6 EFI Wrocław | 2006-08-08 19:41:25 Ciekawe. Mam podobny problem. Po dłuzszym czasie stania odpaliłem i u mnie ten efekt obserwuje od tygodnia. Mam 1.6l, 8V. Muli gdy jest zimny. Poza tym odpala i zaraz gaśnie i tak do 2 -3 razy. Najlepiej jak ciskam gaz to wtedy nie gaśnie. Wrzucam jedynkę lub wsteczny i gdybym nie asekurował się "głębokim" sprzęgłem by zgasł. Wciskam gaz a tu "error" autko zamiast przyspieszać zwalnia, na dodatek obroty nie rosną. Po pwenym czasie, około 1 - 2 min efekt ten ustępuję.
Chciałbym aby ktoś pomógł mi w tym temacie bo ten efekt jest niebezpieczny. Krokowiec jest czysty i obroty sa stałe. |
Marcin_30 Ford Escort / Ford M ... Radzionków | 2006-08-08 21:58:06 Witam.Ja u siebie miałem,mam to samo,najgorzej jest w zimie.Probowalem wszystkiego,wymiana kabli,swiec.Wymieniłem juz nawet zawory i problem zniknal na kilka dobrych dni.Cisnienie jest ok,2 razy podlaczony do komputera,tez nic nie wykazalo.Kiedys kolega polecil mi preparat do czyszczenia wtryskow(wiec kupilem w tesco),wlalem do pelnego baku,pojezdzilem troche,i jakie bylo moje zdziwienie kiedy na trzeci dzien po eksperymencie escorcik mi nie zgasnal i moglem normalnie nim jechac.Po zrobieniu kilku tysiecy kilometrow powoli zaczyna znowu swirowac(tzn.jak jest zimny pali jakby na3 cylindry,ale nie gasnie)i tak co drugi trzeci dzien minutke musze odczekac przed jazda.Pozdrawiam. |
joker Ford Escort Bydgoszcz | 2006-08-09 10:13:53
zawor i wezyki....koszt u slawas1 za zaworek z uszczelka 100zl za weze tez cos kolo 100zl |
joker Ford Escort Bydgoszcz | 2006-08-10 10:28:03
w jakim miejscu wstawiles ten wezyk ?? przy zaworze czy przy kolektorze dolotowym ?? a najlepiej sprawdzic czy zaworek jest walniety podmieniajac na dobry rano, lub rano zatykajac czyms ta rurke, jak odpali i bedzie rowno chodzil to masz do wymiany....pozatym walniety zaworek objawia sie problemami z porannym odpalaniem, gasnieciem a na cieplym silniku lekkim falowaniem, choc tez nie caly czas....pozdro |