Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() KAMILA_Z_USTRONIA Sympatyk FEFK ST170, Leon Cupra USTRONIE | 2006-08-04 23:08:28 przeczytasz forum bedziesz wiedział co dolega ESCORT-ą
jak td to -90 kucy jak ........ to RS -150 kucy Poczytaj forum |
![]() KAMILA_Z_USTRONIA Sympatyk FEFK ST170, Leon Cupra USTRONIE | 2006-08-04 23:11:10 w tym dziale jest podwieszony wątek :
Escortowe F.A.Q - zanim zadasz pytanie spójrz tutaj ![]() ![]() |
![]() KAMILA_Z_USTRONIA Sympatyk FEFK ST170, Leon Cupra USTRONIE | 2006-08-04 23:35:53
-skoro wiesz na co chorują TD - wiesz co zazwyczaj dolega escortą - co zazwyczaj się psuje Moje doświadczenia z td POZYTYWNE . Z RS-em - też mi się podoba |
DaNsOuNd lodz | 2006-08-04 23:50:56
nie wiem na co chorują TD bo nie miałem takowego pytałem wyrażnie o jedostkę napędową i w tej kwesti proszę o opinie i rady. Jeżeli masz jakieś doświadczenie z tym silnikiem to podziel się wiedzą proszę. moje doświadczenia z kobietami też są POZYTYWNE co nie znaczy że wszystkie są godne polecenia ![]() Postroofki Daniel |
![]() KAMILA_Z_USTRONIA Sympatyk FEFK ST170, Leon Cupra USTRONIE | 2006-08-05 00:00:54 wyszukiwarka !!!!
TO NIE BOLI dowiesz sie wszystkiego o td P.S. wpisz od wyszukiwarki TD ! |
DaNsOuNd lodz | 2006-08-05 00:07:28
a jak wpiszesz do wyszukiwarki FACET to dowiesz się wszystkiego o mnie?? a jak masz sraczke to też korzystasz z wyszukiwarki?? Postroofki |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2006-08-05 00:12:59 W skrócie:
1. TD ma naprawdę dobrą dynamikę. 2. TD pali bardzo przyzwoicie (średnio do 6.5l/100km, da się też zejść poniżej 6l/100km), oczywiście 90KM, bo 70KM potrafi wsiorbać więcej. 3. TD zwykle kiepsko odpala zimą (ale taką w okolicy -20). 4. TD bywa kłopotliwy w serwisowaniu, bo niewielu mechaników potrafi go diagnozować (nie jest tak skomputeryzowany, jak auta dzisiejsze). 5. Jeśli essi, to TD ![]() |
![]() ToFastMKIV TEŁENÓFKA MKIV & MKV ... Wronki | 2006-08-05 00:24:45 ja co prawda mam samego D ale mam przejechane 270tys i jak slysze ze komus essi benzyna 70tys i bierze olej, ma kangura itp to mi sie smiac chce, bo dla mnie takie rzeczy to tylko mity, nigdy nie mialem z nim problemu(od 10 lat w rodzinei) co z tego ze klekoce jak diesel, wszedzie dojade, tanio dojade i nic sie nie psuje !!!!!!!!! znajomy co robi silniki mowil mi ze essi TD jak am przebieg ok 300kkm to nalezy wymienic pierscienie i mozna smigac nastepne 300kkm. Moim zdaniem, jak escorta to TYLKO DIESLA, poza tym najslabszym punktem jest chyba wszechobecna korozja, z ktora mozna sobie poradzic (mam juz to za soba)
[ wiadomość edytowana przez: ToFastMKIV dnia 2006-08-05 00:31:54 ] |
![]() mss Sympatyk FEFK Augustów | 2006-08-05 00:42:16
dla koleżanki chodziło o wyszukiwarkę , która jest na forum i wyszukuje wpisane słowo we wszystkich wątkach , które pojawiły się na tym forum ![]() |
DaNsOuNd lodz | 2006-08-05 08:42:12
Gdybym znalazł wszystkie interesujące mnie zagadnienia w archiwum to bym nie zawracał głowy obecnie, to raz, dwa - to dziękuję wszystkim za rzeczowe odpowiedzi chociaż wolałbym aby własciciele 80konnych TD także zabrali głos. Cięzko jest wyrwać essiego w TD z przebiegiem poniżej 160 kkm. Dlatego pytam co znaczy taki przebieg dla tego silnika. Sam obecnie poruszam się Transitem z zagazowanym silnikiem 2,0 OHC i przebiegiem w okolicach 550kkm i nie mam większych problemów. Służbowy transit w dieslu za to po 400kkm prawie umarł. A jak wygląda odpalanie zimą TD z przebiegiem koło 200kkm? No pochwalcie się ile przejechaliście swoimi pupilami ![]() Postroofki DaN |
![]() Biedrona Sympatyk FEFK ![]() Ford S-Max Warszawa | 2006-08-05 08:53:14
akurat z tym to mit!!! ![]() wyszukiwarka nie łapie na dwie litery... TD... ![]() |
![]() frontline sprzedany emigracja za pracą | 2006-08-05 09:34:16
![]() ![]() ![]() ledwie pojawiłeś się na forum a , już jednasz sobie przyjaciuł ! Aby tak dalej ![]() |
Kao Częstochowa | 2006-08-05 09:35:58 Silnik to chyba najlepsza rzecz w tym escorcie. Dobra dynamika, małe spalanie, duża wytrzymałość silnika. Mało elektroniki, co jest zaletą i wadą (w zależności od mechanika, ale serwis nie grozi przy spalonej żarówce jak w skodach). Problemy są z odpalaniem, trzeba często dwa razy uruchamiać (pompa paliwa) - wymieniać olej i filtry na zimę. Przy większym przebiegu mogą być simeringi do wymiany, wtryskiwacze zaczynają lać, może puszczać miska (aluminiowa), może ulec zużyciu turbina. No i głośny jest.
Pozostałe wady jak u innych aut w tym wieku - hamulce, zawieszenie, rdza (zaczyna się od podłużnic), sprzęgło, układ chłodzący. Jeśli chcesz kupić to poluj na jak najmłodszy - 2000 albo mondeo, najlepiej z zachodu, ale bez pośredników (trupa naprawią i wcisną) i przygotuj się od razu na naprawy poważniejsze - rozrząd, sprzegło, simeringi, hamulce, przeguby i łączniki, potem będziesz miał spokój. Mnie po zakupie (w ciągu roku) poszło sprzegło - zużycie + pęknieta łapa sprzęgła (dwie naprawy) - zmęczenie materiału, hamulce - zużycie, wężyk gumowy od chłodzenia - sparciał, wymiana łączników przy okazji wymiany łącznika stabilizatora - urwałem na lodzie. Do tego oczywiście rozrząd (wymiana, nie awaria). Raczej są to wady wszystkich aut w tym wieku. |
![]() Jacekm_ Mazda 323F BJ 2.0 GT ... Łódź | 2006-08-05 10:06:04
Sorki, ale chyba się nie doczekasz ![]() |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2006-08-05 10:08:58
![]() ![]() |
![]() Jacekm_ Mazda 323F BJ 2.0 GT ... Łódź | 2006-08-05 10:24:18
ej, mój ma 74tysiące przebiegu (1.6 Zetec) i ani kangura, ani oleju nie bierze... czy cos z nim nie tak ![]() ![]() |
![]() frontline sprzedany emigracja za pracą | 2006-08-05 10:46:02
ach JAK by tak wcześniej forum poczytać . To by się wiedziało ile jaki silnik ma kucy , w tym wątku jest to nawet napisane ! |