Tuning instalacji

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Mam pytanie czy te wszystkie magnetyzery, strumienice itp. cos wogole pomagaja?
Chcialbym choc troche zwiekszyc osiagi samochodu wiec stad moje pytanie.
Skoro tak, to moze ktos poleci jakis dobry, niedrogi "tuning".
Mam astre I 1.6
  
 


zastanawiam się czy nie dobrym rozwiązaniem, szczególnie pod turbo było by zastosowanie SMT6 lub 7, i zbudowanie softu sprecjalnie pod gaz

co sądzicie o turbo + sekwencja + SMT6, może być ciekawie ale nie wiem czy w praktyce się sprawdzi

napewno problem to cena
  
 
Cytat:
2006-08-18 14:13:18, J_A_W_A pisze:
Witam. Mam pytanie czy te wszystkie magnetyzery, strumienice itp. cos wogole pomagaja? Chcialbym choc troche zwiekszyc osiagi samochodu wiec stad moje pytanie. Skoro tak, to moze ktos poleci jakis dobry, niedrogi "tuning". Mam astre I 1.6


Magnetyzery i strumienice nic nie dają

Na Twoim miejscu bym założył Blosa,poczytaj forum, całkiem pozytywne opinie są o tym wynalazku
pzdr
  
 
... hym... Najlepszym tuningiem dla Astry 1.6 to jest sprzedaz tego auta i kupienie Astry 2.0, 16V i zalozenie do niej gazu ale nie LPG tylko NITRO
To wcale nie byl zart !
  
 
Cytat:
2006-08-18 14:13:18, J_A_W_A pisze:
Witam. Mam pytanie czy te wszystkie magnetyzery, strumienice itp. cos wogole pomagaja? Chcialbym choc troche zwiekszyc osiagi samochodu wiec stad moje pytanie. Skoro tak, to moze ktos poleci jakis dobry, niedrogi "tuning". Mam astre I 1.6



Mowcie co chcecie ale strumieniowiec na bank poprawia osiagi auta chodz ze wzgledu na to, ze nie przyslania tak dolotu jak tradycyjny mikser (u mnie dolot ma 70mm, a mikser ktory mialem oryginalnie mial srednice wewn 33mm wiec nikt mi nie powie, ze taka "zwezka" w dolocie nie miala wplywu na prace silnika !). Na mikserze strumieniowy auto sie troche lepiej zbiera ale roznica nie jest jakas oszalamiajaca, wiec tego sie nie spodziewaj.

Magnetyzery...hmm jeden moj znajomy kupil taki profesjonalny za ponad 800zl i byl bardzo zadowolony. Twierdzil, ze spalanie spadlo mu o ok 1.5l i ze do kazdego auto zaukpionego w przyszlosci bedzie to montowal. Ja osobiscie mimo wszyskto podchodze do tego sceptycznie.

Wariatory: jak pisano na roznych forach przyszpieszenie zaplonu w dolnym przedziale obrotow doda aucie wyrwy (przy jezdzie na LPG) i w tym przypadku roznica jest mocno wyczowalna...niestety wariator do (za)droga zabawka.

Osobiscie rozwazam zakum SMT6 w celu przesuniecia zaplonu. Cena uzywanego SMT6 zaczyna sie juz od 420zl, a za wariator trzeba dac ok 330zl. Lepiej dolozyc, kupic SMT6 bo ten sie nada w przyszlosci takze do innego auta.

[ wiadomość edytowana przez: waflo dnia 2006-08-18 18:20:05 ]
  
 
waflo chyba chodzilo i inna strumienice -strumienice wydechu -tak mysle bo jest bardziej popularna i glosniej o nich a w przeciwienstwie do tego ci napisalem raczej nei poprawia silnika -jak juz to bardzo malo i w bardzo waskim zakresie obrotow (bo z zalozenia taka jest wlasnie konstrukcja strumienicy)
  
 
Cytat:
2006-08-19 13:51:44, borys pisze:
waflo chyba chodzilo i inna strumienice -strumienice wydechu -tak mysle bo jest bardziej popularna i glosniej o nich a w przeciwienstwie do tego ci napisalem raczej nei poprawia silnika -jak juz to bardzo malo i w bardzo waskim zakresie obrotow (bo z zalozenia taka jest wlasnie konstrukcja strumienicy)



strumienica wdechu poprawia górne obroty a strum... dolotu do lpg z mikserem to chyba to wcale nie zadziała
  
 
Witam.
Ja mam w pandzie 1,2 strumienice dolotową od węglarskiego z nowego sacza i "magnetyzer" z maxora ale referens i moc na benie poszła o 4 KM do góry .sprawdzone na mojej hamowni MAHA.
Instalka gazowaq STAG 300 z reduktorem tomasetto takze rewalka bo tylko wartości fabryczne . zmierzone po zakupie auta. ale instalka po normalnym podstawowym programowaniu miała tylko 52 KM. dopiero po programowaniu na hamowni doszliśmy do 61KM. spalanie jednak 10% wiecej niż na benie.