| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Mariusz126p F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p GŁOSKÓW | 2006-08-09 18:57:11 pierwszy wal maluchowy
Drugi ciekawy wal maluchowy ten pierwszy rozumiem po co jest robiony ale ten drugi ????? [ wiadomość edytowana przez: Mariusz126p dnia 2006-08-09 19:02:39 ] |
_Szary stock Punto 75elx -4 ... Łódź | 2006-08-09 19:08:38 Drugi niet za pińcety ? |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2006-08-09 19:09:50 Moim zdaniem ten pierwszy to wydumka. Bez większego uzasadnienia dymanicznego.......... Dugi to profesjonalna kuta zabawka;] |
Mariusz126p F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p GŁOSKÓW | 2006-08-09 19:23:51 ten drugi pewnie chodzi jak harleYY pum pum pum ....... |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-08-09 19:46:55 |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2006-08-09 19:47:23 Raczej Pum,Pum przerwa, Pum,Pum, przerwa... ;]
Fajny ![]() |
wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2006-08-09 20:21:18 czy w nim jak jeden tlok jest na dole to drugi na gorze? |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2006-08-09 20:35:20 drugi jest albo od boxera albo od dwusuwa, ale cos nie wierze w prostosc i wywazenie drugiego walu |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2006-08-09 20:35:58
tak
Świątek w maluchy 8V miał pół wału od 4 cylindrówki i było podobnie. Jak dla mnie wygląda całkiem OK tyle tylko że bedzie nie równo chodził. [ wiadomość edytowana przez: pavlus dnia 2006-08-09 20:38:44 ] |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-08-09 20:44:26 na filmiku ktory zamiescilem {niestety kiepskiej jakosci} jest ucieta polowa silnika 1500 ohc {np ritmo uno} czyli 2 cylindrowa 750ka ohc o takim ukladzie wzajemnym tlokow jaki przedstawia 2 wal{"jeden na dole drugi na gorze"} ma jak slychac wysokie "wolne" obroty ale poza tym dziala i wykreca sie wsciekle na obroty... no i jest to jakby nie bylo konstrukcja aurelio lamprediego, tylko przecieta na pol ![]()
[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2006-08-09 20:44:45 ] |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2006-08-10 12:05:51 fajnie to się musi kręcić ![]() |
Mariusz126p F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p GŁOSKÓW | 2006-08-10 12:27:23
gdzie dorwales taki filmik ?? daj jakies namiary jak masz |
qbara F&F MEMBER fiat 126p chrzanów | 2006-08-10 22:13:53 no dobra znawcą nie jestem ale co z zapłonem...z czego aparat zapłonowy jak i wogule o co lotto??
EDIT: i jaki wałek rozrządu?? [ wiadomość edytowana przez: qbara dnia 2006-08-10 22:26:29 ] |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2006-08-10 22:28:13
to jedno a drugie: jaki jest cel takiego zabiegu bo moment napedowy zalezy tylko od cisnienia efektywnego a tutaj pulsacja momentu jest taka ze zeby to pracowalo jako tako to potrzebaby zamachu ze 2-3 razy wiekszym momentem bezwladnosci, moze jaki spec silnikowy mnie wiec oswieci: po co?? |
qbara F&F MEMBER fiat 126p chrzanów | 2006-08-10 22:39:06 a po za tym jaki wałek rozrządu...masakra cały silnior do przeróbki...ale chodzi to piknie...no na filmiku co on tam ma ...wałek u góry? cos w stylu swiątka? |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2006-08-10 22:42:39 no SOHC to je. |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2006-08-11 11:54:28 Aparat z jakiejkolwiek 4 cylindrówki tylko krzywkę trzeba przerobić (zeszlifować pół na okrągło zostawiając 2 garby przestawione o 90*.
Wałek?? No problem przestawiamy krywki 2 cyl o 90* w stosuku do pierwszego i wszystko.
Po to żeby zmniejszyć niewyrównoważenie. Dynamicznie rzecz biorąc silnik malucha zachwuje się jak Duża 1 cylindrówka (bo oba tłoki idą razem) Dlatego tak skacze i musi wisieć na sprężynie. Tu ta wada jest wyeliminowana i może się kręcić więcej niż graniczne dla wału 126p ~8500obr. A przy takich obrotach zamach jest już nie istotny. zresztą sam wał jest na tyle ciężki że mógłby i bez niego chodzić. |
Zoolo126 F&F Wolny Słuchacz :) New Brusek PROGRESS ... Bielsko-Biała | 2006-08-11 21:27:03 Zajefany ten drugi wał jestem ciekaw jak by moja rakieta na takim chodziła. |
michapa126p na F ale nie Ferrari SzCzEcIn City | 2006-08-12 19:04:17
z podstaw konst. silników - kąt między kolejnymi czopami na wale = (n *360) /liczba cylindrów (gdzie n= 1 dla dwu lub 2 dla czterosuwu) i dla 126p mamy kąt 360
albo boxer albo dwusuw jak juz ktoś to zauważył [ wiadomość edytowana przez: michapa126p dnia 2006-08-12 19:09:18 ] |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2006-08-12 19:48:51
tez tak z poczatku do tego podszedlem, ale sie okazuje ze niektorzy nie uznaja wiedzy teoretycznej |