Szarpanie w czasie jazdy (2107)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Spotkaliście się Panowie z takim problemem? W czasie jazdy na wolnym gazie mam delikatne szarpanie. Objawia sie to przy każdej prędkości. Przy 60 jak i 90 km/h jest tak samo. Im wolniej tym bardziej odczówalne. Nieregularna szarpanina zanika podczas przyśpieszania i zwalniania. Ostatnio wymieniłem krzyżaki i podporę wału. Lecz owe objawy występowały już przed wymianą mocno zużytych krzyżaków. Cały wał został kompletnie, przy tej okazji, zregenerowany i wyważony. Myślałem, że to było problemem. Stukanie krzyżaków znikło a szarpanie występuje dalej. Silnik chodzi równo w kazdym zakresie obrotów. Wiecie co to może być?
  
 
może przewody wysokiego napiecia? albo swiece?
  
 
klasyczne zachowanie siódemki miałem to samo. musisz miećpo pierwsze wysoki poziom oleju w silniku, bo łada taki lubi. jak ma troche mniej to już szarpie. a po drugie sprawdźwyczyść a najlepiej wymień na nowe(jak dawno nie wymieniałeś) palec i kopułkę. to pomoże!! pozdr.
  
 
Wczoraj kupiłem i wymieniłem cały aparat zapłonowy i kable wysokiego napiecia - pomogło
  
 
witam moze sprawdzisz mocowanie skrzyni {poduszki} ja takie mielem objawy poduszka sie naderwala i tak mi szarpalo
  
 
Cytat:

klasyczne zachowanie siódemki miałem to samo. musisz miećpo pierwsze wysoki poziom oleju w silniku, bo łada taki lubi. jak ma troche mniej to już szarpie





a co to ma do rzeczy ?
  
 
Cytat:
2006-06-19 16:54:08, chio pisze:
a co to ma do rzeczy ?

ciii czijo chłopak sie rozwija niedługo dowie sie ze łada na gazniku wcale nie ma o0lejowej regulacji zaworów
  
 
No z tym olejem to rzeczywiscie kolega po bandzie pojechał
  
 
ja niedawno kupilem łade samare 1,3+gaz, koles "trochę" zaniedbal auto -czego dowodem bylo to ze jezdzil z 1,5l oleju w silniku. co chwila mi cos wyskakuje do naprawy. ale nawiazujac do tematu to ostatnio po zakonczeniu wyprzedzania zaczelo autem dziwnie szarpac i w sumie najwyzszym biegu na jakim dalo sie w miare jechac byla 2-jka. po dlugich namyslach kupilem nowe swiece iskry przystosowane do gazu i pomoglo juz zadnego szarpania!!!!!!!!!!! pozdrawaim
  
 
to odrazu wymien je na zwykłe NGK nie przystosowane do gazu.
Ja juz dałem sobie spokój ze swiecami do gazu znaczniekrotsza trwałosc.Teraz mam awykłe iskry i jest super.ale słyszałem od wielu ludzi ze do gazu sa najlepsze zwykłe NGK
  
 
witam , wracam do tematu mojej walki z instalacją zapłonową w 2107.Moja radość po wymianie aparatu zapłonowego i ceki nie trwała zbyt długo.Następnego dnia po wymianie tych elementów ladna dostała czkawki na wyższych obrotach, obrotomież zaczoł działać skokowo i wogule szalał raz w góre raz w duł, a jeżdzie powyżej 40 km na h nie było mowy, zaś na wolnych obrotach autko chodziło jak przczółka.Wymienaiłem kondensator w nowym aparacie , chwila radości... i to co przed wymianą!Wymaina świec na ngk , kabli zapłonowych,i dalej kicha!Wyciągam aparat i na części go!przerywacz się zacina, poprawiam ,dopiłowuje , jest ok,do autka , i nic z tego!w końcu wymieniam cewke na starą , i stało się,chodzi!cewka nadesałana ze "skorpiona" nie działała prawidłowo.Szkoda tyko rze przy okazji uwaliłem 2 kondesatory i mocno nadpaliłem platyki w aparacie.Sory że sie tak rozpisałem ale morze komuś sie to kiedy przyda .Acha,przy zamówieniach części warto sprawdzić przed montarzem czy np. aparat zapłonowy jest poskręcany w srodku, ja miałem lużne łożyko , a i jakość wykonania daleka od ideału!Pozdrawiam wszyskich posiadaczy ładnych! Niech moc będzie z wami!
  
 
Mozliwe ,ze dostales cewke od aparatu bezstykowego ktory posiada modul.
  
 
w SKORPIONIE była w katalogu jako stary typ , czyli raczej nie moduł pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-08-08 00:05:40, cosmaty1 pisze:
w SKORPIONIE była w katalogu jako stary typ , czyli raczej nie moduł pozdrawiam



A jakiego kolory byla gora cewki
  
 
Poprostu czasem można trafić na wadliwą sztukę.
  
 
Cytat:
2006-06-19 17:22:23, arsen pisze:
ciii czijo chłopak sie rozwija niedługo dowie sie ze łada na gazniku wcale nie ma o0lejowej regulacji zaworów


dobra to wiem!! napisałem tak bo jak w mojej ladnej stan oleju jest przy minimum to szarpie! a jak doleje do maxa to nie. jak to wyjaśnicie???
  
 
Bez sensu !
  
 
Cytat:
2006-08-13 13:35:42, polokoz pisze:
dobra to wiem!! napisałem tak bo jak w mojej ladnej stan oleju jest przy minimum to szarpie! a jak doleje do maxa to nie. jak to wyjaśnicie???

nijak wymień sobie uszczelniacze i pierscienie, nie bedzi eci tak oleju brało a mozesz tez wymienic łożysko aparatu i przerywacz i nie powinno szarpac na koniec regulacja i nie poznasz auta