Na ssaniu OK, jak cieply gasnie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
mam problem, jak rano wlaczam Fordzika to odpala od strzala i chodzi jak zloto, ale jak tylko rozgrzeje sie silnik to pochodzi moze z pol minuty i gasnie. Czy to krokowiec? Przewody WN i swiece sa OK.
Z gory dzieki za rade!
  
 
Całkiem możliwe że czyszczenie krokowca pomoże-a na ssaniu podwyższone obroty czy niskie tzn, takie jak normalnie powinien mieć?
  
 
Muszę powiedziec ze wczorajszej nocy powstał podobnie wygladajacy problem!! Roznica jedynie w tym ze: od 2miechy temu silniczek krokowy pokazywal ze jest i pracuje ale na pol miecha o nim zapomnialem bo wsumie jakby sam sie naprawil !! i od paru dni na ostro mozna uslyszec jego prace. wracajac do tematu wczoraj jezdzilem na b.wysokich obrotach w polaczeniu z duza predkoscia - jazda ciagla ok 180-185KM/h, pod wieczor uslyszalem specyficzny odglos pracy silnika oznajmiajacy ze nalezy wlac sporo olecju
po uzupelnieniu oleju zaczalem dalej ostro jezdzic tankujac po drodze z koniecznosci na niewiadomej stacji benz. i po ok 20min. zmieniajac bieg z III na II przy delikatnym wcisnieciu gazu - czyli pracy na niskich obrotach (nie wiem jakich bo niestety go nie mam! )zaczal mi skakac, wydajac przy tym dzwiek jakby mu sie "odbijalo".

nie wiem czy na niskich obrotach gasnie bo nie doprowadzilem do tego by zgasl ale by tego uniknac potrzebne bylo szybkie nacisniecie pedala gazu tak do polowy by wszedl na wyzsze obroty. sytuacja sie nie zmienia, ale zauwazylem ze gdy stane tak na powyzej 10min to silnik pracuje bez zarzutow do momentu az sie ponownie rozgrzeje

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

nie znam sie na mechanice sam. ale podejrzewalbym silniczek krokowy??

jesli jest ktos kto wie co moglo spowodowac ta usterke prosze o kontakt

z gory dziekowka
  
 
No... jestem pod wrażeniem...
  
 
buahahahaha
no comment
  
 
hihi kolejny 1.3 EFI ktora ciagnie do 180km/h
ale jesli z ta predkoscia to byla jazda ciagla to planuje zaczac od wymiany linki predkosciomierza

[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-03-13 13:56:40 ]
  
 
stary wczesniej przed generalnym remontem silnika lecial na prostej na A4 ponad 190
po remoncie ok180+/-5
a teraz prze....chlapane bo bardzo wyje



NALEZY CHYBA KUPIC NOWEGO MK7 EFI!!!!!!

[ wiadomość edytowana przez: lukas_s dnia 2007-03-13 14:01:34 ]
[ powód edycji: zapraszam do Regulaminu forum i zwracaj uwagi na slownictwo ]
  
 
A wogole pewnie myslisz kategoriami SŁYNNEGO FORDA W POLSCE Z P Ł O Ń S K A

bo widzisz roznica mniec forda zlozonego przez polaka w polsce od montowanego byle gdzie w europie do tego kupiony przez salon w polsce z salonu w niemczech jest taka ze masz inna prendkosc jak nie wierzysz to moge Ci kolego pokazac filmiki z ostrych wypadow escortkiem po śląskui zobaczysz te roznice!!

pozdrowienia

a jakby ktos wiedzial co jest z nim grane to prosze o pomoc!!
  
 
Cytat:
2007-03-13 13:57:02, Romek1984 pisze:
stary wczesniej przed generalnym remontem silnika lecial na prostej na A4 ponad 190 po remoncie ok180+/-5 a teraz prze....chlapane bo bardzo wyje NALEZY CHYBA KUPIC NOWEGO MK7 EFI!!!!!! [ wiadomość edytowana przez: lukas_s dnia 2007-03-13 14:01:34 ] [ powód edycji: zapraszam do Regulaminu forum i zwracaj uwagi na slownictwo ]



Romuś chłopcze ja Cię proszę i ostrzegam
Zapoznaj się z Regulaminem forum i zastosuj się do niego
kolejny raz już nie bezie upomnienia tylko dostaniesz bana ustawowego z Regulaminu - teraz ze jestes nowy bo raptem 1 dniowy upominam Cię PUBLICZNIE
  
 
Cytat:
2007-03-13 14:03:08, Romek1984 pisze:
A wogole pewnie myslisz kategoriami SŁYNNEGO FORDA W POLSCE Z P Ł O Ń S K A bo widzisz roznica mniec forda zlozonego przez polaka w polsce od montowanego byle gdzie w europie do tego kupiony przez salon w polsce z salonu w niemczech jest taka ze masz inna prendkosc



ja yhy to bardzo ciekawe co mowisz, a niby skad te roznice w predkosci max, tzn co polacy robia gorzej?



[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-03-13 14:13:16 ]
  
 
dobra my tu gadu gadu (teraz wsumie wogole nie wiem czy osiagnie 180 w tej sytuacji) znasz moze rozwiazanie tego problemu??

ja sklanialbym sie do silniczka krokowego bo wsumie zawsze wymienialem lub czescilem wczesniej a teraz przez brak czasu tego nie zrobilem i czy jest mozliwe zeby juz tak padl i to powodowal??

  
 
miazdzysz
  
 
mnie tez ta sytuacja miazdzy

jest ktos wogole kto ma chwile czasu i pogada i pomoze??
  
 
pod wieczor uslyszalem specyficzny odglos pracy silnika oznajmiajacy ze nalezy wlac sporo olecju

to znaczy ze silnik Ci olej wciaga ?
  
 
opisz dokaldniej co sie dzieje... bo to,ze silnik sie dlawi i schodzi z obrotow na jalowym to moze byc sto przyczyn. A jak wciaga rzeczywiscie tyle oleju to zacznij od malego remonciku
  
 
nie wiem co sie dzieje ale bylow polowie miarki a po jezdzie z 3mm ponad min??
  
 
sluchaj zastanawia mnie tylko jeszcze czy jak tankowalem z przypusu na jakiejs stacji benzyne to czy nie byla np chrzczona czy z jakims paprochem i sie cos tam przytyka??
  
 
a jaki dystans pokonales? skoro krokowy nigdy nie byl wymieniany to zacznij od niego. poza tym czujnik predkosci na koncu linki predkosciomierza, wkrecony do skrzyni mozesz na poczatek odpiac, jesli bedzie poprawa to znaczy,ze to on.
  
 
Cytat:
2007-03-13 14:34:58, Romek1984 pisze:
sluchaj zastanawia mnie tylko jeszcze czy jak tankowalem z przypusu na jakiejs stacji benzyne to czy nie byla np chrzczona czy z jakims paprochem i sie cos tam przytyka??



w takim przypadku dlawilby sie na wysokich obrotach,a nie tylko na niskich,wiec odpada.
  
 
hmm tzn sluchaj jak wrzucam2 i caly gaz 3 i caly gaz itd

to wlasnie tez sie dlawi ale tak pod koniec biegu
??