Ciepłe powietrze, dlaczego ? klapka przed filtrem powietrza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Pytanie moze się wydać głupie

Ale dlaczego gazownicy zablokowali mi klapke przezd filtrem powietrza zeby łapał ciepłe powietrze ?

LPG II gen.

Pozdrawiam

Blacksmith

[ wiadomość edytowana przez: Blacksmith dnia 2006-08-15 20:00:13 ]
  
 
Nie ciepłe, tylko zimne . Mieszanka gazowo powietrzna lepiej się wtedy spala i silnik równiej pracuje. Poza tym automatyczna regulacja temp. powietrza zasilającego silnik może zakłócać pracę silnika na LPG.
  
 
Danek, u mnie jest ustawiona klapka w ten sposób, że bierze ciepłe

Wiec nie rozumiem tego co napisales " nie ciepłe tylko zimne "

[ wiadomość edytowana przez: Blacksmith dnia 2006-08-15 20:44:37 ]
  
 
No to się gazownik lekko walnął, a ja niedokładnie zrozumiałem Twój post, sorry. Powinno być na zimne. Ale może zrobił tak dlatego, żeby w zimie nie było problemu na benzynie. Generalnie tak jak pisałem, blokuje się to po to, żeby temperatura zasysanego powietrza była stała. Tyle, że takie działania mają rację bytu w I gen. Instalki II gen. radzą sobie dość sprawnie z tym problemem.
  
 
Ok, nie gniewam sie

Czyli w takim razie musze odblokowac na zimne, tym bardziej latem.

Od listopada brykam na ciepłym

Dzieki za info.

[ wiadomość edytowana przez: Blacksmith dnia 2006-08-15 21:40:30 ]
  
 
Black ostrożnie, nie wiem co to za instalkę masz. Może tak być, że będzie potrzeba przeregulować instalację po odblokowaniu klapki.
  
 
Ok, zapytam gazownie

A mam Zavoli + Bingo M


[ wiadomość edytowana przez: Blacksmith dnia 2006-08-15 22:37:40 ]
  
 
Eeee, to nie powinno być problemu
  
 
Przestawiłem na zimne. I nie ma problemu.

Wydaje mi się, że teraz lepeiej ciagnie na niskich obrotach, ale może się myle

Pozdrawiam.
  
 
A ja myślę, że gazownik zablokował właśnie w pozycji ciepłe, ponieważ chłopina nie mógł sobie dać rady z gasnięciem po wrzuceniu rozpedzonego auta na luz. A silnik powinien dostawać ciepłe na początku, żeby szybko dojść do swojej temperatury a potem pracować na zimnym bo wtedy ma większą sprawność, tlenu wiecej w zimnym.
  
 
A wiec pozostaje tylko rozpedzic się i wrzucic na luz